hovsa 53 Skrevet 26. Februar, 2016 Jeg er desværre ikke så god til det med at tjekke billeder. Men det ser næste for godt ud til at være sandt, selv om de skriver 100%. er der nogle der gider tjekke dem? link: http://side6.dk/resultatside/?q=randersgirls Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
apollodrengen 29 Skrevet 26. Februar, 2016 Jeg lavede billedtjek på Google og tineye inden jeg besøgte hende, fandt intet. Jeg var forbi i mandags men har ikke haft tid til at lave anmeldelse. Det kan godt være hende på billederne, hun ligner ret godt, de er dog selvfølgelig photoshopede. Du skal være opmærksom på hun kun taler spansk og intet andet. Jeg fik mig hakket igennem på det minimum af spanske jeg kan, hun sagde hun var fra Costa Rica. Selve sexen var ok, fik kun dansk til kr. 600,- udmærket ridetur, afsluttede i doggy. Er sikker på oplevelsen havde været bedre hvis det var nemmere at snakke med hende. P.S. Husk at bruge den rigtige ringklokke, der er også en trans på stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hovsa 53 Skrevet 26. Februar, 2016 tusind tak for hjælpen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg