Hop til indhold

Recommended Posts

Sashimi er den sidste nye pige hos Daisyclub, og hendes billeder er ret flotte.

https://daisyclub.dk/sashimi

De er ikke taget på stedet som Daisyclub plejer at gøre, men ingen tvivl om at det er pigen på billederne.

Jeg betalte for en time i Sashimis selskab efter at have set de andre piger. Der var ingen tvivl om at det skulle være hende. Hun er en meget smuk pige, og sød og naturlig. 

Sashimi tilbyder den sædvanlige service hos Daisyclub som de kalder "kæresteoplevelse", som består af næsten det hele: dansk, megafransk, tungekys, sorte kys osv osv. dog ikke anal. Hun gør det hele med lyst for fornøjelse, hun virker som om hun nyder det. Hun kan især godt lide at blive slikket, og missionær. 

De skifter pigerne ret hurtigt ud hos Daisyclub, men dette er en af de piger jeg vil prøve at nå at se igen. Der er mange piger der yder en god service, der er mange piger der er meget smukke, men det er sjældent at det er en og samme pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må jeg da hellere forbi i aften, nu jeg bor på Scandic Sydhavnen i aften, som ligger lige overfor :-) Sashimi - here i come..

Kan man slet ikke betale sig til at anal er inkl.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, den 1. marts 2016 at 20:06:

Så må jeg da hellere forbi i aften, nu jeg bor på Scandic Sydhavnen i aften, som ligger lige overfor :-) Sashimi - here i come..

Kan man slet ikke betale sig til at anal er inkl.?

She doesn't do anal, sorry :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...