Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har nu efterhånden besøgt en del steder i og omkring Vejle, og vil forsøge mig med en anmeldelse af ovenstående som jeg besøgte i aftes...

 

Efter at have læst andres anmeldelser af stedet bookede jeg massage hos Wi, som vist er ejeren af stedet, da hun skulle give den bedste massage. Jeg blev venligt modtaget og ledt ned i det fjerneste lokale som var rigtig hyggeligt, pænt og rent. Wi havde en kort kjole på, og var meget charmerende og afslappet, så stemningen var rigtig god. Jeg spørger som regel "all off?" mht afklædningen, og fik svaret "you decide", så jeg smed det hele.

Massagen foregik med varm olie. Det var første gang jeg prøvede det, og det var da helt vildt lækkert. Der var lidt hyggesnak, men det meste af tiden lå jeg bare stille og nød behandlingen. Der blev også pjattet lidt, og fik et lille kærligt klask i min bare :D Massagen var lige tilpas i hårdhed, og fik at vide at jeg bare skulle sige til hvis det var for hårdt eller blidt. Det var nu også meget pirrende med den varme olie, og især massagen af hænder og arme fik ting til at ske... Utroligt dejligt at blive holdt i hånden mens armen fik en grundig tur, og især fordi hun strejfede og trykkede min hånd mod sit bryst...! Ved ben og balder var der ingen strejf af de ædlere dele, men det var der heller ingen grund til - blodet løb heftigt til alligevel...

Hen mod slutningen blev den enlige lampe der svagt oplyste lokalet slukket, så der kun var lys fra fyrfadslyset der varmede massageolien. Det var ren hygge og velvære. Så kom tilbudet om ekstra, men det stod hun ikke selv for, så takkede pænt nej tak. Havde hun selv udført ekstra, så havde jeg takket ja! :) Efter dén snak blev der pjattet lidt mere, og jeg blev tørret af, og fik en kort afsluttende ryg- og nakkemassage mens jeg sad op på briksen. Fik tilbudt bad, men jeg skulle til at komme videre.

Jeg gik derfra med en rigtig god oplevelse og i højt humør!

 

Massage: 8/10

Stemning: 9/10

Kemi: 10/10

 

Redigeret af Ray Hollis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Du har været i gode hænder hos Wi, det er netop det jeg godt kan lide ved hende, nemlig at det er sgu rent wellness at ligge og mærke hendes hænder her og der, bestemt mit favorit sted i Vejle. Og så har hun fået unge asistenter til det frække, men Wi selv er også en smuk kvinde som jeg snart skal besøge igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man kunne jo også indsætte link som en naturlighed når man anmelder piger/steder.... Det ville da være en fin service for alle.... Og antager jeg ikke besværligt for nogen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne man, men jeg gør jo ikke reklame for stedet. Ej heller er det en annonce. Er man interesseret i at besøge stedet efter at have læst anmeldelsen, så kan man jo prøve google eller thailisten. Det er vel heller ikke besværligt for nogen...

Redigeret af Ray Hollis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
Ray Hollis skrev, for 4 timer siden:

Det kunne man, men jeg gør jo ikke reklame for stedet. Ej heller er det en annonce. Er man interesseret i at besøge stedet efter at have læst anmeldelsen, så kan man jo prøve google eller thailisten. Det er vel heller ikke besværligt for nogen...

Ja hvor svært kan det lige være at finde Alinya i Vejle når man har tændt sin computer...... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det handler jo ikke om svært eller nemt..... Det handler om at yde hinanden bedst mulig hjælp.... Til jer der ikke ønsker at hjælpe med til det, så lad for fremtiden være med at blande jer i en tråd hvor der bliver bedt om oplysninger...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det handler præcis om hvor nemt eller svært det er. Bare at forlange et link, i stedet for at gide taste navnet ind google - hvor det faktisk dukker op som det allerførste link på listen.

Jeg gentager blot at min anmeldelse ikke er en annonce, og at jeg heller ikke reklamerer for stedet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dovenskaben længe leve? Må jeg desuden tilføje at det iflg. retningslinjerne for dette forum ikke er tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser på personer/virksomheder der anmeldes/kritiseres.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ray Hollis skrev, for 3 timer siden:

Dovenskaben længe leve? Må jeg desuden tilføje at det iflg. retningslinjerne for dette forum ikke er tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser på personer/virksomheder der anmeldes/kritiseres.

det er rigtig men du må gerne lægge et link op til deres hjemmeside hvor der står adresse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

link ja alinya deres hjemmeside hedder www.alinya.dk efter et tur af Wis dejlige hænder svæver man lidt har været på besøg i dag, kun for massage og wellness ,og det fik jeg men vil også lige minde om at der er to rigtig smukke unge piger tilknyttet butikken, som jeg lige hilste på inden jeg gik, de hedder Pim og Gif og ser frække og berørings venlige ud så de kan helt sikkert andet end massage delen. :-) og de bor vesterbrogade 29c i vejle og deres tlf. er 91834466

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
Mr. RC skrev, den 29/2/2016 at 12:59:

Glem det!. Det lader jo ikke til at service er en del af dna!.

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...