Hop til indhold
skivemd

Vinderup, struer eller holstebro

Recommended Posts

Hey derude.

Spørgsmålet er enkelt. Hvor skal man søge hen for at finde en lille lækker ung thai, til lidt ekstra? 

Jeg har søgt og søgt på dette forum og google. Kan finde info om ydelser. Men ikke om udseende. 

 

På forhånd tak ;)

Ps. Jeg kvittere med anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ganske vidst lidt længe siden, jeg har besøg Skavevej, og det har altid været "mutter" selv, der har "ordnet" mig. Men hun har altid et par yngre modeller i huset. Jeg har ofte siddet og nydt et glas vin i køkkenet før "mutter" og jeg trak os tilbage. Det har altid været nogen ret unge piger, med en tilsyneladende god figur. Hvem der er der nu, kvaliteten af deres arbejde o.s.v. - det ved jeg ikke.

Men som du skriver - en lille lækker ung thai - dem har jeg set flere af derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
basse1972 skrev, for 2 timer siden:

Hej. 

jeg var ved Vattana i holstebro igår, og mødte deres nye pige, en lille lækker sag. med et

 dejligt smil og lækker krop.

hvad vil du skyde alder til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde
br1012 skrev, for 33 minutter siden:

hva hed den lille lækker sag ved vattana? Bron eller Oh

Ved mit sidste besøg for et par uger siden hed pigen Oh. Ret mekanisk HJ afslutning uden meget pirren, tror ikke jeg havde kunne komme hvis ikke jeg havde fået lov til at tage lidt på hende :)

Kunne bedre lide den forrige pige som jeg fandt mere flirtende, indlevende og bedre til at pirre, men det kan selvfølgelig bare have været en kemi ting.

 

Redigeret af Skalde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lækkert med så mange svar. Beklager jeg ikke selv har deltaget før nu :)

 

Jeg kørte til Holstebro og "kørte" Oh hos vattana ;) Super god oplevelse, dog var der meget koldt i rummet. Hun er 29 år og har en ok lækker krop. Der er 1 pige mere ud over mutter. Jeg tror hun hed Bron? Hun er 28 og var jævnt lækker. Hun skal besøges snarrest ;)

Jeg kom af med 1000 bobs. Helt standard.  Jeg fik massage, sex og afsluttet med hånd. Hun giver ikke blows, hvilket æger mig rigtig meget. 

 

Men god tur, nød både massage og alt ekstra. 

Nogle gode råd til hvor man skal hen næste gang? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...