Hop til indhold
Guest Constantin

STRAFFET HOS MADAME ELISABEHT

Recommended Posts

Guest Constantin

Jeg vil gerne dele min oplevelse med jer.Havde i sidste uge fået en aftale med Madame Elisabeht .Efter en god snak med Madame og et bad, stod jeg nu helt nøgen og så ned i gulvet.

Tankerne for rundt inden i og var meget spændt på hvad Madame kunne finde på,

Blev beordret ned i husets kælder og fikseret hen over briks så jeg lå nærmest forover bøjet med benene ud til siderne. Kunne mærke at Madamen havde prøvet det før og måden hun talte til mig på,fik mig til at indse at det var alvor og nu forsent at springe fra. 

Jeg blev nu spurgt om hvor gammel jeg var første gang jeg gav en pige finger fisse. Det kunne jeg ikke lige huske og Madamen blev nu godt gal og ville få mig til at komme i tanke om det.

 Jeg skal give dig skal jeg, og det bliver med klap træet så skal jeg nok få dig til at huske - og så startede det ,mine baller fik nu en kærlig behandling som hun kalde det.

Mens jeg lå der og modtog blev jeg bedt om at tænke mig .  Blev godt tændt af at tænke på den første gang jeg havde en finger oppe i fissen på en kvinde . Madame Spurgte mig igen, hvor gammel var du. Jeg måtte tilstå at jeg vist nok var 14 år. Klap træet er vist ikke nok til dig dit liderlige drenge barn 14 år så gik du og lugtede til dine finger i flere dage . Det skal du straffes for og det bliver med Farmors gamle gryde ske . Kan godt fortælle at man bliver overrasket sådan en ske kan virkelig mærkes det var dejligt og meget ydmygende på samme tid. Må indrømme at Madamen havde tændt mig med alle hendes spørgsmål . Det var som en form for forhør . Jeg havde nu fået nok smæk og blev løsenet . Op med dig du se at komme op . Jeg kom nu ind i et anden rum. Madamen ville undersøge mig for min liderlighed, endnu engang blev jeg fikseret og lå nu med benene spændt op og Madamen satte sig bag ved mig og begyndte at lege med mit lem der blev grundigt undersøgt og smurt ind i en glidende creme . 

Sig mig engang hvor gammel var den stakkels pige du gav finger fisse, spurgte Madame nu og jeg måtte indrømme at hun også kun havde været 14 år. Nu skal jeg give dig finger fisse så du engang for alle kan forstå hvordan det føles. Madame begyndte så at køre en finger op i mit numse hul må indrømme at det var dejligt og perverst den måde som Madamen talte til mig på imens jeg blev udvidet . Jeg fik nu en lille dildo op i mit fisse hul som Madame kaldte det. Min pik var lige ved at eksplodere. Nu spurgte Madamen hvor gammel jeg var første gang jeg smagte en rigtig kusse. Det tror jeg aldrig du har smagt, men det skal du nu sagde hun og stillede sig med spredte ben hen over briksen som jeg lå fikseret på. Jeg kunne nu se helt op under kjolen på Madamen som beoredrede mig til at stikke min tunge frem. Slik så Madame,s varme liderlige dryp stens hule og gør det ordenligt,sagde hun . Det var så perverst og forbudt at ligge der med en Trans siddende på mit ansigt,men må indrømme at jeg var mere tændt end nogen sinde før og da hun tog fat om min pik kunne jeg ikke holde det tilbage mere jeg kom i en vild udløsning . Jeg fik af vide at jeg var en dygtig spermer og bedt om at hoppe i bad.

 Jeg fik rykket nogen grænser ved dette besøg og er helt sikkert ikke sidste gange jeg vil besøge den smukke Madame 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan du komme med lidt info om priser, tid, hendes alder, hvordan hun så ud, havde hun fået boob job ?

 

BR saccy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Constantin
saccy skrev, for 5 timer siden:

kan du komme med lidt info om priser, tid, hendes alder, hvordan hun så ud, havde hun fået boob job ?

 

BR saccy

Hej. Svært at sætte alder på, meget elegant dresset up . Du kan chekke Madamen ud på www.Dronningensgade48.dk

 

VH. C.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...