deralte 2239 Skrevet 27. Februar, 2016 Hvis du søger en ganske ung lille buttet kvinde, så er det ikke hende her: https://annoncelight.dk/showad/201024 du skal besøge, men hvis du vil opleve en dygtig elskerinde, som gør sig umage med at give dig, hvad du gerne vil have så besøg hende. Jeg har været der, og det var helt igennem en en rigtig god oplevelse. Høj, slank, pænt lavede bryster og et pænt ansigt. Om jeg vil besøge hende igen? Ja det er jeg overbevist om. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 27. Februar, 2016 Fin kort anmeldelse - 3 spørgsmål trænger sig på. 1. Diskret? 2. Pris? 3. Tilbød hun superfransk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stiv finger 31 Skrevet 28. Februar, 2016 Ratata skrev, for 6 timer siden: Fin kort anmeldelse - 3 spørgsmål trænger sig på. 1. Diskret? 2. Pris? 3. Tilbød hun superfransk? 1 ja 2 1100 for 30 min 3 ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pjevs 24 Skrevet 29. Februar, 2016 Iflg billederne ser hun mega tynd ud er hun det,og kysser hun... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
98omr 46 Skrevet 29. Februar, 2016 Hun er mega tynd og kysser ret så godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg