Hop til indhold
T.Hansen47

Nye piger i Svendborg, info please :) ?

Recommended Posts

Holy mother fucker.... 

Det er sateme et svært valg - skal det være Lisa eller Shanel. De er jo bare vildt lækre på hver sin måde. Og nej - at vælge begge to er ikke en option.... Det kunne meget vel være ægte billeder de har begge to, synes tit og ofte at de fake billeder stinker langt væk af - ja fake!

Nogen der ved hvor de holder til? Mit gæt er Kongebakken.

Skal nok vende tilbage med lidt info efter jeg har været af sted i aften og fået noget:

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/202922

https://annoncelight.dk/showad/202924

https://annoncelight.dk/showad/202853

Hele 3 ny unge smukke piger i Svendborg, sidst på måneden hvor jeg er for flad til at lege med dem :(

Kan nogen dele lidt oplevelser og info om de bliver her ville jeg blive glad :) ?

De to første er 2 berygtede 'københavner piger', der har været on-off i hovedstaden i flere år...særligt nr. 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Holy mother fucker.... 

Det er sateme et svært valg - skal det være Lisa eller Shanel. De er jo bare vildt lækre på hver sin måde. Og nej - at vælge begge to er ikke en option.... Det kunne meget vel være ægte billeder de har begge to, synes tit og ofte at de fake billeder stinker langt væk af - ja fake!

Nogen der ved hvor de holder til? Mit gæt er Kongebakken.

Skal nok vende tilbage med lidt info efter jeg har været af sted i aften og fået noget:

FISSE!

Nej, de er ikke på Kongebakken......

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, 1 time siden:

De to første er 2 berygtede 'københavner piger', der har været on-off i hovedstaden i flere år...særligt nr. 2

Hej McQueen

Nu skriver du berygte, men i anførselstegn. Hvad mener du med det? Skal man holde sig væk og købe fredagsslik for alle pengene i stedet?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 24 minutter siden:

Hej McQueen

Nu skriver du berygte, men i anførselstegn. Hvad mener du med det? Skal man holde sig væk og købe fredagsslik for alle pengene i stedet?

 

Hende nummer 2, Lisa har været i den berygtede kælder på Tagensvej på Nørrebro... Det er højest medium, det hun og pigerne derfra leverer. Men prøv at søge under Anmeldelser København... Og Lisa med s...

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 1 time siden:

Hende nummer 2, Lisa har været i den berygtede kælder på Tagensvej på Nørrebro... Det er højest medium, det hun og pigerne derfra leverer. Men prøv at søge under Anmeldelser København... Og Lisa med s...

Hej

Synes ikke jeg kan finde så meget på Shanel. Dem jeg fandt på nogen der hed Lisa er jeg ikke 100 % sikker på reelt er hende. Men hvis det ER hende så er anmeldelserne noget blandede, dog ingen af dem super.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 3 minutter siden:

Hej Peter

Har du været der? Og i så fald - hvordan var oplevelsen? Lad høre. :-)

Har været der ja :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne da godt fristes til at besøge Shanel :smile:

Er der nogen der har en ide om hvor hun holder til? Der er vel ikke så mange forskellige steder i Svendborg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...