Hop til indhold
Tip toe

"Gå så til opgangen på den anden side..."

Recommended Posts

Banalt, dumt spørgsmål, men hvad er egentlig den HELT rigtige forklaring på hvorfor man ofte bliver henvist til den forkerte adresse først, og så - når man ringer - bliver henvist til en anden adresse. (Som regel på den anden side af gaden?)

Og hvorfor er nogen piger så bjælde ligeglade med at afgive falsk adresse først?

Ja, det er en sikkerheds-ting. Men why? Står hun og kigger ud af vinduet på den kommende gæst? Er det for undgå forbrydere eller useriøse gæster? Hvad er den konkret, logiske årsag til rutinen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 42 minutter siden:

Banalt, dumt spørgsmål, men hvad er egentlig den HELT rigtige forklaring på hvorfor man ofte bliver henvist til den forkerte adresse først, og så - når man ringer - bliver henvist til en anden adresse. (Som regel på den anden side af gaden?)

 

Det er fordi der findes "dumme mænd"/stalkere der bare vil have adressen for at finde/se GP'en, uden at de vil købe sex...:?

Jeg har stor forståelse for denne fremgangsmåde...;-)

Redigeret af Ratata

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Tip toe skrev, for 42 minutter siden:

Står hun og kigger ud af vinduet på den kommende gæst? Er det for undgå forbrydere eller useriøse gæster? Hvad er den konkret, logiske årsag til rutinen?

Sikkert ja til det første. Grunden kan være at hun helst vil undgå besøg af familie, venner og andre bekendte, f.eks. naboen, kollegaer eller gamle skolekammerater osv. Har tidligere læst om klinikpiger, der har fået en 'overraskelse' ved besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Ratata og Søren Brun - i rammer begge min største frygt. Og jeg tror ærligt at der er mange piger som tænker sådan mht adressen de skal udlevere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Madame Helene skrev, for 9 minutter siden:

måske for at undgå besøg af skat og politi ?? 

Det er der vel ingen grund til, hvis der ellers er orden i butikken.

Og hvordan kan man se om det er skat, der har booket tid? De er vel ikke så dumme, at de stiller op med et helt hold før de har den præcise adresse. Og ellers kommer de vel bare en anden gang, hvis de tror at de er blevet gennemskuet (og afvist), for så er der måske en grund til at undersøge forholdene nærmere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Helene skrev, for 25 minutter siden:

måske for at undgå besøg af skat og politi ?? 

 

ved det ellers ikke hvorfor, udover at virke mystisk :)

 

helene 

helt enig -skat politi

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, Lige nu:

helt enig -skat politi

 

Drop det fis - det er pigens sikkerhed det handler om - ikke told og skat...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ratata skrev, for 29 minutter siden:

 

Drop det fis - det er pigens sikkerhed det handler om - ikke told og skat...

Det kunne også handle om noget så banalt som diskretion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 1 minut siden:

Det kunne også handle om noget så banalt som diskretion.

Drop det fis - det er pigens sikkerhed det handler om 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ratata skrev, Lige nu:

Drop det fis - det er pigens sikkerhed det handler om 

Ratata det er ikke en måde at diskutere på. Tal ordentligt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, Lige nu:

Ratata det er ikke en måde at diskutere på. Tal ordentligt!

Drop det fis - det er pigens sikkerhed det handler om 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ratata skrev, Lige nu:

Drop det fis - det er pigens sikkerhed det handler om 

Ja og du bliver ved med at gentage dig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 3 minutter siden:

Ja og du bliver ved med at gentage dig selv.

Prøv at tænk dig om, hvis det var dig der skulle sætte så meget på spil, ville du så ikke også sikre dig en vis anonymitet?

 

Redigeret af Ratata

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ratata skrev, for 3 minutter siden:

Prøv at tænk dig om, hvis det var dig er skulle sætte så meget på spil, ville du så ikke også sikre dig en vis anonymitet?

 

Jo bestemt diskretion går begge veje. Jeg skal som kunde også have en sikkerhed for at jeg ikke støder ind i en anden kunde, der er på vej ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 11 minutter siden:
sølvpapirshat skrev, for 3 minutter siden:

Jo bestemt diskretion går begge veje. Jeg skal som kunde også have en sikkerhed for at jeg ikke støder ind i en anden kunde, der er på vej ud.

Forstår ikke rigtig frygten for at møde en anden kunde, han er ude på samme "grisesti" som dig og kan umuligt have noget på dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ratata skrev, for 9 minutter siden:

Forstår ikke rigtig frygten for at møde en anden kunde, han er ude på samme "grisesti" som dig og kan umuligt have noget på dig.

Jeg vil bare sige at jeg ikke er interesseret i at støde på en anden kunde og har hele tiden opfattet det som værende et diskretionshensyn, som er til for at beskytte pigen, men også for at jeg ikke er utryg ved at komme der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
sølvpapirshat skrev, for 11 minutter siden:

Jo bestemt diskretion går begge veje. Jeg skal som kunde også have en sikkerhed for at jeg ikke støder ind i en anden kunde, der er på vej ud.

Den risiko har du altid ved at besøge en klinik, og hvor stor er risikoen? eller rettere hvor lille er den for at møde en, du kender og som genkender dig. Dit argument får mig til at tænke på denne tråd, det er jo ren paranoia. Hvis man tilfældigvis møder en bekendt i døren, så har man vel en fælles hemmelighed (og kan udveksle erfaringer :grin:). 

Jeg havde en gang en ung kollega som boede i opgangen ved siden af Cassiopeia Stars, og der var jeg selvfølgelig lidt opmærksom på, hvem jeg mødte på gaden, men selvfølgelig mødte jeg ham aldrig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 12 minutter siden:

Jeg vil bare sige at jeg ikke er interesseret i at støde på en anden kunde og har hele tiden opfattet det som værende et diskretionshensyn, som er til for at beskytte pigen, men også for at jeg ikke er utryg ved at komme der. 

Hvis du besøger FKK i Tyskland, støder du hele tiden på de andre kunder og et eller andet sted er det også frækt, at man er på samme mission...

 

Redigeret af Ratata

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, det giver (nogenlunde) mening hvis de beskytter sig mig stalkere, som står vagt ved adressen og følger efter piger som forlader opgangen. Men han får jo stadig den rigtige adresse ved andet opkald. Og hvad så med etablerede bordeller som ikke skjuler adressen? Der kan ubehagelig mænd stå omringet ved lukketid? 

Og hvis hun tjekker kunden fra vinduet, så skal der være meget oplyst, og han må ikke bruge hue, hat, kasket. Så den garanti er vel begrænset.

Jeg er ikke 100% sikker på årsagen, men der er sikkert en god grund.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Besøgte engang en pige der ved første opkald opgav adressen til Valby Langade xxx, ved næste opkald Vigerslevvej XX og da jeg var på stedet blev jeg bedt om at gå 4 husnumre til højre...

For flere år siden var der også en pige der ledte en til Den Danske Bank i byen og når hun så fra lejligheden kunne se én, fik man den endelige adresse...

Begge fremgangsmåder er efter min mening OK...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Tip toe skrev, for 4 minutter siden:

Og hvad så med etablerede bordeller som ikke skjuler adressen? Der kan ubehagelig mænd stå omringet ved lukketid?

Ja selvfølgelig, men ved du om det er reelt et problem? Og i øvrigt kan det også være at der er flere udgange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...