Hop til indhold
Sexeren

Ny pige i Odense

Recommended Posts

Er der nogen der har pillet de lyserøde trusser af denne frække pige??? og smagt på herlighederne...!!

Har tænkt mig at aflægge hende et besøg i aften, hvis muligheden byder sig... i ved det med at slippe hjemme fra..!!!

https://annoncelight.dk/showad/203120

Sexeren

Redigeret af Sexeren
manglede link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Sonia holder til i Odense M.

sød pige, taler meget lidt engelsk. Men levere varen. Komme med bedre beskrivelse senere.

sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/203120

Jeg besøgte det nye sted mandag aften ved 21 tiden.

Byens, ja Fyns flotteste sted, måske hele Danmarks, jeg har ikke været på besøg alle steder, men det er helt ny renoveret, hvide væge, nye møbler.

Der mangler lidt endnu, knage til tøj, stol m.m..

Men det skal nok komme.

Sonia, jo det er hende på billederne og tøjet er også.

Dejlig polsk pige, som omgående smed de højhælede sko, da hun er noget højere end mig. tak for det.

Desværre kunne jeg ikke pille de lyserøde trusser af hende, hun havde ingen på.

Men det lille skørt faldt hurtigt ned og den lækreste ungpige (25) mis kom frem.

Toppen blev befølt, kunne mærke de dejligste så bryster (B)inden under, så af med toppen...

Nu var jeg blevet ret lækkersulten på den dejlige krop.

enkelte kindkys,

Min mund og tunge pirrede de dejlige bryster, og hurtigt endte vi på sengen, hvor behandlingen fortsatte.

Her kunne det mærkes at der var spænding i brysterne og vorterne voksede, denne behandling fortsatte i lang tid.

hvorefter jeg gled ned til den lækreste, velsmagende lille pussy, her kom tungen på virkelig smag, og Sonias vejrtrækning beviste at det kunne hun lide.

Samtidig befølte jeg de dejlige skamlæber, og fingrene gled om til den bageste stjerne.

Vores stilling ændrede sig til 69 på siden hvor Sonia begyndte behandlingen af lille Viggo, hele regionen, fra pungen og til toppen. uden gondom. en fantastisk omgang.

Herefter fortsatte Blowet , mens jeg koncentrerede mig og den velsmagende !!!!!!! mum.

behandlingen fortsatte og i sidste sekund tog hun den ud af munden og slikken den på skaftet, inden den sprøjtede en ordentlig ladning på os begge.

Aftørringen blev foretaget mens jeg havde de dejlige så bryster under behandling med munden og hænder..

Vi småsnakkede, så god som det kunne lade sig gøre, og jeg fik derefter et hurtigt bad,.

Om der gik 20, 25 , 30 minutter eller mere ved jeg ikke..

der blev ikke kigget på klokken, forsøgt på at jappe noget af...

Til slut fik jeg et dejligt afskedsknus.

Gentagelse.: helt sikkert 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde samme oplevelse som sexeren. Dog kom jeg oppe i hende. Lækker solbrun polak der leverer, men hun kigger også på klokken. 

Der er to piger i den nye kælderlejlighed. Så kigger nok ind en dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKV skrev, for 15 minutter siden:

Jeg havde samme oplevelse som sexeren. Dog kom jeg oppe i hende. Lækker solbrun polak der leverer, men hun kigger også på klokken. 

Der er to piger i den nye kælderlejlighed. Så kigger nok ind en dag. 

Ved du hvem den anden pige er?

Dejligt at der er kommet et nyt sted. Det ser ud som om der er en tilknytning til de polske piger der var her før jul, så måske får vi dem at se igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 2 timer siden:

Ved du hvem den anden pige er?

Dejligt at der er kommet et nyt sted. Det ser ud som om der er en tilknytning til de polske piger der var her før jul, så måske får vi dem at se igen.

Jeg håber Veronika kommer igen, Hende Blondinen med Kaninen, hvis i husker. Hun var bare lækker og god til sex :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se at Veronica har brugt det samme telefonnummer som Sonia i en annonce for en måneds tid siden, så vi kan da håbe hun kommer til Odense igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, den 1. marts 2016 at 18:21:

Ved du hvem den anden pige er?

Dejligt at der er kommet et nyt sted. Det ser ud som om der er en tilknytning til de polske piger der var her før jul, så måske får vi dem at se igen.

Jeg ved ikke hvem den anden er, men jeg kigger nok ind inden længe 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, den 1/3/2016 at 21:29:

Jeg kan se at Veronica har brugt det samme telefonnummer som Sonia i en annonce for en måneds tid siden, så vi kan da håbe hun kommer til Odense igen.

Det var da ikke helt ved siden af: :grin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...