Hop til indhold
Tip toe

Slut med anmeldelser: Eftermælet

Recommended Posts

Jeg er vidst ikke den eneste længerevarende bruger af EG som har sløjfet bedriften med at skrive anmeldelser. (Er jeg?). 

Der var flere årsager: hånlige kommentarer, journalister der plukkede citater og især følelsen af at modstandere af købesex der brugte anmeldelser som et led i deres korstog.

På egen regning, tror jeg heller ikke en anmeldelse altid gør pigen en tjeneste. Har observeret hvordan rosende anmeldelser får tusinder af hits, hvorefter der komme nye udsagn om en træt og slidt pige, der ikke levede op til forventningerne. No-shit-symptomet.

Det kan skam være fristende at skrive anmeldelser, enten for at advare andre om ugidelige piger, eller for at give en god pige en velfortjent omtale. Men, gør det ikke. 

Tænker: Bryder pigerne sig overhovedet om at blive anmeldt, godt såvel som skidt? Tænker de "juhu" eller "åh nej nu bliver jeg overrendt". Er det ligefrem intimiderende for pigen?

Jeg har omlagt mine vaner en anelse. Ingen anmeldelser, men hvis jeg har haft en ualmindelig fantastisk stund med en pige (som har mobil) så sender jeg hende kort efter en lille takke-tale på sms med skamros og vi-ses-igen.

Det er så blevet min måde at afgive en anmeldelse uden at dele oplevelsen med 2000 andre brugere, og indtil videre har jeg kun fået god respons fra pigerne. Hvem bryder sig ikke om ros for deres effort? :) 

Redigeret af Qivitoq
Stavefejl i overskrift

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 13 minutter siden:

Jeg er vidst ikke den eneste længerevarende bruger af EG som har sløjfet bedriften med at skrive anmeldelser. (Er jeg?). 

Der var flere årsager: hånlige kommentarer, journalister der plukkede citater og især følelsen af at modstandere af købesex der brugte anmeldelser som et led i deres korstog.

På egen regning, tror jeg heller ikke en anmeldelse altid gør pigen en tjeneste. Har observeret hvordan rosende anmeldelser får tusinder af hits, hvorefter der komme nye udsagn om en træt og slidt pige, der ikke levede op til forventningerne. No-shit-symptomet.

Det kan skam være fristende at skrive anmeldelser, enten for at advare andre om ugidelige piger, eller for at give en god pige en velfortjent omtale. Men, gør det ikke. 

Tænker: Bryder pigerne sig overhovedet om at blive anmeldt, godt såvel som skidt? Tænker de "juhu" eller "åh nej nu bliver jeg overrendt". Er det ligefrem intimiderende for pigen?

Jeg har omlagt mine vaner en anelse. Ingen anmeldelser, men hvis jeg har haft en ualmindelig fantastisk stund med en pige (som har mobil) så sender jeg hende kort efter en lille takke-tale på sms med skamros og vi-ses-igen.

Det er så blevet min måde at afgive en anmeldelse uden at dele oplevelsen med 2000 andre brugere, og indtil videre har jeg kun fået god respons fra pigerne. Hvem bryder sig ikke om ros for deres effort? :) 

Du får lige et STORT KYS på kinden fra mig og STOR RESPEKT herfra :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikkert mange der deler dit synspunkt, for dets sympatiske elementer. Så vi ser og hører vel heller ikke mere til dig her, for det vil vel være dobbeltmoralsk.

Jeg anmelder ikke for pigernes skyld, men som en byttehandel for selv at kunne læse anmeldelser. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 20 minutter siden:

Sikkert mange der deler dit synspunkt, for dets sympatiske elementer. Så vi ser og hører vel heller ikke mere til dig her, for det vil vel være dobbeltmoralsk.

Jeg anmelder ikke for pigernes skyld, men som en byttehandel for selv at kunne læse anmeldelser. 

Det er der helt sikkert,og godt det samme, det har jo været oppe før.

Hvorfor ville det dog det, fordi brugere IKKE gider at blive svinet til i forbindelse med en anmeldelse, så er man dobbeltmoralsk. (Ud dyb venligst)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 46 minutter siden:

Sikkert mange der deler dit synspunkt, for dets sympatiske elementer. Så vi ser og hører vel heller ikke mere til dig her, for det vil vel være dobbeltmoralsk.

Jeg anmelder ikke for pigernes skyld, men som en byttehandel for selv at kunne læse anmeldelser. 

 

 

Man kan vel sagtens deltage i debatten, skabe og råbe op, uden at skrive flere anmeldelser. :D Så jeg er stadig at finde i denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anmeldelser har jeg personligt et lidt ambivalent forhold til. Folk skal da være velkomne til at skrive om deres oplevelser hos os, det er jo et frit land vi lever i, men personligt så sætter jeg større pris på de blomster, "taksigelser" der kommer til mig privat og på mail. De har allerede een gang sagt tak for dejlig oplevelse, men det siger meget om personen at vedkommende lige har lyst til at bruge en ekstra stund på at skrive retur til mig. Disse beskeder varmer mere om hjertet end anmeldelser herinde. Vedkommende gør det af lyst fordi de netop var en god oplevelse. Og jeg gør faktisk det samme til dem, hvor min oplevelse har været noget ganske specielt. Kemien er jo som bekendt bedre med nogle end med andre

Alle anmeldelser er jo 100% subjektive (eller burde være det") Nogle får et KiCK af at skrive anmeldelser herinde og uddybe saftighederne, enhver sin lyst. Kender også mange herinde, der bare tænder på at læse historier fra andres eskapader, fred være med det.

Men de personlige der kun sendes til mig vægter jeg højere end anmeldelser herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
malle1980 skrev, for 15 minutter siden:

Anmeldelser har jeg personligt et lidt ambivalent forhold til. Folk skal da være velkomne til at skrive om deres oplevelser hos os, det er jo et frit land vi lever i, men personligt så sætter jeg større pris på de blomster, "taksigelser" der kommer til mig privat og på mail. De har allerede een gang sagt tak for dejlig oplevelse, men det siger meget om personen at vedkommende lige har lyst til at bruge en ekstra stund på at skrive retur til mig. Disse beskeder varmer mere om hjertet end anmeldelser herinde. Vedkommende gør det af lyst fordi de netop var en god oplevelse. Og jeg gør faktisk det samme til dem, hvor min oplevelse har været noget ganske specielt. Kemien er jo som bekendt bedre med nogle end med andre

Alle anmeldelser er jo 100% subjektive (eller burde være det") Nogle får et KiCK af at skrive anmeldelser herinde og uddybe saftighederne, enhver sin lyst. Kender også mange herinde, der bare tænder på at læse historier fra andres eskapader, fred være med det.

Men de personlige der kun sendes til mig vægter jeg højere end anmeldelser herinde

Klart! En anmeldelse er jo ikke henvendt direkte til dig, men til andre der måtte interessere sig for hvilken service du levere ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

en såkaldt anmeldelse kan da fremlægges på mange måder, og lige så mange måder er det at modtage den på....det primære for mig er oplysningerne omkring oplevelsen såsom ægthed af billeder-diskretion-faciliteter-badeforhold-holde aftaler-priser, hvad der foregår bag lukkede døre er irrelevant det bliver aldrig en gentagelse :wink:....om pigerne bryder sig om det, der er da ret mange der direkte linker til anmeldelserne som omhandler dem...såååå

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 21 minutter siden:

 :wink:....om pigerne bryder sig om det, der er da ret mange der direkte linker til anmeldelserne som omhandler dem...såååå

... Sååååå deeet. Ja nogle piger bruger anmeldelserne som reference, meeeeeen vi skal nok ikke udelukke at nogle annoncer ikke er skrevet og administreret af pigerne selv. Såååååå. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 1 time siden:

Det er der helt sikkert,og godt det samme, det har jo været oppe før.

Hvorfor ville det dog det, fordi brugere IKKE gider at blive svinet til i forbindelse med en anmeldelse, så er man dobbeltmoralsk. (Ud dyb venligst)

Ok jeg har måske ikke været præcis, og iøvrigt er dette ikke et vigtigt emne for mig. Men det jeg tænkte på var naturligvis anmeldelsesdelen her på sitet. Men selvfølgelig kan man bidrage til debatten om alt muligt andet herinde. Og måske er ordet dobbeltmoral lidt for stærkt eller provokerende. Men jeg syntes det kan være lidt pudsigt hvis man vil bruge anmeldelser samtidig med at man grundlæggende er mod dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht. Til de urimelige tilsvininger, så tror jeg det bedste man kan gøre er at ignorere dem. Der findes jo idioter overalt, men man behøver jo ikke forholde sig til hver og een. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Jogge skrev, for 2 timer siden:

Sikkert mange der deler dit synspunkt, for dets sympatiske elementer. Så vi ser og hører vel heller ikke mere til dig her, for det vil vel være dobbeltmoralsk.

