Hop til indhold

Sweet Rose

Featured Replies

Skrevet

Nej, men jeg ved følgende: Hun er polsk, hun har arbejdet i Danmark før (Nørrebro) på et sted hvor de øvrige piger generelt virkede glade og leverede OK. Dengang var hendes timepris vist 800 dog. Stedet brugte også retvisende og nylige billeder, og de der skulle være taget indenfor de sidste 1-2 år.

Skrevet

Hej Nuhok,

jeg kan fuldt og helt bekræfte oplysningerne fra den gode Gentleman og har besøgt den søde Rose flere gange. Rose har en moden, særdeles velholdt, kvindes krop og de gange jeg har besøgt hende på Bispebjerg og senere på Nørrebro har hun tydeligt nydt at bruge den til gensidig glæde og fornøjelse. Det er hævet over enhver tvivl l at hun skal besøges igen, selv om timeprisen er steget med 50%. Rose har iøvrigt også givet mig særdeles velkvalificeret massage, så hun har flere strenge at spille på.

Jeg er dog nødt til at tage et lille forbehold. der har været to x Rose på samme steder og deres billeder ligner hinanden. Det skal siges at da jeg talte med "Rose version 2" var hun helt åben og ærlig så jeg ikke kom til at køre forgæves, da det kun var den proffe massage jeg gik efter den dag.

Min varme anbefaling

Mvh Balshoi

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.