Hop til indhold
Guest razorfiend

Waree i Fredericia

Recommended Posts

Guest razorfiend

Tidligere Sean Dee. 

https://annoncelight.dk/showad/202311

Var forbi igen i dag for at fange Bee inden hun smutter hjem. 

Hun var glad for at se mig og jeg bestilte  sex, massage, meere sex. Efter 15 min med hygge og 69 var jeg kommet og vi ovegik til hyggesnak og den bedste Thai massage jeg har fået til dato! Det tog nok 30 min+ lidt og så gik vi til den med en super omgang hed sex! 

Nu er alle oplevelser forskellige, men jeg har ikke mødt andre der har været SÅ nærværende, søde og frække på en gang, som samtidigt ku levere en god massage!

..så gutter, hvis I bor her i byen, så er Bee totalt et besøg værd! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber da også hun er er besøg værd selv om man ikke bor i byen. ;-)

Sagde hun noget om hvor længe endnu hun bliver? Og måtte du betale ekstra for den dobbelte omgang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest razorfiend

Nej jeg betalte standart, men hende og jeg har også bare super kemi :) - jeg mener hun sagde hun har været her 3 uger, og med den fart de rotere må det jo betyde hun snart tager en tur hjem :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvillingen skrev, for 19 timer siden:

Hvor i Fredericia er det henne. Klinik eller privat?

Vendersgade 12, klinik, det tidligere Saen Dee.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Den Lange skrev, den ‎01‎-‎03‎-‎2016 at 18:02:

Jeg håber da også hun er er besøg værd selv om man ikke bor i byen. ;-)

Sagde hun noget om hvor længe endnu hun bliver? Og måtte du betale ekstra for den dobbelte omgang?

Ja det hænder jo man kommer udenbys : )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun tager hjem efter 3 måneder. Og razorfiend er vist hendes kæreste som laver lidt pr...idet det går meget dårligt....idet der er et kæmpe udbud alle steder på østkysten.....og priserne bliver dumpet hen af en kant....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
aksel skrev, for 56 minutter siden:

Hun tager hjem efter 3 måneder. Og razorfiend er vist hendes kæreste som laver lidt pr...idet det går meget dårligt....idet der er et kæmpe udbud alle steder på østkysten.....og priserne bliver dumpet hen af en kant....

Ja Aksel har også hørt at det går dårligt på mange klinikker, i det østjydske er der alt for mange klinikker om de samme kunder mange steder har de 1 kunde om dagen så de er presset. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Første gang jeg besøgte Waree virkede det ikke ligefrem som om de havde travlt, men efter at de begyndte at annoncere på AL tror jeg der er kommet mere gang i forretningen. Det er da rart at se nogle billeder så man på forhånd ved hvilken piger man møder når man kommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg endelig besøgt Bee og må sige, at hun er en af de lækreste piger jeg nogensinde har været sammen med. Massagen er dog meget i den blide ende, men fin som optakt til det jeg egentlig kom for. Hun begyndte selv på HJ uden at spørge (ved ikke om de fører en liste over hvad man har fået sidst), så jeg spurgte om ikke jeg kunne få mere end det. Det blev så til BJ og en ridetur, som desværre var lidt for kort da jeg hurtigt måtte overgive mig. Men det var alligevel noget af det bedste sex jeg har fået hos en GP.

Hele seancen varede omkring 45 min., så prisen på de 1200 kr. er måske lige i overkanten samlet set. Jeg kunne da godt finde på at besøge hende igen inden hun rejser hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...