Hop til indhold
Onslow

Hvornår

Recommended Posts

ser vi Nikita Klæstrup på lagnerne?

Kom med et bud!

Mit spørgsmål baserer sig på, at hun udstråler mere og mere af det, der får provins-dejligheder, der lader sig forblænde af jet-set livet med dets udøvere, til slutteligt at ende op i prostitution.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har jo lavet pr. Arbejdet, og hun behøver ikke at få lavet nye billeder, så... Men hvem tør stikke noget ind i en fra liberal Alliance, som man gerne vil have tilbage?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Midtj skrev, for 20 timer siden:

Men hvem tør stikke noget ind i en fra liberal Alliance, som man gerne vil have tilbage?

 Suveræn kommentar............:grin::grin::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 20 timer siden:

Hun har jo lavet pr. Arbejdet, og hun behøver ikke at få lavet nye billeder, så... Men hvem tør stikke noget ind i en fra liberal Alliance, som man gerne vil have tilbage?

Er hun ikke konservativ??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Midtj skrev, den Tuesday, March 01, 2016 at 11:52:

Men hvem tør stikke noget ind i en fra liberal Alliance, som man gerne vil have tilbage?

Jeg er sgu ligeglad med partifarve, hvis hun bare er hot. 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dellepude1970 skrev, for 18 minutter siden:

Måske man har en fordel hvis man er "kuglestøder"??:shock:

Hæ hæ.

Del dette indlæg


Link til indlæg
skovmanden skrev, den Wednesday, March 02, 2016 at 08:26:

Er hun ikke konservativ??? 

Hun var medlem af Konservativ Ungdom. Nu er hun menigt medlem i Liberal Alliance. Jeg satser på at få hende som borddame til landsmødet 2. April.

LA. er bare bedst, også med skøger :P

KF.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 12 timer siden:

Hun var medlem af Konservativ Ungdom. Nu er hun menigt medlem i Liberal Alliance. Jeg satser på at få hende som borddame til landsmødet 2. April.

LA. er bare bedst, også med skøger :P

KF.

 

Den var lige smuttet for mig at hun var skiftet til de liberale... Men nok fordi kæresten ikke længere er konservativ. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 5 timer siden:

Hun er sikkert en sød pige, men ser hun ikke egentlig temmelig kedelig ud??

Kedelig er ikke ligefrem det ord jeg vile bruge. Sød og sådan alm pæn. Men damn hun har en flot barm. Og nogle sindsygt flotte øjne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... tænker, at hun må mødes af en vis respekt, hun har da fået MAX ud af eget potentiale... - om man kan li det eller ej... - og klart en genialt træk, at tage lige den kjole på til de konservatives årsmøde, gallafest eller hvad det nu var..., smiler

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, den ‎03‎-‎03‎-‎2016 at 20:01:

Hun var medlem af Konservativ Ungdom. Nu er hun menigt medlem i Liberal Alliance. Jeg satser på at få hende som borddame til landsmødet 2. April.

LA. er bare bedst, også med skøger :P

KF.

 

Vi ser frem til en anmeldelse/referat og go fornøjelse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 1 time siden:

... tænker, at hun må mødes af en vis respekt, hun har da fået MAX ud af eget potentiale... - om man kan li det eller ej... - og klart en genialt træk, at tage lige den kjole på til de konservatives årsmøde, gallafest eller hvad det nu var..., smiler

Pssst de røde drenge herinde er bare så voldsomt misundelige at de ikke ved hvordan de skal te sig :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Prinz skrev, den 6. mar. 2016 at 20:44:

Pssst de røde drenge herinde er bare så voldsomt misundelige at de ikke ved hvordan de skal te sig :D 

... er det mon fordi, der ikke er ret mange attraktive kvinder på det røde hold pt.? - de har klart et par stykker hos Enhedslisten, men dem får vi nok ikke at se i en kjole, der ligner... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 2 timer siden:

... tænker, at hun må mødes af en vis respekt, hun har da fået MAX ud af eget potentiale... - om man kan li det eller ej... - og klart en genialt træk, at tage lige den kjole på til de konservatives årsmøde, gallafest eller hvad det nu var..., smiler

Der blev i et tidligere indlæg nævnt at - et eller andet om at Oliver Bjerrehus nok når at blive træt af hende indenfor 1 - 2 år.

Jeg tror det er meget omvendt !! ;)- fordi der i virkeligheden intet "gods" er i denne forvirrede og ind imellem narkoafhængig og ind imellem voldelige bette voksne  dreng - han har det med kun at blive omtalt for det negative  (og det tragisk for ham!!! - og det er det!! )   - han bukker let under -  der er for meget Frederik Fetterlein over ham - glamour verden uden jordforbindelse.

Nikita er liden af størrelse; men tag ikke fejl, der er betydelig mere gods i hende, - jeg ser hende som særdeles selvbevidst og bevidst sine handlinger - hun skaber interesse om sig selv og kan markedsføre sig selv - god til at "sælge":wub: sig selv - og synes jeg, uden at virke som præget af Narcissisme - hun bukker ikke så let under.

Og årsagen til at hun mestrer denne opmærksomhed om sig selv skyldes også at : fra Berlingske :   Den 20-årige kvinde blev student i sommer og hoppede direkte fra Vordingborg Gymnasiums trygge omgivelser til retorikstudiet på Københavns Universitet. En uddannelse der er kendt for at kræve et højt gennemsnit. Og Nikita Klæstrup har da også masser af 12-taller i karakterbogen.

Oliver har ikke skudt papegøjen:wub: - han har skudt sig selv i begge fødder.:mrgreen::mrgreen:

Mange hilsner

Nyder livet

 

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... jamen kæreste hr. nyder livet, jeg ved da godt, at NK er pænt klog og ikke kun er i besiddelse af en fin figur... - ang. Oliver B, så må man sige, at han også har fået max ud af sit potentiale. Om de har fortjent hinanden tjaaa - lad dog børnene, griner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 11 minutter siden:

Pssst de røde drenge herinde er bare så voldsomt misundelige at de ikke ved hvordan de skal te sig :D 

Nej da, for vi ved jo at de blå piger er nogle tøjter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså det er da på nogle specifikke punkter at hun kommer i medierne på, er det ikke ?

Bevares, jeg ved desværre ikke nok om hende til at vide hvad hun ellers har bedrevet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 1 minut siden:

... jamen kæreste hr. nyder livet, jeg ved da godt, at NK er pænt klog og ikke kun er i besiddelse af en fin figur... - ang. Oliver B, så må man sige, at han også har fået max ud af sit potentiale. Om de har fortjent hinanden tjaaa - lad dog børnene, griner.

:)- ja lige præcis - lad dog børnene    -    enig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...