Hop til indhold
jacobm

Så røg eroguides troværdighed?

Recommended Posts

Er det bare mig der tænker så røg eroguides troværdighed??

Nu popper annoncelights reklamer sku også op her inde, helt ærligt syntes jeg det fjerner alt troværdighed eroguide havde tilbage, nu er vi lige som krydset over i eroguide officielt er en del af annoncelight og omvendt, hvad bliver det næste pigerne ikke må skrive link til andre annoncesider?

Det virker til man har krydset den hår fine linje der var lavet, da AL og Eroguide begyndte og samarbejde, det her er jo udelukkende en portalt for reklame for Annoncelight og Sugardaters nu...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er jo ikke at sammenlligne med en redaktionel produkt. Troværdigheden skabes ikke af ejeren nødvendigvis, men af brugerne og af at brugerne efterholdes på et nogenlunde troværdigt vis. Vi har jo stadig tilbage at opleve det du predestinerer vedrørende pigernes begrænsninger. So hvorfor ikke vente og se?

Hvis man nu overhoved kan snakke om troværdighed i disse sammenhæng så synes jeg ikke den er røget endnu, men derimod rykker brugervenligheden alt mere i den forkerte retning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jacobm skrev, for 7 minutter siden:

Prøv og kigge på https://www.eroguide.dk/ der er kommet en fin sektion i højre side der viser annoncer hvor fra kun annoncelight.

So what? Jeg klikker alligevel aldrig på annoncerne på EG. Synes det ser grimt ud, men utroværdigt??? Njaeee - hvorfor det egentlig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Helt ærlig jeg kan ikke se problemet.

Der er hverken problemer med troværdighed, eller brugervenlighed.

Skriv https://www.eroguide.dk/forum i adresselinjen, eller lave et bogmærke i jeres browser (når i er på den gamle forside), så er den ged vist barberet.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 28 minutter siden:

Hvordan komme man frem til den side, udover at klikke på dit link?

Det hedder vist forsiden/hovedsiden, den adresse man brugte til i går. Nu brugér man den nævnt i sølvpapirs indlæg omtalte ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså er det ikke lang tid siden at admin rent faktisk skrev de slog sig sammen ? .. Annoncelight har ikke været min favorit side, men det er bare et domænenavn, og i stedet for at slå det sammen til et site hvis f.eks eroguide har overtaget rollen fra Annoncelight, så er det stadig bedst at adskille det, da folk der måske søgte på annoncelight.dk

Nu er Eroguide trods alt en af de 1000 mest besøgte hjemmesider i danmark, og Annoncelight er i top 1200 - Så der er en målgruppe man skal beholde, og det gør man ikke ved at slå sider sammen til en og slet ikke uden at gøre folk opmærksom på det .. 

Før i tiden var den meget useriøs, og tror aldrig jeg faldt over noget der inde, med mindre jeg havde set annoncen andre sider også .. Den er blevet lidt mere seriøs nu - Og på  sin vis synes jeg det er fint de ikke er sammen .. "EROGUIDE" er en "GUIDE" det vil sige debat om hvad man der kan anbefales og ANNONCELIGHT er et annonce sted.

Bare fordi FAKTA har fået et dårlig omdømme, så er Kvickly jo ikke dårligere af den grund selv om det er samme ejer, og du kan bruge dine rabatkort begge steder.

Og slet ikke når det kommer til Branding på nettet, har man et godt brand på nettet, med et unikt domæne navn, så vil man allerede fra dag 1 man skifter og smelter dem sammen få en halvdårlig rate hos google, som i sidste ende ender emd mindre besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jacobm skrev, for 4 timer siden:

Er det bare mig der tænker så røg eroguides troværdighed??

Nu popper annoncelights reklamer sku også op her inde, helt ærligt syntes jeg det fjerner alt troværdighed eroguide havde tilbage, nu er vi lige som krydset over i eroguide officielt er en del af annoncelight og omvendt, hvad bliver det næste pigerne ikke må skrive link til andre annoncesider?

Det virker til man har krydset den hår fine linje der var lavet, da AL og Eroguide begyndte og samarbejde, det her er jo udelukkende en portalt for reklame for Annoncelight og Sugardaters nu...

Jeg ved ikke om jeg bare er heldig, men jeg ser slet ikke alle de reklamer som enkelte whiner så meget over - og nej, jeg har mig bekendt ikke en addblocker installeret. Jeg har i hvert fald ikke selv gjort det og jeg tvivler på at nogle har hacket min computer for at gøre det ...

Noget helt andet ... hvem f.. tror du der betaler gildet for os gratis brugere, hvis det ikke er reklameindtægterne?

