Hop til indhold
Jernsvinet

Silkeborg Thai Massage

Recommended Posts

http://silkeborgthaimassage.dk/index.html

er en forholdsvis nyåbnet klinik på Christian X´vej i Silkeborg - se http://www.e-pages.dk/ekstrapostenmidt/397/35

Man kan parkere flere steder i nærheden - bemærk dog at på den nærmeste ved Sydbank er det Europark, der opkræver P-afgift - men ellers er der flere andre muligheder indenfor få hundrede meter og sidegaderne ned mod åen. Den underjordiske overfor kan også være en mulighed, hvor man næsten altid kan finde en P-plads og man plejer at kunne gå i Føtex og handle ind bagefter og få P-biletten refunderet :)

Stedet virker pænt, lyst og rent med modtagelse/venteværelse forhæng og massagebrikse. Pigen/bestyreren, der har boet i danmark i en del år, taler rimeligt godt dansk med en sød og indbydende stemme + en vis humorisme, så man virkelig følte sig velkommen. Måske er hun ikke den mest attraktive, men massagen desto bedre: god og dybdeborende med brug af albuer og hele underarmen - og så brugte hun en svagt, men velduftende og kølende massageolie i tilpas mængder, uden at man blev totalt indfedtet.

Der blev ikke antydet at man kunne få mere end alm. massage - men det kan man vist heller ikke nogen af de andre steder i Silkeborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 26/2/2016 at 13:22:

har du så nogensinde besøgt Paww i Hostrupsgade?

Desværre ikke, men jeg har bemærket at der lå en der - normalt foretrækker jeg de steder, hvor jeg kan springe den alm. massage over og gå direkte til den mere intime massage - eller hvor pigen fra starten vil være nøgen og der også er stor fokus på gensidig pirringsstimulering :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...