Hop til indhold
Romeomand

Gina i Vejen, GFE

Recommended Posts

Så fik jeg hertil formiddag endelig mulighed format ligge vejen forbi Gina i Vejen.

Havde aftalt 30 for 1000, alt inklusive...

Blev mødt af Gina i døren i en stram lilla kjole,  sød og smilende, men ligner ikke hende fra hjemmesiden, asianladyboy.dk

Lækker strut numse, og et par rimeligt hårde silicone bryster, som ikke var lavet helt ens, men hvad,  pyt, en rigtig sød smilende personlighed.

Blev vist ind i det rum, hvor jeg i sin tid havde sex med Jenny, der nu er i Aarhus. Fik klaret betalingen og en lille gave fra mig.

Fik nettet mig på badeværelset lige ved siden af og da jeg kom tilbage var det af med kludene, bad hende om at beholde kjolen på lidt endnu og fik lynet den så meget ned i ryggen at jeg kunne trække den ned og op til midt på livet. Et par sorte, ret store trusser kom af og en lille halvslap pik kom til syne. Fik leget den stiv og den blev derved måske 7 til 9 cm. Lang.

Gina blev lidt betænkelig da min pik kom frem, over at den skulle op i hende, men ingen panik...

Hun var meget liderlig,og  ville gerne kysse, det tog 5 til ti minutter så var hun top opstemt, cool.

Kys med tunge og natur fransk, gummi på mig og missionær afløst af doggy, af med gummi, suttede igen, hun ville gerne op i mig, men sagde nej, har ikke lyst til at blive taget, 

Ok, hun kom gummi på igen og red mig mens hun med benene holdt mine arme nede og spillede sig sig, jeg kunne efter 5 min. Ikke holde længere, fik revet mig løs, gummi af og sprøjte de ud over det meste af hende fra top til tå, hun kom 2 min senere og kom ud over mig. Frygteligt griseri på sengen...

Vi krammede lidt og gik i brusebad sammen... Ca 40 min. i alt...

End of story, sød og dejlig pige, med en lille benhård pik og en dejlig numse, stor liderlig hed og lyst.. dejligt og hvis der ikke var så mange LB derude, klar til gentagelse....

Romeomand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

vil bare lige tilføje at hjemmesiden udelukkende har billeder på af Sandy... det står også højt og larmende, så forstår ikke så mange skiver at de begge ser dejlige ud på hjemmesiden og du skriver at det ikke ligner Gina fra hjemmesiden.. nej det ligner Sandy som er på alle billederne.. 

man kan give dig ret i at Gina er en gentagelse værd.. hun er dejlig liderlig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh,  der er to links på hjemmesiden, et hvor der står Sandy og et hvor der står Gina, man klikker på Gina og får en række billeder der ikke ligner Sandy. 

Det er bare heller ikke Gina, men der er Billeder af mindst 2 forskellige LB på siden, i hvertfald nårvman bruger en tablet pc....?????

Romeomand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan godt se at der står Sandy under begge links, men derover står der to forskellige links, lidt noget rod....

Men det ligner da to helt forskellige personer...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...