Jeg anmelder ikke for pigernes skyld, men som en byttehandel for selv at kunne læse anmeldelser. 

 

 

Helt enig - men det er jo klart vigtigt at anmedleserne er saglige og med respekt

Synes dog dette forum har stor værdi for at få plattenslagerne ud af byen :-) de psoitive anmeldelser synes jeg også er en god ide at cleare med pigerne inden de skrives

de dårlige - fx man er blevet berøvet, pigen smilede helt vildt lige indtil der var betalt - er virkeligt vigtige for brugerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Tip toe skrev, for 53 minutter siden:

... Sååååå deeet. Ja nogle piger bruger anmeldelserne som reference, meeeeeen vi skal nok ikke udelukke at nogle annoncer ikke er skrevet og administreret af pigerne selv. Såååååå. ;) 

nu må man jo gå ud fra det er Danske piger der er tale om, og mon ikke de selv står for annonceringen osv.....og ikke har en klam type til at fise den af ude på lokumet :wink:

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

At anmelde herinde og at sende sms eller blomster eller noget helt tredje til pigen er jo helt forskellige ting. Det ene er substance til et brugergenereret site om købesex, og det andet er røvegodter fra dig til pigen.

Jeg tror ikke der findes et almengyldigt svar på hvis pigerne bryder sig om at blive anmeldt. Nogle gør ikke, andre gør.

Men jeg går ud fra at du heller ikke læser anmeldelser Tip Toe - eller i hvert fald ikke bruger dem til noget - men at du finder dine eskapader andre veje. Ellers vil det jo faktiskt være lidt dobbeltmoralskt. 

Personligt har jeg det heller ikke let med anmeldelser; der findes helt klart idioter derude som prøver at straffe piger. Mænd der ikke tænker et sekund på sin egen opførsel og sin egen del i en fælles oplevelse. Og den slags kan selvfølgelig ødelægge det for en pige. På den anden side kan gode anmeldelser sikkert hjælpe hende.

Det eneste man kan gøre som brugere, er at udfordre dem der ikke har respekt for pigerne. Og at selv skrive respektfulde anmeldelser.

Vedrørende hånlige kommentarer så får man jo dem uanset hvad man skriver og uanset i hvilket underforum man skriver herinde. Skal man klare sig fra dem, så skal man holde op med at skrive helt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
malle1980 skrev, for 5 timer siden:

Anmeldelser har jeg personligt et lidt ambivalent forhold til. Folk skal da være velkomne til at skrive om deres oplevelser hos os, det er jo et frit land vi lever i, men personligt så sætter jeg større pris på de blomster, "taksigelser" der kommer til mig privat og på mail. De har allerede een gang sagt tak for dejlig oplevelse, men det siger meget om personen at vedkommende lige har lyst til at bruge en ekstra stund på at skrive retur til mig. Disse beskeder varmer mere om hjertet end anmeldelser herinde. Vedkommende gør det af lyst fordi de netop var en god oplevelse. Og jeg gør faktisk det samme til dem, hvor min oplevelse har været noget ganske specielt. Kemien er jo som bekendt bedre med nogle end med andre

Alle anmeldelser er jo 100% subjektive (eller burde være det") Nogle får et KiCK af at skrive anmeldelser herinde og uddybe saftighederne, enhver sin lyst. Kender også mange herinde, der bare tænder på at læse historier fra andres eskapader, fred være med det.

Men de personlige der kun sendes til mig vægter jeg højere end anmeldelser herinde

Ja en anmeldelse er altid mest subjektiv. Der er dog nogen, der mener at man kan være objektiv ved at vurdere ting som øjenkontakt og smil, men det er vel stadig afhængigt af øjnene, der ser.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kan godt forholde mig til at du ikke vil anmelde herinde.... jeg synes det er vildt ærgeligt at du lader være for du er en af dem der skriver godt... men fair nok... 

Tip toe skrev, for 9 timer siden:

Tænker: Bryder pigerne sig overhovedet om at blive anmeldt, godt såvel som skidt? Tænker de "juhu" eller "åh nej nu bliver jeg overrendt". Er det ligefrem intimiderende for pigen?

