Hop til indhold
Kawasaki

Pclub Flensborg?

Recommended Posts

Hej Eroguider

Først tak til alle jer der deler jeres erfaringer her på Eroguide. 

Det har været en KÆMPE hjælp til at komme godt igang med dette vidunderlige sexunivers. TAK

Når jeg har fået lidt mere erfaring begynder jeg også at dele ud af disse.

Tænker på at prøve Pclub Flensborg, men er lidt bekymret over rygning. Er der nogen der ved om der er en rygepolitik på Pclub?

Satser på at tage motorcyklen derned og tænker på om der i skabene er plads til MC tøj samt hjelm? Måske har de et opbevaringssted. Sig endelig til hvis I har nogen erfaring med det.

Igen... Tak for alle de gode indlæg.

Kawasaki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du ved det sikkert godt, husk at tage hjelm af i god tid, uden at vide det med bestemthed er jeg sikker på at du kan ligge "tøjet" i baren, er selv aktiv mc´íst, måske vi skulle danne mc-klubben "vil du i verden frem-hold rullen og pikken stram". 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kawasaki skrev, for 6 timer siden:

tænker på om der i skabene er plads til MC tøj samt hjelm? Måske har de et opbevaringssted. Sig endelig til hvis I har nogen erfaring med det.

Besøgte stedet sidste år hen på sommeren, hvor der ankom en flok motocyklister - de fik lov til at køre helt ind i gården ved Jacuzzien, spille højt musik fra en af motorcyklernes anlæg - og nogle af pigerne kom ud til dem. Jeg bemærkede bare ikke at nogen af motocyklisterne forsvandt ovenpå med nogen af pigerne, de havde vist også selv damer med :wink: - og de kørte også snart igen, da de havde fået et par shots.

Så jeg tror ikke det er et problem om du ankommer i fuld mundering - og de skal såmænd nok finde et skab eller 2 til dit tøj - men ellers er klubben ikke større end at alle næsten kender alle - og jeg har sjældent set mere end nogle få gæster ad gangen - desuden skal man lukkes ud af pigerne, så det er nok svært at smutte med en styrthjelm uden at det bemærkes :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 13 timer siden:

Du ved det sikkert godt, husk at tage hjelm af i god tid, uden at vide det med bestemthed er jeg sikker på at du kan ligge "tøjet" i baren, er selv aktiv mc´íst, måske vi skulle danne mc-klubben "vil du i verden frem-hold rullen og pikken stram". 

 

He he, go start på dagen :-)

Prøver også lige med det poetiske:

Når jeg er træt og kold efter at have kørt så længe,

så det tid til at stoppe og købe sex for penge,

Jeg smiler hele turen hjem,

for jeg nyder at være rigtig slem :-) 

 

Hva er det for noget med at tage hjelm af i god tid? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 10 timer siden:

Besøgte stedet sidste år hen på sommeren, hvor der ankom en flok motocyklister - de fik lov til at køre helt ind i gården ved Jacuzzien, spille højt musik fra en af motorcyklernes anlæg - og nogle af pigerne kom ud til dem. Jeg bemærkede bare ikke at nogen af motocyklisterne forsvandt ovenpå med nogen af pigerne, de havde vist også selv damer med :wink: - og de kørte også snart igen, da de havde fået et par shots.

Så jeg tror ikke det er et problem om du ankommer i fuld mundering - og de skal såmænd nok finde et skab eller 2 til dit tøj - men ellers er klubben ikke større end at alle næsten kender alle - og jeg har sjældent set mere end nogle få gæster ad gangen - desuden skal man lukkes ud af pigerne, så det er nok svært at smutte med en styrthjelm uden at det bemærkes :wink:

Det virker til at de er til at tale med så der kan findes løsninger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 5 minutter siden:

Den var god, god start på dagen:-D. Det med hjelmen, banken bryder sig heller ikke at de ikke kan se hvem der er på vej ind. God dag til alle.

Nååååå, tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...