Hop til indhold
Fecking

Afstand fra den Dansk Tyske grænse.

Recommended Posts

Fecking skrev, for 2 timer siden:

Er der længst til klubberne i Berlin, eller til klubberne i NRW, som jeg godt kunne bruge et navn eller to på. 

Der er ca. lige langt, men lidt længere til det noget større udbud i NRW. Berlin har jo hovedsagelig kun Artemis og nogle få flattrateklubber at byde på.

Men har du ikke besøgt sådanne klubber før, ville jeg nu anbefale dig at nøjes med at køre til Hamburg, så du bedre kunne danne dig et indtryk af hvad du skal satse på, hvis du vil køre længere væk og ikke kan stilles i Hamburg ;-)

FKK-kluberne i Hamburg er desværre dyrere end i NRW, men kører med ca. samme priser som FKK-Artemis - så det skal kun være for at opleve en stor klub med mange piger at den ekstra transport + evt. overnatning betaler sig, men her har NRW altså flere - og også flere store klubber at byde på - og med lavere priser - men prøv at søge i forum, hvor der ligger utallige beretninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ivrig Harmony besøger, og synes der er super lækkert dernede, men har kun været der og P-club, og har egentlig ikke haft lyst til at prøve en af de andre i Hamborg, da jeg altid har følt mig velkommen og tilfreds på Harmony. Men når man nu engang imellem læser om de store klubber, så lokker det da, og bilen jo alligevel var startet, og man måske så kunne være 2, så var pris forskellen ikke så stor, men det var oplevelsen måske så til gengæld. Jeg er ikke umiddelbart ikke til flatrate, så det er kun FKK jeg søger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...