Hop til indhold
Guest jsp

Sexymamma

Recommended Posts

Guest Sting222

Hej jeg er medlem af sugardaters og har besøgt mange. 

I sidste uge havde jeg besøg af sexeymamma i skive på et mit hotel .hun er en sød og imødekommende ung pige du helt sikkert ikke får problemer med Hun giver dig en god oplevelse og sætter en ære i det Ikke super slank med dejlige bryster ig en stram fisse og super blowjob Ingen piv over at blive voldkneppet heller 

Min fulde anbefaling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lusconi
Sting222 skrev, den 1/3/2016 at 17:56:

Hej jeg er medlem af sugardaters og har besøgt mange. 

I sidste uge havde jeg besøg af sexeymamma i skive på et mit hotel .hun er en sød og imødekommende ung pige du helt sikkert ikke får problemer med Hun giver dig en god oplevelse og sætter en ære i det Ikke super slank med dejlige bryster ig en stram fisse og super blowjob Ingen piv over at blive voldkneppet heller 

Min fulde anbefaling

Er hun ikke en lille mørk pige med store silikone bryster? :)  og hvad måtte du smide?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Sting222 skrev, for 1 time siden:

1000 kr og ja lille mørk silikone luder 

Du virker lidt bitter, i din første omtale skamroser du hende, i seneste sviner du hende til med mindre flaterende ordvalg. ?????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Måske mener sting bare hun er "dirty" og mega Nice - og har en fetish men et dirty sprog 

det skal ikke nødvendigvis ses som en nedgørelse - det kan også være et kompliment 

nogle dage elsker min kone jeg siger tag min pik hel ned i halsen din frække luder tøs

andre gange kan hun meget bedre lide et sødt kort hvor der står jeg elsker dig altid på :)

jeg kan også godt lide begge måderne og ville virkeligt mangle det hvis enten luderen eller madonnaen var væk :) 

måske var det vare et kompliment til luderen og ikke en tilsviner af madonnaen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Jeg køber sex fordi jeg har en fetish omkring prostituerede Derfor tænder det mig at italesætter det som fx lille cilikone luder. Det var ment som at hun virke er penge værd og kan sit håndværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Har talt med hende om det og hun syns kun det er når når det nu tænder mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun fortalte mig at du har en meget lille tissemand - 3-4 cm, det er måske derfor du har behov for at afreagere på hende herinde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes sgu hun er lidt skummel.

Først og fremmest vil hun have penge forud og derudover så virker hun meget som en der er på noget! Rastløs og levende og det hele skal bare tjubang ske. Sætter sig op på pikken og man spørger, ØH skulle vi ikke bruge gummi .......... NÅH JO og så af igen og gummi på!

Men nu har født og det mærkes altså i fissen!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Jingle Balls skrev, den 23/3/2016 at 12:49:

Synes sgu hun er lidt skummel.

Først og fremmest vil hun have penge forud og derudover så virker hun meget som en der er på noget! Rastløs og levende og det hele skal bare tjubang ske. Sætter sig op på pikken og man spørger, ØH skulle vi ikke bruge gummi .......... NÅH JO og så af igen og gummi på!

Men nu har født og det mærkes altså i fissen!!!

Besøgte du hende privat? Og hvor meget måtte du betale for det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...