Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Alle

Jeg var på besøg hos Wandee Wellness i går aftes for første gang. http://wandee-wellness.dk/cms/index.php

Det var en slem skuffelse, her er min oplevelse. Jeg blev hilst velkommen af en pige som jeg gætter på var ejeren, forholdsvis ung og ikke ret høj. Fik ikke fat i hendes navn men hun sagde hun kom fra Chiang Rai i Nord Thailand. Jeg bestilte en times oliemassage. Det var så hende der påbegyndte massage. Hendes evner var ikke noget at skrive hjem om. Det virkede på mig som om at hun havde lært lidt af en veninde, men bestem ikke nok anatomisk kendskab til at kunne fylde en time ud. Så sagde hun at en anden pige ville komme og overtage efter 10 minutter. Den pige der overtog hed Anna og var halv Thai/Vietnameser. Hun sagde hun var 24 år og det skal nok passe, lille flot og spinkel krop med hvad der virkede som en meget lille A skål. Hendes massage evner var endnu mere mangelfulde. hun fik hurtigt vendt mig om på ryggen og gik i gang med mersalg. Da massagen var elendig var jeg ligesom ikke rigtig i humør til noget mere. Hun skulle måske prøve at være bedre til massage, så kommer resten helt af sig selv. Når massagen er dårlig og hun så tror hun kan snakke sig til mere,.... Hmmn! Nej. Da hun fandt ud af hun ikke kom længere med mig, var den sidste halve times massage næsten ikke eksisterende. Hun trykkede lidt på mine arme og på mine ben, og på mine arme igen, 10 sekunders massage af maven og så ned på lægmusklerne igen igen.

Efter 52 minutter sagde hun at nu var det slut. Jeg sagde at jeg havde betalt for en time og forventede en time. Hertil svarede hun at tiden talte fra det øjeblik jeg trådte ind af døren. Da jeg både havde kigget på menukort samt taget et bad inden massagen, blev den tid fratrukket min time. 

Helt ærligt, hvad f... er meningen?? Har aldrig været ude for før at hvis man ønsker bad, går den tid fra selve massagen. 

For dem der er ligeglad med selve massagen, så hvis man er til slanke unge piger og ønsker sex, kan jeg godt anbefale Anna ud fra hendes udseende altså. Hun virkede som okay køn i den dunkle belysning i værelset. Hvad angår Wandee wellness og deres tidspolitik, så sætter jeg aldrig mine ben der igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr

De har åbenbart valgt at søge deres kunder i "småfuld og skal have eet hj, een gang og så aldrig igen" segmentet... fint. Vi andre må jo bare gå andre steder hen. - Når vi er ædru ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...