Hop til indhold
EPO

Julie

Recommended Posts

Jeg  har så været der.

Meget jævn oplevelse .

Hun ville gerne præstere men kunne ikke.

Spurgte ind til gfe tungekys inden.

Ja var svaret men hun kyssede end ikke tantekys. 

Hun lugtede lidt af sved. Fandt bagefter ud af at hun ikke havde bad i lejligheden.

EPO 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly

Det lyder da godt nok ikke særligt lækkert:/

Andre der har været forbi?

Del dette indlæg


Link til indlæg
EPO skrev, den 28. feb. 2016 at 13:38:

Jeg  har så været der.

Meget jævn oplevelse .

Hun ville gerne præstere men kunne ikke.

Spurgte ind til gfe tungekys inden.

Ja var svaret men hun kyssede end ikke tantekys. 

Hun lugtede lidt af sved. Fandt bagefter ud af at hun ikke havde bad i lejligheden.

EPO 

 

 

 

Jeg får altid postitiv feedback efter besøg. :) 

Normalt kysser jeg, medmindre at fyren har dårlig mundhygiejne eller kysser virkelig dårligt. Så måske har det været tilfældet her.

Derudover vasker jeg mig ALTID efter besøg og går meget op i hygiejne. :) Og jeg har et brusebad i mit soveværelse. Mærkeligt at du ikke lagde mærke til det ??

 

Stort kys fra glade søde Julie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo men  det virkede ikke.

Det sagde du selv.

Og min egen hygiejne er i top.

Min oplevelse af dig er stadig middelmådig. 

Har haft så mange flere der er meget meget bedre og ikke lugter af sved.

Useriøst at tilbyde intime stunder uden et bad der ikke virker. 

Epo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julie21 skrev, for 17 timer siden:

Jeg får altid postitiv feedback efter besøg. :) 

Normalt kysser jeg, medmindre at fyren har dårlig mundhygiejne eller kysser virkelig dårligt. Så måske har det været tilfældet her.

Derudover vasker jeg mig ALTID efter besøg og går meget op i hygiejne. :) Og jeg har et brusebad i mit soveværelse. Mærkeligt at du ikke lagde mærke til det ??

 

Stort kys fra glade søde Julie.

Dårlig mundhygiejne er NO GO og så kysser jeg sku heller ikke. Håber at andre kommer forbi for at give dig lidt positiv feedback. Vi kan jo ikke gøre alle tilfredse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil meget gerne som GPer have noget feedback fra dem jeg hygger med så jeg kan blive bedre til at nusse om de mænd jeg laver aftaler med. Det at lægge en anmeldelse herinde uden forinden at have kontaktet Julie  synes jeg er forkert.

Vh

Amilf

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil meget gerne som GPer have noget feedback fra dem jeg hygger med så jeg kan blive bedre til at nusse om de mænd jeg laver aftaler med. Det at lægge en anmeldelse herinde uden forinden at have kontaktet Julie  synes jeg er forkert.

Vh

Amilf

 

Så tror jeg ikke helt du har forstået dette sitet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julie21 skrev, den 14. april 2016 at 16:36:

Jeg får altid postitiv feedback efter besøg. :) 

Normalt kysser jeg, medmindre at fyren har dårlig mundhygiejne eller kysser virkelig dårligt. Så måske har det været tilfældet her.

Derudover vasker jeg mig ALTID efter besøg og går meget op i hygiejne. :) Og jeg har et brusebad i mit soveværelse. Mærkeligt at du ikke lagde mærke til det ??

 

Stort kys fra glade søde Julie.

Jeg havde en god oplevelse hos dig og fik lidt tungekysseri... Du var meget fræk :-) Det var lækkert at kigge i spejlet sammen og se vores liderlige kroppe sammen. mvh Adam 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
AmatørMILF skrev, for 12 timer siden:

Jeg vil meget gerne som GPer have noget feedback fra dem jeg hygger med så jeg kan blive bedre til at nusse om de mænd jeg laver aftaler med. Det at lægge en anmeldelse herinde uden forinden at have kontaktet Julie  synes jeg er forkert.

Vh

Amilf

Så man skal via mail/SMS tale end gode / dårligere oplevelser igennem inden man skriver en anmeldelse ???

Det tror jeg desværre ikke man får meget ud af og desuden ændrer det jo ikke ved ens oplevelse med en GP. Så det er et helt søgt argument i mine øjne. Man bruger jo heller ikke denne fremgangsmåde på TripAdvisor. Og det er vel det samme dette site kan tilbyde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borntofly skrev, 1 time siden:

Så man skal via mail/SMS tale end gode / dårligere oplevelser igennem inden man skriver en anmeldelse ???

Det tror jeg desværre ikke man får meget ud af og desuden ændrer det jo ikke ved ens oplevelse med en GP. Så det er et helt søgt argument i mine øjne. Man bruger jo heller ikke denne fremgangsmåde på TripAdvisor. Og det er vel det samme dette site kan tilbyde. 

Det så bare min mening :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har med stor glæde været forbi et par gange. 

Julie var hammer fræk og lige hvad jeg tænder på. Super sød og indlevende. Måske har det noget med kemi at gøre og hvis du har dårlige ånde kan jeg da godt forstå hun ikke vil kysse. Det var absolut ikke et problem da jeg var der.

Ang. hygiejne, så var der absolut ingenting at klage over fra min side. Eneste minus er at jeg skal hjem til konen bagefter og ikke kan blive længere. ;)

pænt hilsen agent 007 (Thomas)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

lugter af sved?? det tænder mig faktisk bare mere ;-)

Jeg er klar på en aftale her da :-)

tak for skriveriet venner

Del dette indlæg


Link til indlæg
EPO skrev, den 15. apr. 2016 at 15:34:

Jeg vil meget gerne som GPer have noget feedback fra dem jeg hygger med så jeg kan blive bedre til at nusse om de mænd jeg laver aftaler med. Det at lægge en anmeldelse herinde uden forinden at have kontaktet Julie  synes jeg er forkert.

Vh

Amilf

 

Så tror jeg ikke helt du har forstået dette sitet ;-)

Ok jo og mere til :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...