Hop til indhold

Recommended Posts

Enten så er du kørt for hurtigt ind i Osted eller for hurtigt ud af Osted...for den ligger der stadigvæk på højre side, lige når du kører ind i Osted fra Ringsted siden.

Hjemmesiden http://www.velvaerebutikken.dk/ virker da stadigvæk - og massagen er som den plejer. God fornøjelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Peter Jensen skrev, for 9 timer siden:

Hej Lucash

 

undskyld er det ironisk det du mener om eller tilbyder de ekstra

 

peter

Den er god nok:grin:, Lucash har ret, de ligger der stadig. Jeg har selv været der 2 gange, men det er laaaang tid siden, 2-2½ år.

Første gang fik jeg en rigtigt god og hård massage, og fik tilbudt HJ, men takkede nej tak. Den anden gang, samme gode massage incl HJ. Begge gange var med den samme pige. ca 45+, ikke nogen skønhed, men heeelt vildt sød, humoristisk, og snakkende under massagen, og ikke en lyd under HJ, men masser af smil og øjenkontakt. Jeg mener at have læst at andre har fået hele pakken, måske ikke lige af hende, men det er jeg ikke sikker på:cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har været der en del gange de sidste 2 - 3 år - i starten med Ai, så senere med Fah, som senere har åbnet Thai butik i Hvalsø...desværre med et dalende serviceniveau.

Og alle de øvrige gange, har det været med Ai. Hun er der fast. Sød smilende. Alderen nok imellem 40 - 45...men altid svært med de piger. Hun levere en grundig, massage med til tider hurtige bevægelser - ingen hastværk på tiden. Er altid i godt humør, og snakker meget...men rigtigt, IKKE under og hen imod afslutningen. Jeg ved fra andre herinde, at HJ (måske med lidt bart) er det vildeste man kan få der - og butiksindretningen taget i øje, så kan det også være en kende svært, med andre udskejelser end HJ..måske BJ - men heller ikke mere. Medmindre man får rummet inde bagerst i butikken og måske kommer sent på dagen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lucash skrev, 1 time siden:

jeg har været der en del gange de sidste 2 - 3 år - i starten med Ai, så senere med Fah, som senere har åbnet Thai butik i Hvalsø...desværre med et dalende serviceniveau.

Og alle de øvrige gange, har det været med Ai. Hun er der fast. Sød smilende. Alderen nok imellem 40 - 45...men altid svært med de piger. Hun levere en grundig, massage med til tider hurtige bevægelser - ingen hastværk på tiden. Er altid i godt humør, og snakker meget...men rigtigt, IKKE under og hen imod afslutningen. Jeg ved fra andre herinde, at HJ (måske med lidt bart) er det vildeste man kan få der - og butiksindretningen taget i øje, så kan det også være en kende svært, med andre udskejelser end HJ..måske BJ - men heller ikke mere. Medmindre man får rummet inde bagerst i butikken og måske kommer sent på dagen. 

 

Har du besøgt Hvalsø, Lucash????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej D.

Ja, jeg havde en svaghed for Fah...og da jeg så var ude for, at tjekke hendes sted - blev jeg slemt skuffet. Har ikke været der siden og det ligger ca. 1 år tilbage, lige efter hun havde åbnet. Om hun stadig er der, det ved jeg ikke.

God vind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan så lige rette mig selv lidt nu...efter selvsyn. Fah (Fai) what ever det staves, hun er sandelig tilbage hos Velværebutikken i Osted og en anden har overtaget biksen i Hvalsø.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...