Hop til indhold
Kom frisk

Polske piger i Heimdalsgade Aalborg

Recommended Posts

Hej 

ville lige hører jer efter om der er nogle af jer der har erfaring med de polske piger i Heimdalsgade om de yder en god service eller hvordan man skal forholde sig til det ??? 

Kan det passe at de befinder sig i 2 lejligheder der ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kom frisk

Jeg besøgte stedet i sidste uge og var nok den største skuffelse jeg har haft med købesex.

Jeg ville besøge Berlinda 39 https://annoncelight.dk/showad/202098
men da jeg kom frem var det "katja 39" som var der (kan ikke finde annoncen). Jeg spurgte efter Berlinda men Katja siger så "yes I´m Berlinda"
nå.. skulle have gået men der var for megen trykken bag ørene til fornuften vandt. jeg skulle have hindes tilbud på megafransk til 400 kr.
Jeg spurgte hende klart og tydeligt om det var med afslutning i munden og det VAR det. Der var mere håndarbejde end sutten selvom jeg bad hende holde med hånden flere gange, hun rykkede som gældte det hendes liv. da jeg så kom skyndte hun sig at fjerne hovedet og lade mig skyde udover mig selv. alt i alt intet udover prisen holdte stik af aftalte.

KAN IKKE anbefales!

Kan ikke sige noget om andre piger, men søg på Berlinda 39 og Katja 39 og hold dig fra dem.

God dag

Biocyte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så kan jeg da godt se at de er en lidt svær beslutning om man skal besøge stedet for der er da vist lige kommet nye piger der kan jeg se på annoncelight.. 

Bliver begge lejligheder brugt til det for der er gade nr 1 og 1a på de forskellige annoncer.. ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frankie38xl skrev, for 35 minutter siden:

Ja begge bliver brugt.  Monica hedder også Sonia 

Ja så er det ik helt nemt hva skal man vælge hva pige er bedst i hvorfor et hus :D hehe 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror de har 2 navne,  så de har et i hvert hus.  Har også besøgt Pamela da hun var der.  Men Monica er klart den kønneste og sødeste af dem efter min mening.  Meget tæt på kæreste sex. Hun nyder at sætte og ikke bleg for at tirrer en. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dkdogging skrev, den 1/3/2016 at 14:51:

Jeg har besøgt Pamela rigtig god oplevelse

Hej hende Pamela du besøgte var det Pamela Guldstjerne ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...