Hop til indhold

Recommended Posts

Hej eroguide brugere. 

Normalt har jeg aldrig skrevet inde på dette forum, læser kun hvad andre har anmeldt.  

Jeg været på besøg i Siri i Hørsholm og har haft en rigtig god oplevelse og havde hørt at der var åbnet en Siri 2'er i Hellerup. 

Her blev jeg slet ikke skuffet det var ligeså godt som i Hørsholm stedet er mindre men enormt hyggeligt, det er meget rent og med god beliggenhed meget privat og diskret  de havde lige renoverret så det var blevet rigtig fint, os nemt at finde parkering.

Nå men da jeg så ankom til stedet blev jeg budt velkommen af den smukkeste pige og fulgt ind til værelset men, det var ikke hende der masserede mig det var en anden som os var rigtig smuk og sød, rigtig god til at massere blev virkelig afslappet.

jeg anbefaler klart Siri 2 i Hellerup Og Siri i Hørsholm .

har aldrig oplevet så god en massage i lang tid, andre steder har været beskidt med nogle gamle tøser men Siri har altid unge og rene tøser ..

Hvis jeg skulle lave en skala fra 1-10

så får de klar 10 point i begge steder... 

Mvh  John2929

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Se4

Hej John,

Nu siger du at de var gode til massage. Hvilken en slags snakker vi om. Thai, b2b..? :)

Mvh

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Se4

Forstået. Og tak for svaret :)

 

Min erfaring med Hørsholm er dog at 5/8 har været gode til b2b, ikke rigtigt til egentlig massage...1/8 kunne lidt mere oveni b2b, og de sidste 2/8 har bare været håbløse. Men sådan er det vel bare generelt.

 

Er det dem der er på billederne i deres reklame der er i Hellerup?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

 

Er der nogen der ved om den gude skønne Mini er flyttet med til den nye lokation? Hun er jo tæt på Danmarksmester i B2B. Så mon ikke hun stadig huserer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg genkender bestemt dine oplevelser med Mini og er helt på linje med dig. Jeg var dog forbi Hellerup idag og mødte en ny pige som faktisk var tæt på niveau med Mini og jeg skal da helt sikkert gentage oplevelsen snart. Så ærlig talt bliver da næsten for meget af det gode hvis Mini flytter med når Siri 1 lukker.

Synes faktisk det er ærgerligt at Siri 1 lukker, men kan forstå at det skyldes internet skriverier, så det er vel den gammelkendte diskussion om detalje rigdom ved anmeldelser eller ej?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...