Og jeg mener heller ikke troværdigheden er så truet af denne sammenlægning, som den er af falske/useriøse brugere og andre som virker til at gå mere op i at skabe ævl, kævl og personfnidder end i at komme med konstruktive anmeldelser/indlæg.

Det er jo pudsigt hvordan der nogle gange pludselig kommer en helt ny bruger og laver en lovprisende anmeldelse af et sted der lige har fået en knap så god anmeldelse - det er ødelæggende for troværdigheden.
Det er også pudsigt hvordan enkelte brugere kun deltager i debatter vedrørende en enkelt pige eller et enkelt sted. Oftest enten meget forsvarende/positivt eller meget negativt/tilsvinende i forhold til en pige eller et sted - det er ødelæggende for troværdigheden.
Det er også pudsigt at se hvordan enkelte bruger mere energi på at angribe/kritisere andre brugere og deres anmeldelser end på selv at lave anmeldelser - det er ødelæggende for troværdigheden.
Det er også pudsigt at se hvordan nogle brugere laver anmeldelser der er ren fantasi. Mange praler med deres egne overlegne egenskaber eller at de som nye kunder har fået ydelser som alle faste kunder enstemmigt afviser pigen tilbyder - det er ødelæggende for troværdigheden.
Det er også pudsigt at se der er enkelte brugere der går i den anden grøft, hvor det er ren tilsvining af pigen og den behandling de har fået på stedet, og så ikke kan svare på simple spørgsmål om pigen eller stedet der kan bekræfte at de rent faktisk har besøgt pigen - det er ødelæggende for troværdigheden.

Og der kan nævnes mange andre eksempler, men mon ikke de fleste er ved at fange pointen? Det er i bund og grund de brodne kar blandt brugerne der her og nu er mest ødelæggende for troværdigheden.
Hvorfor i det hele taget tage sorgerne på forskud? Har du endnu set restriktioner på hvad pigerne må linke til, hvad vi som brugere må skrive eller i det hele taget andre restriktioner udover de regler for almindelig god opførsel som hele tiden har eksisteret? Det har jeg i hvert fald ikke og så længe jeg ikke har det, så ser jeg ingen grund til at adressere det som værende et problem.
Eroguide vil jo ødelægge sin egen position, såfremt de begynder at censurere indlæggene herinde og sætte restriktioner på brugerne og dermed vil de ødelægge deres egen forretning. Tror du virkelig at de er interesserede i det?
Og hvis det udelukkende er et reklameportal for Annoncelight og Sugardaters, hvordan f... bar du dig så ad med at komme herind og skrive? Og hvordan gjorde jeg?

Klap nu hesten og lad være med at male fanden på væggen på forhånd ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

I betragtning af hvor ringe en side annoncelight er - så finder jeg det da mere overraskende at de vælger at reklamere for den :)

det er den side med ubetinget mest crap mellem annoncerne og mest fake og google translate - så at de overhovedet vil lægge navn til er mig en gåde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 1 time siden:

I betragtning af hvor ringe en side annoncelight er - så finder jeg det da mere overraskende at de vælger at reklamere for den :)

det er den side med ubetinget mest crap mellem annoncerne og mest fake og google translate - så at de overhovedet vil lægge navn til er mig en gåde

Og alligevel var den sidste annonce, jeg har set fra din hånd på EG, en overskrift med et link til din AL annonce som brødtekst... Så helt slemt står det vel heller ikke til med AL ;)

møz møz

 

wp_ss_20160227_0001.png

Redigeret af Display
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stener skrev, for 5 timer siden:

Det hedder vist forsiden/hovedsiden, den adresse man brugte til i går. Nu brugér man den nævnt i sølvpapirs indlæg omtalte ;)

Æh - skal man så ikke først logge ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 1 time siden:

det er den side med ubetinget mest crap mellem annoncerne og mest fake og google translate - så at de overhovedet vil lægge navn til er mig en gåde

Jeg har nu fundet mange gode oplevelser derinde og bruger ofte Annoncelight som min nr. 1. søgeside mht. købesex, før jeg søger andre steder, da jeg synes det er er ret nemt at spotte de useriøse á la: den unge pige, der akut er i pengenød, pigen der kun er 19 og tilbyder alt, hvis man ellers oploader sin fantasi og et profilbillede + betaler på forhånd. Til gengæld er det ofte pigerne selv, der har oploadet deres annonce og man kan derfor være mere sikker på at der ikke sidder en pimp bagved og styrer det hele. Det er også ofte på AL at amatørpigerne starter op - så vil man have en lidt uerfaren pige og gerne Privat/Diskret - så er AL stedet :wink:

Noget af det bedste ved siden er faktisk at pigerne ikke betaler -  eller næsten ikke betaler for den spalteplads de bruger - derfor skriver de gerne en lang beskrivende tekst om sig selv og man kan bedre få et indtryk af pigen bag og hvad hun tilbyder, fremfor de små korte alle andre steder, hvor jeg synes useriøsiteten mht. fake fotos og beskrivelser kan være noget mere systematisk.

