Hop til indhold

Recommended Posts

Klumb skrev, for 2 timer siden:

Go aften :)

Takker, ønsker også en god aften til dig.

Dit link kræver, at man er medlem af det pågældende site. Det er jeg imidlertid ikke, og så vidt jeg er orienteret, så er mine med-moderatorer heller ikke.

Så hvis profilen er en bluffer, så er det "tough luck", som ikke har noget med os at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jo, men jeg opfatter det som en advarsel til andre SD-brugere.

Jeg vil dog ikke indgå i en diskussion omkring validiteten af denne advarsel, men med mit kendskab til sugardating, så må man forvente, at der er mange useriøse bruger på sugardaters og det gælder både sugardaddies og sugarbabies.

P.S. Jeg fangede ikke helt meningen i overskriften. :shock:

Redigeret af sølvpapirshat
Tilføjelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
cooperdk skrev, den 14/4/2016 at 06:03:

Hun søger jo ikke noget!!! Læs dog profilen!

(Hvorfor hun så har en profil derinde, kan man spekulere over)

Måske fordi hun er en narrefisse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, den 15/4/2016 at 00:18:

Måske fordi hun er en narrefisse. 

Ja, men det er jo spild af tid, når man ikke engang beder giver udtryk for at man ønsker kontakten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
cooperdk skrev, 1 time siden:

Ja, men det er jo spild af tid, når man ikke engang beder giver udtryk for at man ønsker kontakten.

Jo, men nu er virkeligheden ikke altid indrettet efter vores hoved. 

Pigerne derinde ved hvem de vil have og kan vælge og vrage blandt de mange mænd. :P

Redigeret af sølvpapirshat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, den 25/2/2016 at 22:21:

https://sugardaters.dk/show?alias=Nadia

Hvis man vil have et billigt grin så værsgod. Det her skal ikke antages som udhægning af personen eller som hetz eller som noget negativt. Jeg har bare oplevet at den lugter lidt så vil bare gør jer opmærksom på at profilen sandsynligvis er en bluffer. 

Go aften :)

Æh? Hvad er din pointe? Er det profilteksten? Hvad mener du så med "bluffer?" Mener du, at hun søger noget, selvom hun skriver at hun ikke gør?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis i nu tog jer lidt sammen og prøvede at skrive til hende så vil hun mødes tjuhaj vilde dyr og når i har aftalt noget så arh uhh ihhh pik og patter og pludselig går hendes mobil "ud for strøm"!!

Så har jeg formentlig skåret det rigeligt ud i pap ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dave1971
Klumb skrev, for 9 timer siden:

Hvis i nu tog jer lidt sammen og prøvede at skrive til hende så vil hun mødes tjuhaj vilde dyr og når i har aftalt noget så arh uhh ihhh pik og patter og pludselig går hendes mobil "ud for strøm"!!

Så har jeg formentlig skåret det rigeligt ud i pap ;)

Jamen hvorfor skrev du ikke bare det første gang i stedet for alt det kryptiske hurlumhej 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, den 23/4/2016 at 01:47:

Jo, men nu er virkeligheden ikke altid indrettet efter vores hoved. 

Pigerne derinde ved hvem de vil have og kan vælge og vrage blandt de mange mænd. :P

Dét tror jeg faktisk er noget, de tror. De piger, jeg har været sammen med, har faktisk fortalt, at de fyre, der lyder for godt til at være sandt ... også er det!

Pigerne starter med at kræve 4-5000 kr. for et møde. Efter en måned eller to er de nede på eller under 1000 kr. Hvorfor mon :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lakra skrev, den 24/4/2016 at 19:00:

Kan heller ikke helt se hvad pointen er med denne anmeldelse .... hun skriver jo direkte, at hun ikke søger noget.

Hvad er idéen med at lave en annonce, hvis man ikke søger noget? Jeg mener i øvrigt, det er i strid med SD's betingelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...