Hop til indhold
dillerdaller

GP all night

Recommended Posts

De herrer,

Er der nogen der har haft lejlighed til at prøve at have besøg af GP en hel aften?

Hvis ja, så del endelig ud af Jeres oplevelser: Hvor mange timer var hun hos dig, var det ubegrænset sex, mv.

Jeg spørger fordi jeg selv overvejer en allnighter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
dillerdaller skrev, 1 time siden:

De herrer,

Er der nogen der har haft lejlighed til at prøve at have besøg af GP en hel aften?

Hvis ja, så del endelig ud af Jeres oplevelser: Hvor mange timer var hun hos dig, var det ubegrænset sex, mv.

Jeg spørger fordi jeg selv overvejer en allnighter :)

Hvis udlandet herunder Amsterdam og Thailand tæller med så ja.

I Thailand op til flere gange, enkelte har være GF oplevelse og så koster det jo ikke mere end et hurtigt skrald i DK.

 

I Amsterdam er det lykkedes med den samme pige 2 gange, jeg havde også besøgt hende på et af bordellerne mange gange og var på sms med hende når jeg ikke var i Amsterdam, det var ikke noget hun normalt gjorde da stedet ikke accepterede bookinger uden om.

Pris for en nat 500 euro en lidt hamper pris men hun var en sød og dejlig pige, desværre er hun stoppet da stedet lukkede søg evt. efter JanBik.

Men tror det er vigtigt ikke blot at have en GP overnattende ved første møde, det er jo vigtigt kemien spiller maks, i Thailand er udfordringen at finde en der kan bare lidt engelsk, mange kommer fra de fattige provinser hvor skolegangen ikke har være den bedste og lære det engelsk de nu gør ved at tale med Faranger.

Redigeret af Den lille hårde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...