Før ejeren af Eroguide overtog AL, anbefalede jeg faktisk at en eller anden opkøbte siden og udviklede den, da den daværende ejer åbenbart ikke havde tid eller forstand til at udnytte sidens udviklingspotentiale - at Admininstrator endnu ikke helt har fået siden til at køre 100% er selvfølgelig ærgerligt, men han har, såvidt jeg kan forstå, nok at se til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Display skrev, for 44 minutter siden:

Og alligevel var den sidste annonce, jeg har set fra din hånd på EG, en overskrift med et link til din AL annonce som brødtekst... Så helt slemt står det vel heller ikke til med AL ;)

møz møz

Ja selvfølgelig - det er GRATIS reklame.... hvornår har noget der var gratis i netop denne branche været særlig seriøst??? 

 

At der findes reelle annoncer på sitet har da intet at gøre med hvor meget lort der er.... og at admins er pisse ligeglade med antallet af fakes... 

det er gratis at have de annoncer.... og betalingsannoncerne (hvoraf jeg har en enkelt) koster stort set intet - så der er intet at tabe ved at være der.... og mænd kigger jo derinde og bruger åbenbart oceaner af tid på sortering - så selvfølgelig er alle de seriøse der også.... det er da mændene der spilder deres tid med al den sortering

så derfor er det site stadig noget lort.... hvis det kostede mere var jeg der ikke for man drukner blandt fakes ... så det er da kun fordi det er så gratis/billigt - men det er jo heller ikke en krone mere værd så det går nok 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 15 minutter siden:

Ja selvfølgelig - det er GRATIS reklame.... hvornår har noget der var gratis i netop denne branche været særlig seriøst??? 

 

At der findes reelle annoncer på sitet har da intet at gøre med hvor meget lort der er.... og at admins er pisse ligeglade med antallet af fakes... 

det er gratis at have de annoncer.... og betalingsannoncerne (hvoraf jeg har en enkelt) koster stort set intet - så der er intet at tabe ved at være der.... og mænd kigger jo derinde og bruger åbenbart oceaner af tid på sortering - så selvfølgelig er alle de seriøse der også.... det er da mændene der spilder deres tid med al den sortering

så derfor er det site stadig noget lort.... hvis det kostede mere var jeg der ikke for man drukner blandt fakes ... så det er da kun fordi det er så gratis/billigt - men det er jo heller ikke en krone mere værd så det går nok 

Pointen var netop, at du ikke ligefrem var med til at højne kvaliteten på EG, ved bare at smide et ligegyldigt link ind i en annonce - ironisk nok til et site du lige havde jordet for dårlig kvalitet. :)

Mænd bruger netop masser af tid på sortering, fordi pigerne ikke tager gratis sites seriøse, og bare spammer en masse ligegyldigheder ind :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at alle der oplever Eroguide som utroværdigt på grund af annoncer skal forlange at få pengene tilbage ...

Og medens de venter på det kan de jo så filosofere over hvem der skal stille en platform (og vedligeholde den) til rådighed....

Del dette indlæg


Link til indlæg
jacobm skrev, for 8 timer siden:

Er det bare mig der tænker så røg eroguides troværdighed??

Nu popper annoncelights reklamer sku også op her inde, helt ærligt syntes jeg det fjerner alt troværdighed eroguide havde tilbage, nu er vi lige som krydset over i eroguide officielt er en del af annoncelight og omvendt, hvad bliver det næste pigerne ikke må skrive link til andre annoncesider?

Det virker til man har krydset den hår fine linje der var lavet, da AL og Eroguide begyndte og samarbejde, det her er jo udelukkende en portalt for reklame for Annoncelight og Sugardaters nu...

Annoncelight.dk og Eroguide.dk samarbejder ikke kun, begge sider har i dag samme ejere (de tidligere ejere af Annoncelight.dk og mig). Blot fordi vi viser et mindre udsnit af annoncer fra Annoncelight.dk, på vores nye forside. Mener jeg bestemt ikke gør os utroværdige. Brugerne herinde, kan stadig anmelde piger, fra alle de andre de annoncesider, præcis ligesom før.