Jeg elsker  at blive anmeldt.... godt som skidt.... det eneste jeg forholder mig til i en anmeldelse er om det er en relativt korrekt gengivelse af forløbet og så soberheden i sproget... 

jeg tænker "juhu" - for der er da ikke noget bedre som GP end at der er en der synes man har været så god at han ligefrem har lyst til at dele det med andre og ikke bare smile for sig selv privat... 

det er en cadeau til alt det jeg har lagt i vores møde og i min optik det største kompliment jeg kan få... 

Du Tip har selv anmeldt mig... ganske vist som svar i en andens tråd - men anmeldt blev jeg da :) Nøgternt sobert og med komplimenter for de ting jeg personligt lægger vægt på nemlig teknik og indlevelse :) 

Jeg blev rigtig rigtig glad da jeg læste det :) og hvorfor skulle jeg ikke blive det....  30-45 min blow er en af de ting jeg virkelig ELSKER at give.. så det er da kun fedt hvis din oplevelse giver andre lyst til at prøve det speciale :) 

 

Enkelte af anmelderne pynter da lidt positivt på sagerne når de skriver... og hvad så ?? :) hvordan skulle det kunne intimidere...  jeg har ikke noget ansvar overfor det der bliver skrevet...  kun for det jeg skriver i mine annoncer

Jeg har ansvar for at gøre mit bedste for at give kunden den absolut bedst mulige oplevelse HVER gang inden for mit udbud og mine grænser - og sålænge jeg lever op til det og hånden på hjertet kan sige at jeg har gjort hvad jeg kunne - så  kan ingen forlange mere.... 

Konklusion... jeg elsker at blive anmeldt... sålænge anmeldelsen er både sandfærdig og retfærdig :)

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 14 timer siden:

Jeg er vidst ikke den eneste længerevarende bruger af EG som har sløjfet bedriften med at skrive anmeldelser. (Er jeg?). 

Der var flere årsager: hånlige kommentarer, journalister der plukkede citater og især følelsen af at modstandere af købesex der brugte anmeldelser som et led i deres korstog.

På egen regning, tror jeg heller ikke en anmeldelse altid gør pigen en tjeneste. Har observeret hvordan rosende anmeldelser får tusinder af hits, hvorefter der komme nye udsagn om en træt og slidt pige, der ikke levede op til forventningerne. No-shit-symptomet.

Det kan skam være fristende at skrive anmeldelser, enten for at advare andre om ugidelige piger, eller for at give en god pige en velfortjent omtale. Men, gør det ikke. 

Tænker: Bryder pigerne sig overhovedet om at blive anmeldt, godt såvel som skidt? Tænker de "juhu" eller "åh nej nu bliver jeg overrendt". Er det ligefrem intimiderende for pigen?

Jeg har omlagt mine vaner en anelse. Ingen anmeldelser, men hvis jeg har haft en ualmindelig fantastisk stund med en pige (som har mobil) så sender jeg hende kort efter en lille takke-tale på sms med skamros og vi-ses-igen.

Det er så blevet min måde at afgive en anmeldelse uden at dele oplevelsen med 2000 andre brugere, og indtil videre har jeg kun fået god respons fra pigerne. Hvem bryder sig ikke om ros for deres effort? :) 

Jeg har lidt samme dilemma som Tip Toe, men mit syn på dette udvikler sig forsat, dog foreløbig ikke til helt samme konklusion.

På den ene side er der de dejlige besøg, hvor man har en intim og dejlig oplevelse med en sød GP, en som man nok har betalt for, men som næsten er en kæreste oplevelse. Der har jeg ikke umiddelbart lyst til at skrive en anmeldelse, men hvis kvinden gerne vil have en anmeldelse, så gør jeg det gerne uden at gå i for mange detaljer.

Så er der de professionelle oplevelser, OK for så vidt men ikke som ovenstående, her anmelder jeg af og til hvis vedkommende ikke er der er anmeldt i forvejen, eller giver mit besyv med på andres anmeldelser, hvis det er en der er anmeldt.

Endelig, og det er vel her forummet også er interessant, så er der de mere eller mindre elendige oplevelser med fake fotos, dårlige oplevelser, snyd på tid osv, dem vil jeg anmelde så andre er advaret, men heldigvis er der længe mellem at jeg har sådanne oplevelser, 1) fordi jeg har læst andres advarsler, og 2) jeg planlægger i forvejen og bestiller tid, det værste er at være trængende og så ikke kunne få tid et sted man kender, så tager man chancen et sted. Det er ligesom at købe ind til aftensmad, når man er sulten, ikke altid de bedste indkøb man får lavet.   

