Hop til indhold
Gæst

Nogle der har mødt hende

Recommended Posts

Ratata skrev, for 1 minut siden:

Lugter langt væk af fake annonce...

hvad for dig til at tro den er fake ?jeg kan ikke få øje på det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sorry den er havnet i den forkerte , beklager, da jeg er ny er det en begynder fejl, jeg er også i tvivl om den er ægte 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, for 56 minutter siden:

For mange ansigts billeder og for lidt tekst...:shock:

ok derfor -var blot nysgerrig -tak for svar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aandersen skrev, for 3 timer siden:

Har været forbi - falske billeder..

Kommer der en anmeldelse af dit besøg hos pigen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm med fare for at blive brændt som kætter, de fotos ligner en udmagret teenager fra øst, jeg ville holde mig laaangt væk selvom der nu er en "broder i kødet" der oplyser det er fake, storryger i buy Danish 

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 24 minutter siden:

Hmm med fare for at blive brændt som kætter, de fotos ligner en udmagret teenager fra øst, jeg ville holde mig laaangt væk 

Vi mangler dit argument? Måske kan spørger godt lide "udmagrede teenagere"? Og hvorfor den nedgørende retorik?
Dette er ikke ment som debatoplæg, men en opfordring til eftertanke om, hvad den type indlæg egentlig bidrager med, som er brugbart for andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

fordi bebop at jeg er bekymret for om det er teenager pics og der er jeg stået af, og ja hvis man er til de petitesser typer er der jo intet galti det, når jeg kigger på de billeder er der intet spil glød eller liv i pigens øjne, nu var der en der i tråden skrev fake fotos, derfor skrev jeg som jeg gjorde, at med sådanne fotos vil jeg holde mig væk, ville være ulykkeligt over at lave et overgreb på en teenquen, så for lige at sætte sagen på spidsen, så var der på Vestsjælland en meget rost afrikansk GP , rost på de daværende fora for købesex, der var en forbrydelse på stedet, og efterforskningen bevirkede mange mænd skulle til en diskret samtale hos politiet, GP ja hun var 16....for en god ordens skyld så var jeg ikke til samtale eller hos hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 4 minutter siden:

 ja hun var 16....

O.k. - Med "teen" mener du "mindreårig." Ikke alle teenagere er det ...

Alkoholikeren skrev, for 4 minutter siden:

fnår jeg kigger på de billeder er der intet spil glød eller liv i pigens øjne, nu var der en der i tråden skrev fake fotos, derfor skrev jeg som jeg gjorde, at med sådanne fotos vil jeg holde mig væk, 

Det fatter jeg ikke -du behøver ikke forklare det, men måske bare tage til efterretning, at det ikke giver mening, at du lægger vægt på pigens ansigtsudtryk, når du har fået at vide, at billederne er falske. EDIT: og selv hvis de ikke var falske var argumentet også sært, når der er tale om studiefotos (efter min mening). Jeg har set annoncer med piger på amatørfotos taget med mobilkamera, hvor de ser usikre eller triste ud. Det kan jeg bedre forstå kan virke afskrækkende. Men modelfotos, hvor en pige ser lidt mut ud ...(og i dette tilfælde er der nu altså flirt med kameraet). 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Nu vidste jeg ikke at pic var falske da jeg kiggede, på mig virker hun ikke glad i den foto serie derfor jeg vil " købe sex af den tilfredse GP" teen er i min optik under 18

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...