Jasmin skrev, for 3 timer siden:

I betragtning af hvor ringe en side annoncelight er - så finder jeg det da mere overraskende at de vælger at reklamere for den :)

det er den side med ubetinget mest crap mellem annoncerne og mest fake og google translate - så at de overhovedet vil lægge navn til er mig en gåde

Vi gør rent faktisk et stort arbejde for at fange alle de fake annoncer, bl.a. ved brugere der rapportere de pågældende annoncer, ligesom vi løbende forsøger at udvikle diverse automatiske filtre, som kan sortere nogle af de fake annoncer fra. Men det er altså et stort arbejde, med på nogle dage lagt over 500 annoncer. 

Jasmin skrev, for 1 time siden:

Ja selvfølgelig - det er GRATIS reklame.... hvornår har noget der var gratis i netop denne branche været særlig seriøst??? 

 

At der findes reelle annoncer på sitet har da intet at gøre med hvor meget lort der er.... og at admins er pisse ligeglade med antallet af fakes... 

det er gratis at have de annoncer.... og betalingsannoncerne (hvoraf jeg har en enkelt) koster stort set intet - så der er intet at tabe ved at være der.... og mænd kigger jo derinde og bruger åbenbart oceaner af tid på sortering - så selvfølgelig er alle de seriøse der også.... det er da mændene der spilder deres tid med al den sortering

så derfor er det site stadig noget lort.... hvis det kostede mere var jeg der ikke for man drukner blandt fakes ... så det er da kun fordi det er så gratis/billigt - men det er jo heller ikke en krone mere værd så det går nok 

Vi er bestemt ikke ligeglade med, at der er fake annoncer på Annoncelight.dk. Men hvis du kender den magiske løsning, til at undgå disse fake annoncer, uden vi fjerner muligheden for de gratis annoncer, så vil vi da meget gerne høre om den? Vi har en supporter siddende indenfor normal kontortid (37 timer om ugen), som tager sig af alle rapporteringer af annoncer, kigger annoncer igennem og svare på support henvendelser. Derudover gennemgår både de andre ejere og jeg selv løbende siden, for at fange de fake annoncer. Men som tidligere skrevet, så er det altså svært at nå at gennemgå over 500 annoncer om dagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Jeg syntes at EGs troværdighed er ved at ryge. Ikke på grund af annoncer fra AL men på grund af de andre reklamer der er på forsiden. Pt. Får jeg en reklame op som fortæller mig at der er en " Tina " 4 km fra mig og at hun gerne vil kneppe. 

Det er en reklame for en datingside. Og jeg er sikker på at hvis jeg opretter mig der inde, så kan jeg hverken finde Tina eller de nøgen billeder som reklamen også lover.  Har set denne type annoncer mange forskellige steder på nettet, og har endnu ikke stødt på en der holdt hvad den lovede.

Jeg ved godt at det koster at drive en side som EG. Men kunne i ikke vælge at kun vise troværdige reklamer. I stedet for de fup annoncer i viser nu?  

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Heine skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes at alle der oplever Eroguide som utroværdigt på grund af annoncer skal forlange at få pengene tilbage ...

Og medens de venter på det kan de jo så filosofere over hvem der skal stille en platform (og vedligeholde den) til rådighed....

Heine dit synspunkt er efterhånden velkendt. Behøver du at gentage dig selv ved enhver given lejlighed?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sølvpapirshat... forskellen på dig og mig mht. kendte synspunkter er vel dybest set at jeg kun gør det under ET (det samme ) alias  og at jeg ikke har behov for at skifte ?

Nå ja - og så er den anden forskel selvfølgelig - at mine synspunkter er begavede....

Redigeret af Heine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Heine skrev, for 14 minutter siden:

Sølvpapirshat... forskellen på dig og mig mht. kendte synspunkter er vel dybest set at jeg kun gør det under ET (det samme ) alias  og at jeg ikke har behov for at skifte ?

Nå ja - og så er den anden forskel selvfølgelig - at mine synspunkter er begavede....

Suk. Du må have høje tanker om dig selv og din værdi for det her forum. :shock:

Jeg har kun haft det her ene alias, så jeg ved ikke, hvad du hentyder til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Helt seriøst det er et forum som handler om sex og om at købe sex. Siden betaler jo ikke sig selv - så hvis folk bliver stødt over at der er div reklamer og nu også Annoncelight reklamer så er de nok det forkerte sted. Man kan jo ikke sidde og granske en reklame køber for om 'Tina som er 4 km væk' er reel. Jeg vil hellere glo på numse slik,Annoncelight og utroværdige dating sites end skulle betale for at være her ;-).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...