Bortset fra det så synes jeg at Tip Toe's SMS til pigen er en rigtig god ide, den vil jeg da til at prøve når det er relevant.

Mvh Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 11 timer siden:

At anmelde herinde og at sende sms eller blomster eller noget helt tredje til pigen er jo helt forskellige ting. Det ene er substance til et brugergenereret site om købesex, og det andet er røvegodter fra dig til pigen.

Jeg tror ikke der findes et almengyldigt svar på hvis pigerne bryder sig om at blive anmeldt. Nogle gør ikke, andre gør.

Men jeg går ud fra at du heller ikke læser anmeldelser Tip Toe - eller i hvert fald ikke bruger dem til noget - men at du finder dine eskapader andre veje. Ellers vil det jo faktiskt være lidt dobbeltmoralskt. 

Personligt har jeg det heller ikke let med anmeldelser; der findes helt klart idioter derude som prøver at straffe piger. Mænd der ikke tænker et sekund på sin egen opførsel og sin egen del i en fælles oplevelse. Og den slags kan selvfølgelig ødelægge det for en pige. På den anden side kan gode anmeldelser sikkert hjælpe hende.

Det eneste man kan gøre som brugere, er at udfordre dem der ikke har respekt for pigerne. Og at selv skrive respektfulde anmeldelser.

Vedrørende hånlige kommentarer så får man jo dem uanset hvad man skriver og uanset i hvilket underforum man skriver herinde. Skal man klare sig fra dem, så skal man holde op med at skrive helt.

Enig til alt her ;-)

Ellers slet ikke se formålet med det her forum ???

Vi kan blive enige der findes piger der gerne vil have reklame og nogle der slet ikke vil have omtale herinde.. sidstnævnte forstår jeg da godt da mange anmeldser ikke er objektive og beskriver det de skal nemlig om det var ægte billider , om adresse var diskret , og kys var tantekys eller ægte, mm.. altså alle sådanne ting som er relevante i en anmeldelse.. Om pigen er smuk eller grim er totalt urelevant da hver har sin smag og det en syntes er smukt syntes nogle andre det modsatte.. Og er der billeder så endnu mere ligegyldigt at kommentere personlige ting efter min mening.. Desto ikke mindre er de fleste anmeldelser sådan..  Og det er en skam for det er altså levende mennesker der sidder bag og modtager mange af de kritiske og sårende ting der bliver skrevet.. 

Men altså !!.. Det her er et forum hvis eneste eksistensgrundlag netop at anmelde og guide kunder så man sparer sig en masse fejltagelser.. Ellers jo ligeså godt lave et AnderAnd forum hvor vi sidder og hyggesnakker som den her tråd..

Jeg kan forstå hvis man ikke gider bruge den tid det tager at lave anmelder.. Sådan har jeg det nogle gange....Specielt hvis nogle høvler ens dårlige formuleringsevner ned.. Men syntes det er forrykt at bruge argumentet at det er fordi man vil være sød mod GP´ere.. Hvad fanden laver man så her ??  Hvis man alligevel sidder og læser det andre brugere deler så er det da dobbelmoralsk så det skriger !!

Dette forum er så vi brødre kan hjælpe hinanden.. Og ja, det kan være surt at sidde og bruge tid på at skrive,- men da super egoistisk bare at modtage uden at bidrage med noget..

Dermed ikke sagt vi mænd generelt kunne være lidt mindre personlige når vi laver en dårlig anmeldelse af en pige.. Men de dårlige skal absolut også ud !!.. Ellers mister forummet jo helt sin mening.. Så kunne det ligeså godt være et gammel kommunistisk blad hvor kun nogle ting må siges og hvor vi bare sidder og bekræfter hinanden i de gode meninger.. Jeg syntes faktisk det er et kvalitetstegn at bølgerne nogle gange går højt herinde.. Det viser troværdighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen sådan et anmeldelses-forrum er vel ligesom et biblotek, man låner noget, men man skal også levere noget tilbage.

Var det godt? skriv om det åbent, så alle kan læse om det pigen bliver glad!

Var det skidt? skriv det til pigen, måske gir hun en omtur, eller kan rette det, eller der har været en misforståelse et sted.

