Hop til indhold
Latino

Fræk sex i solcenter 20-22 i Randers

Recommended Posts

Jeg har skrevet frem og tilbage med hende, for noget tid siden. Hun virker ganske sød, selvom hun skriver meget kortfattet i hendes beskeder.

Det blev aldrig til et møde med hende, da vi ikke kunne få det til at passe. Men giv endeligt lyd, hvis du besøger hende :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Latino

har prøvet hende sammen med hendes veninde og det var sku frækt, er sikker på hun gør det fordi hun kan li sex

jeg synes hun er piv fræk men som sagt så har jeg kun prøvet hende sammen med veninden, så ved ik lige hvordan hun er alene men tror da ik det bliver ringer:-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
maxmuld skrev, for 4 minutter siden:

Hej Latino

har prøvet hende sammen med hendes veninde og det var sku frækt, er sikker på hun gør det fordi hun kan li sex

jeg synes hun er piv fræk men som sagt så har jeg kun prøvet hende sammen med veninden, så ved ik lige hvordan hun er alene men tror da ik det bliver ringer:-D

 

kan du ikke lige lave en lille anmedelse af det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Lyder som noget der skal prøves.. Men sende  billede til hende på mail.. Nej tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Åh ha det ved jeg ikke lige. Jeg er ikke på SD. Kender hende gennem en kammerat. Hun er pisse sød, fræk og kinky. 

Redigeret af Elsker sex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Er det den tidligere Randers skøge? 

Og hvorfor skal hun have billede sendt.? 

Aner jo ikke hvad det kan/skal  bruges til! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hohoho skrev, for 12 minutter siden:

Er det den tidligere Randers skøge? 

Og hvorfor skal hun have billede sendt.? 

Aner jo ikke hvad det kan/skal  bruges til!      nej det er oplevet før at det er brugt til deling og chikane.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tal dog pænt. Skøge?? Hun vil gerne se billede af de fyre hun evt skal møde. I vil vel også gerne se hvem i skal kneppe. Eller knepper i bare alt med puls ??? Jeg gør ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Det var ikke sådan ment...  der har været en der kaldte sig Randers Skøgen der også tilbød møde i solcenter derfor spurgte jeg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Jeg har skrevet med hende og hun vil ikke med mig da jeg er for ung som hun sagde, heller ikke blowjob :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...