Hop til indhold
Ray Hollis

Bedste massage i Vejle for tiden?

Recommended Posts

Jeg ved godt at det er meget individuelt hvad man synes er god massage, men spørger alligevel efter folks mening...

Med massage mener jeg det som foregår FØR evt. ekstra service :) Bliver der tilbudt ekstra, så er det bare en bonus - men det er ikke vigtigste i den vurdering jeg søger.

Kom med nogle bud :)

 

//Ray//

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kunne jo skrive i søgefeltet hvad du søger, så får du en masse anmeldelser om netop det..og lige med hensyn til det er massage og ikke det ekstra du søger kan du roligt regne med at dem der allerede er anmeldt stadig er at finde, der er vist ikke kommet nye piger til i vejle som giver bedre massage end de "gamle" der hvor den store forskel ligger er de nye piger der hele tiden blive skiftet ud og som giver happy ending i forskellige kvaliteter... så er det massage der kommer i første række så er de goe gamle anmeldelser stadig gældende og vi kan ikke komme med andre og bedre tips end dem der allerede er blevet givet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar :) Godt at høre det forholder sig sådan - er ret ny indenfor det her, og har et begrænset budget. Havde en fornemmelse af at der konstant kom nye massører, og at de flyttede rundt mellem de forskellige klinikker. Men fedt at der er steder hvor man ved hvad man får ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...