Var det direkte dårligt? hun stjal dine penge, var der ikke, osv...skriv og advar andre om det så alle kan være obs på det

Men klart ytre man sig på et debatboard  om dit eller dat, så må man forvente at ikke alle er enige, men man kan håbe på at selv om man er uenige med forskellige meninger at man kan debattere i en ordentlig tone, og forholde sig til den debat, debatten forgår i. og at debatten ikke går over i personforfølgelse, af den anmeldte pige eller af skriveren, for så dræbes lysten til at skrive og være her!

Så når Trådstarter skriver han ikke vil skrive anmeldelser mere, er det så måske også fordi vi andre har været for dårlige til at skrive til andre, når de skriver noget herinde (ikke bare på anmeldelsesboardet) : Rigtigt godt skrevet! eller det du skriver der, det er godt! glemmer vi at rose de gode skribenter, så de bevarer deres skrivelyst? eller nøjes vi bare med den der smiley som mange glemmer at gi? (jeg er slem til at glemme den)

Jeg elsker en god Anmeldelse, (tak de dårlige vil jeg ikke have :-D )   det er mit CV, jeg stolt viser frem. For så ved jeg manden har tænkt lidt over vores møde, og han har brugt tid på at skrive, enten her eller direkte i mine anmeldelsesbøger og det var ikke bare et tidsfordriv på 1-2 timer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 3 timer siden:

 Og det er en skam for det er altså levende mennesker der sidder bag og modtager mange af de kritiske og sårende ting der bliver skrevet.. 

Så kunne de der modtager de kritiske anmeldelser, måske tænke sig at se indad også, og ikke kun på de fejl hos den der har besøgt vedk./skrevet anmeldelsen.

Lady Cherie skrev, for 3 timer siden:

Jeg elsker en god Anmeldelse, (tak de dårlige vil jeg ikke have :-D )   det er mit CV, jeg stolt viser frem. For så ved jeg manden har tænkt lidt over vores møde, og han har brugt tid på at skrive, enten her eller direkte i mine anmeldelsesbøger og det var ikke bare et tidsfordriv på 1-2 timer.

Du har da ingen dårlige anmeldelser på din hjemmeside, vel smukke.hi  hi  hi (sorry kunne ikke lade være) :-D :-D

Lige præcis og det er altid godt at reflekteret over både pigens og specielt egen indsats.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 6 timer siden:

 

Så når Trådstarter skriver han ikke vil skrive anmeldelser mere, er det så måske også fordi vi andre har været for dårlige til at skrive til andre, når de skriver noget herinde (ikke bare på anmeldelsesboardet) : Rigtigt godt skrevet! eller det du skriver der, det er godt! glemmer vi at rose de gode skribenter, så de bevarer deres skrivelyst? eller nøjes vi bare med den der smiley som mange glemmer at gi? (jeg er slem til at glemme den)

Som skrevet, Lady, der er flere årsager. Men, jeg har helt klart også fornemmelsen af, at EG et blevet lidt for kendt i pressen og blandt andre stakeholders, så anmeldelser ikke kun bliver brugt som reference til andre potentielle kunder.

Det er kun anmelderen der står for skud i dette perspektiv. Ikke de dedikerede glædespiger som modtager en god anmeldelse.

Man deler jo ud af nogle rimeligt intime såvel som kontroversielle erfaringer, så hvis EG var begrænset til en mere lukket og relevant læserskare, ville publiceringen måske være mindre problematisk. Men faktum er, at anmeldelserne også bruges (eller tolkes) som "bevisbyrde" for mænds afstumpede mentalitet og pornoficering af kvinder. Jeg vil gladeligt gerne fortælle en glædespige at hun er hammer lækker, pisse god i sengen og har et velsmagende køn jeg kunne slikke hele dagen, men en anden, kantet EG turist ville kalde mig en klam stodder for sådanne udsagn.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 29 minutter siden:

men en anden, kantet EG turist ville kalde mig en klam stodder for sådanne udsagn.

Desværre er det IKKE blot eksterne læsere der kalder os det, men også visse brugere her inde, der har den samme tilgang til det synspunkt. Se bare hvis en bruger formaster sig til at bringe emnet "uden" op.  Så spiller violinerne deres skønheds sang igen.

HerreJemini - så vågner moralisterne af deres slumresøvn.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 23 timer siden:

Jeg anmelder ikke for pigernes skyld, men som en byttehandel for selv at kunne læse anmeldelser. 

...og det er vel egentlig også EG's hovedformål i en nøddeskal. 

Helt enig herfra :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...