Hop til indhold
Thaimassageentusiasten

Nam Thai massage, Vejle

Recommended Posts

Var forbi Nam Thai massage på Vardevej i Vejle i går*. Blev vist ind i et pænt, varmt og lyst rum. Tog tøjet af og lagde mig på briksen. For en gangs skyld en briks med hul til hovedet, men desværre var der ingen steder man kunne lægge armene, så de måtte hænge løst.

Massøsen gik i gang med at massere - eller rettere - hun fordelte olie rundt på kroppen. Ikke særlig systematisk: så var det lidt på det ene ben, så på det andet, så tilbage til det første osv.

Efter knap 20 minutter skulle jeg vende mig rundt, og blev naturligvis spurgt om det 3. ben også skulle have massage. Prisen var 300 kr. ekstra så jeg takkede ja. Hun gik i straks i gang med et handjob, men det virkede som om det skulle overstås hurtigt - hun hev hårdere og hårdere i banditten som om hun blev lidt utålmodig. Men resultatet udeblev dog ikke; hun tørrede op og jeg fik et bad.

Efter 35 min. var jeg fuldt påklædt igen og 600 kr. fattigere.

Beliggenhed: 6/10: ligger ud til befærdet vej

Lokale: 8/10: lyst rum (med vindue), rent og pænt

Massagen: 3/10: kun efter afslutningen kom der lidt akrobatik/kiropraktik

Handjob: 1/10:ingen kæleri - bare lige på og hårdt

Pris/værdi: 2/10: jeg havde forventet en time (i det mindste 50-55 min).

Gentagelsesfare: 2/10. Medmindre der kommer andre boller på suppen, kommer jeg ikke igen

* brug Google eller Thailisten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Thaimassageenthusiaten.

Var det Nam du fik massage af, eller hendes kolega?
Nam taler dansk, det gør hendes kolega ikke.

Men, trist at høre, at det ikke var en god oplevelse.

Jeg benytter tit selv Nam, og, min oplevelse er, at det er super god massage, hvor hun ved hvor og hvordan hun skal trykke for at få hele kroppen til at knirke. Efter at jeg er begyndt at få massage hos nam, har jeg fået bugt med den nærmest kroniske hovedpine, jeg tidligere gik med.
Hvad hun tilbyder mere end massage, kender jeg dog ikke noget til, andet end at jeg har læst andre gode anmældelser herinde.


En enkelt gang, fik jeg dog massage af hendes kolega, og, det var ingen success. Selvom jeg kun ønskede ryg og nakkemassage, så insisterede hun på at massere mine ben: "I have to, it is thai-massage" .Jeg prøvede først et par gange med "please dont do that", men, det forstod hun ikke, og, jeg måtte til sidst udbryde et "STOP doing that", før hun forstod det. Som prikken over i'et, da jeg havde fået tøj på igen, sluttede hun af med, at klappe mig på maven, og relativt uhøfligt fortælle mig, at jeg var for stor til, at hun kunne massere mig ordentligt. Ja, jeg er stor, men, det har ikke hindret andre (nam) i, at kurerer alle mine spændte muskler, låste led og hovedpinen med en god gang massage.

Så, hvis du skal besøge nams thai massage en anden gang, vil jeg foreslå, at du eksplicit spørger efter nam.

Mvh
Rasmus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er klinikken, der hedder Nam-Thai Massage.

Indehaveren hedder Nan eller faktisk Sunanta, og det gør hun ingen hemmelighed ud af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Onslow, tak for info og udredningerne.

Nan eller nam, det er vidst en af de mindre misforståelser, man oplever med hende.
Altså, hun er en behagelig, afslappet og omsorgsfuld massør, men, nøj hvor har jeg svært ved at forstå hende, så energisk hun forsøger sig, med at snakke dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bigglesworth skrev, for 4 timer siden:

Hej Onslow, tak for info og udredningerne.

Nan eller nam, det er vidst en af de mindre misforståelser, man oplever med hende.
Altså, hun er en behagelig, afslappet og omsorgsfuld massør, men, nøj hvor har jeg svært ved at forstå hende, så energisk hun forsøger sig, med at snakke dansk.

Ja, den form for dansk kræver megen tilvænning, men mon ikke den og lignende varianter ender med at blive modersmålet? ;) 

Og Nam var den tidligere ejer, der lagde navn til klinikken og vist nu huserer i Horsens.

Hun gav/giver også virkelig god massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nam den tidligere ejer hun er den som har givet mig mit liv beste handjobs har været der 5 gange dengang hun var der med den pris jeg fik var for høj tilsidst 900 for handjob og massage. Men fik tilbudt fuld pakke til 1000 med fik mig ikke taget mig sammen før min lange pause fra thai massage 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...