Hop til indhold
Gæst

www.engelsburg-fl.de

Recommended Posts

Gæst

Når. Nu har jeg været med på en kikker, længe nok.

Og må jo sige, der sker en masse, rundt omkring.

Jeg er så heldig, at bo tæt på grænsen, og må jo nok sige, man får mere for pengene syd for grænsen.

Og det gælder ikke kun øl:razz:...

Bruger som titlen siger gerne, de samme steder.

Og bliver aldrig snydt.Pris 80 Euro.

Tid min. 50-60 min. incl bad.

Der er kys kram, leg, hygge, snak. Ja det er en dejlig hyggestund hver gang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Belært af mi tideliger profil, har jeg skiftet, og håber ikke jeg har stødt nogen.:grin:. Ellers skal der da lyde en undskyldning.( Nillerfyr) til alle med Niller i deres profil.Og andre støtte menneker her inde.  

Når men mere har jeg lært, Navn på Pigen, man møder.

Og i Søndags, var jeg da så lige igen på Engelsburg. Helt bestemt " Lexi" Og må sige, der blev ikke snydt. Om det er hende, som på billede. Tja. måske med mider sminke, men flot lækker og dejlig pige. Der blev snakker hygget, Og ja lavet det der nu skulle. 80 Euro. tid en god time, ingen tidspres.   lexi_06.jpg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren
Hektorprosess skrev, den 4/3/2016 at 11:23:

Belært af mi tideliger profil, har jeg skiftet, og håber ikke jeg har stødt nogen.:grin:. Ellers skal der da lyde en undskyldning.( Nillerfyr) til alle med Niller i deres profil.Og andre støtte menneker her inde.  

Når men mere har jeg lært, Navn på Pigen, man møder.

Og i Søndags, var jeg da så lige igen på Engelsburg. Helt bestemt " Lexi" Og må sige, der blev ikke snydt. Om det er hende, som på billede. Tja. måske med mider sminke, men flot lækker og dejlig pige. Der blev snakker hygget, Og ja lavet det der nu skulle. 80 Euro. tid en god time, ingen tidspres.   lexi_06.jpg

 

Der er op til flere der kalder sig noget der starter med H. Kan du ikke finde på noget andet?:grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du siger at du kommer to gange plejer det ikke at være noget problem, så du kan jo spørge til flere.

Pigerne lejer sig ind i Engelsburg lejlighederne og kan have deres egne opfattelse af tingene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenRødeBaron skrev, for 2 timer siden:

Du kan prøve på Finkenstrasse 6:

http://hot-girls-web.com/

Men stort set alle steder i disse lejligheder i Tyskland vil de konkrete priser og ydelser afhænge af den pige, du får fat i.

Tak von Richthofen! 

Finkenstrasse ser lovende ud, både modellerne og prisen.

Er der nogen der har erfaringer med Waldstr. 3?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MaxBax skrev, for 7 timer siden:

Er der nogen steder i FL, hvor man kan få en quickie for 30-40 euro?

30 Euro for et kvarters tid med gensidig fransk og samleje er meget almindeligt, især hos Engelsburg pigerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
KasperGV skrev, for 12 timer siden:

30 Euro for et kvarters tid med gensidig fransk og samleje er meget almindeligt, især hos Engelsburg pigerne

Super, lyder som om 30 euro ikke er så ualmindeligt så

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...