Hop til indhold
T.Hansen47

Nye piger i Svendborg, info please :) ?

Recommended Posts

Holy mother fucker.... 

Det er sateme et svært valg - skal det være Lisa eller Shanel. De er jo bare vildt lækre på hver sin måde. Og nej - at vælge begge to er ikke en option.... Det kunne meget vel være ægte billeder de har begge to, synes tit og ofte at de fake billeder stinker langt væk af - ja fake!

Nogen der ved hvor de holder til? Mit gæt er Kongebakken.

Skal nok vende tilbage med lidt info efter jeg har været af sted i aften og fået noget:

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/202922

https://annoncelight.dk/showad/202924

https://annoncelight.dk/showad/202853

Hele 3 ny unge smukke piger i Svendborg, sidst på måneden hvor jeg er for flad til at lege med dem :(

Kan nogen dele lidt oplevelser og info om de bliver her ville jeg blive glad :) ?

De to første er 2 berygtede 'københavner piger', der har været on-off i hovedstaden i flere år...særligt nr. 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Holy mother fucker.... 

Det er sateme et svært valg - skal det være Lisa eller Shanel. De er jo bare vildt lækre på hver sin måde. Og nej - at vælge begge to er ikke en option.... Det kunne meget vel være ægte billeder de har begge to, synes tit og ofte at de fake billeder stinker langt væk af - ja fake!

Nogen der ved hvor de holder til? Mit gæt er Kongebakken.

Skal nok vende tilbage med lidt info efter jeg har været af sted i aften og fået noget:

FISSE!

Nej, de er ikke på Kongebakken......

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, 1 time siden:

De to første er 2 berygtede 'københavner piger', der har været on-off i hovedstaden i flere år...særligt nr. 2

Hej McQueen

Nu skriver du berygte, men i anførselstegn. Hvad mener du med det? Skal man holde sig væk og købe fredagsslik for alle pengene i stedet?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg