Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Nej du er ikke den eneste.

Der er åbenbart kommet en ny forside med de seneste forumemner og annoncer på annoncelight.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det da noget jævnt mærkeligt noget. Det minder lidt om en reklame side i stedet for et forum som vi andre bruger det som. 

Det en ommer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jo, men de skal vel også tjene penge på et eller andet. :)

Hvad skulle alternativet være? Har du lyst til at betale 50 kr. om måneden for at være medlem?

Der er omkostninger ved at drive et stort site som eroguide.

Jeg synes det mest frustrerende er svar tiderne. Der er plads til forbedring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
sølvpapirshat skrev, for 45 minutter siden:

Jo, men de skal vel også tjene penge på et eller andet. :)

Hvad skulle alternativet være? Har du lyst til at betale 50 kr. om måneden for at være medlem?

Der er omkostninger ved at drive et stort site som eroguide.

Jeg synes det mest frustrerende er svar tiderne. Der er plads til forbedring.

Hej og tak for dit indlæg. Jeg vil kigge på om vi ikke kan gøre svartiderne hurtigere.

Med venlig hilsen
Maya Kathrine Andersen
Udvikler
Eroguide.dk

Redigeret af Maya Kathrine Andersen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine Andersen skrev, for 11 minutter siden:

Hej og tak for dit indlæg. Jeg vil kigge på om vi ikke kan gøre svartiderne hurtigere.

Med venlig hilsen
Maya Kathrine Andersen
Udvikler
Eroguide.dk

 

Jeg har svært ved at logge ind... Den pop up funktion er nærmest "låst". 

Hvis jeg skal logge ind den officielle vej. 

Har du noget med den slags at gøre? 

Jeg har ingen adgang til mine pm's :-/ 

Edit for 117 gang... Det er på min telefon, i hvert flad. 

Ja faktisk kan jeg ikke logge af igen :D fanget for evigt i EG land :D

 

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, for 8 minutter siden:

 

Jeg har svært ved at logge ind... Den pop up funktion er nærmest "låst". 

Hvis jeg skal logge ind den officielle vej. 

Har du noget med den slags at gøre? 

Jeg har ingen adgang til mine pm's :-/ 

Edit for 117 gang... Det er på min telefon, i hvert flad. 

Ja faktisk kan jeg ikke logge af igen :D fanget for evigt i EG land :D

 

 

Tak for den fantastiske feedback. Jeg ser hvad du mener, og kigger på det. Du må blive i forummet indtil fejlen er rettet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den nye forside med de seneste tråde og annoncer fra Annoncelight.dk, er en del af et større udviklingsarbejde, der i øjeblikket er i gang, her på Eroguide.dk. Du vil dog altid kunne finde den normale forumforside, ved at tilgå https://www.eroguide.dk/forum/ eller ved at klikke på menupunktet "Forum".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, for 28 minutter siden:

 

Jeg har svært ved at logge ind... Den pop up funktion er nærmest "låst". 

Hvis jeg skal logge ind den officielle vej. 

Har du noget med den slags at gøre? 

Jeg har ingen adgang til mine pm's :-/ 

Edit for 117 gang... Det er på min telefon, i hvert flad. 

Ja faktisk kan jeg ikke logge af igen :D fanget for evigt i EG land :D

 

 

Det må da være værre for dig at du ikke kan se, hvem der har givet dig likes. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, for 29 minutter siden:

 

Jeg har svært ved at logge ind... Den pop up funktion er nærmest "låst". 

Hvis jeg skal logge ind den officielle vej. 

Har du noget med den slags at gøre? 

Jeg har ingen adgang til mine pm's :-/ 

Edit for 117 gang... Det er på min telefon, i hvert flad. 

Ja faktisk kan jeg ikke logge af igen :D fanget for evigt i EG land :D

 

 

Der er nu lavet en midlertidig ændring, så login på mobil bliver synligt igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 4 minutter siden:

Kære Hosterbro

Det er jo lige før jeg lægger trøste foto op nu, du skal sidde her til evig tid....eller alle de der foto der blev til kiksere, bare for i dit fængsel kan få et grin :D 

I sådan en orange fange dragt :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

imagesMRN3H1XC.jpg.4ee8480cf5e1f168ed75c

 

Holsterbro....Som du vil....dig i orange keddel dragt :D 

Ja eruguide...får jo så nok en ny mening for dig....de grønne er så blevet til de der sorte...uhhhhhhhh (syntes jeg kender attityden, med at gå med noget i hånden og smække med det) :D:D 

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ps, jeg ved godt, at det der billede, nok stammer et andet sted fra. og dem der i den Orange fangedragt, har drømt om at de der sorte (nej ikke de grønne herinde)

Var kvindelige soldater, hvorfor skulle de ellers konvetere?

De har jo altid drømt om at blive fanget af kvindelige marine soldater, blive lagt i håndjern, klædt nøgne, blive opdraget, og spuglet med koldt vand, imens de bliver ydmyget med tilråb om deres usle krop (nu har jeg kun håndbruseren og jeg kalder dem slaver)men jeg bruger tit sammenligningen!

Men det gør jo ikke oplevelsen ringere, der er jo dem der tager afsted til hellig krig, bare for at få sig en Gratis realstisk oplevelse og lader sig fange!

Men der er jo desværre div regler, der gør til at det er et no-go at give dem den helt rigtige oplevelse, så som forhørs-metoder, (jeg bruger i stedet for water-boarding ...toliettet, skylning) pisk er forbudt, jeg tager grundig betaling for det. Totur-ofre? jamen jeg reklame med det!

Ja de der gratister kan finde på alt! :D  :D 

humor er flittig anvendt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 19 minutter siden:

Ps, jeg ved godt, at det der billede, nok stammer et andet sted fra. og dem der i den Orange fangedragt, har drømt om at de der sorte (nej ikke de grønne herinde)

Var kvindelige soldater, hvorfor skulle de ellers konvetere?

De har jo altid drømt om at blive fanget af kvindelige marine soldater, blive lagt i håndjern, klædt nøgne, blive opdraget, og spuglet med koldt vand, imens de bliver ydmyget med tilråb om deres usle krop (nu har jeg kun håndbruseren og jeg kalder dem slaver)men jeg bruger tit sammenligningen!

Men det gør jo ikke oplevelsen ringere, der er jo dem der tager afsted til hellig krig, bare for at få sig en Gratis realstisk oplevelse og lader sig fange!

Men der er jo desværre div regler, der gør til at det er et no-go at give dem den helt rigtige oplevelse, så som forhørs-metoder, (jeg bruger i stedet for water-boarding ...toliettet, skylning) pisk er forbudt, jeg tager grundig betaling for det. Totur-ofre? jamen jeg reklame med det!

Ja de der gratister kan finde på alt! :D  :D 

humor er flittig anvendt

Fantastisk humor, man forstår jo slet ikke at du ikke er til pillowtalk og GFE :D:D:D 

Men nej du skal nok ikke forvente at venstrefløjserne herinde evner at trække på smilebåndet over dit indlæg ;) 

Egentlig sjovt at der stadig er fanger på basen, for ham venstrefløjseren der for tiden er præsident i de forende stater, påstod ellers i sin valgkamp at de var så søde rare og uskyldige at de skulle lukkes ud.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Prins

Er du også fanget herinde?

Jamen hvad sker der dog? , her sidder jeg og hiver små ting ud af ærmet fra hverdagen for at muntre stakkels Holsterbro op..

Huskeliste til mig selv!

1. Skriv en bog,

2. Den er skrevet før....hvorfor så gøre det.....hiihhii

I må nøjes med små historier, fra dagene på "stålvaseværket" , og hvem siger vi ikke har det sjovt når vi leger, US marine soldater, og du er XXXXXX, og blev tilfældigt fanget (mod passende tilfangetagelses honorar selvfølig) ? :D:D 

Dem der i tv...vil bare udleve det fuldt ud og ikke betale for det :D:D 

Ja det var igen den der med Humor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er slet ikke for at være negativ, men forummet minder snart om dem man havde sidst i 90'erne.

Skal ikke kunne sige hvordan den fungere på Pc, men på tablet og mobil er det skod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
John41 skrev, for 3 timer siden:

Det er slet ikke for at være negativ, men forummet minder snart om dem man havde sidst i 90'erne.

Skal ikke kunne sige hvordan den fungere på Pc, men på tablet og mobil er det skod.

Hej John,

Tak for din feedback.

Kan du uddybe det lidt, og har du nogle eksempler på forums som du mener de skal se ud i dag f.eks. mht. tablet og mobilvisning?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine Andersen skrev, for 4 timer siden:

Hej John,

Tak for din feedback.

Kan du uddybe det lidt, og har du nogle eksempler på forums som du mener de skal se ud i dag f.eks. mht. tablet og mobilvisning?

Ja, du kan starte med at flytte reklamerne væk fra login sektoren. Personlig har jeg intet imod reklamer, men træls de skal være på loginsiden.

Så ville det også være dejligt med en lidt hurtigere database, da svar tiderne er begyndt at være lange.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, den 26/2/2016 at 13:58:

Den nye forside med de seneste tråde og annoncer fra Annoncelight.dk, er en del af et større udviklingsarbejde, der i øjeblikket er i gang, her på Eroguide.dk. Du vil dog altid kunne finde den normale forumforside, ved at tilgå https://www.eroguide.dk/forum/ eller ved at klikke på menupunktet "Forum".

Burde det ikke gå tilbage til den gamle forums forside, og så bare tilføje Al annoncerne nederst? 

Nu ser man kun AL annoncer og nyeste oprettede tråde.  

Der ligner på en eller anden måde at der er mindre aktivitet på siden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
holstebronx skrev, 1 time siden:

Der ligner på en eller anden måde at der er mindre aktivitet på siden. 

 

Ja, præcis samme indtryk giver det mig. Det ser mindre professionelt ud - og så er det bare rigtig besværligt at skulle omkring den omvej hver gang man skal til forsiden, særligt på en mobiltelefon.

Desuden er der noget der er underligt i listen over seneste tråde - for det lader til at der kun oplistes nyoprettede tråde, mens gamle tråde med nye indlæg ikke er med, så vidt jeg kan se. Jeg ved ikke hvad man skal bruge sådan en oversigt til, for det kan jo være nok så interessant at se nye indlæg til gamle tråde.

Kort sagt : Fri os for det dersens påfund og lad os få den gamle startside tilbage ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...