Hop til indhold
1955

Er Julie prøvet?

Recommended Posts

Se4 skrev, for 2 timer siden:

 

Hej Se4

tak for relevant svar, hvor høj er hun og hvor stor er hendes pik? (er ikke selv ret høj og nervøs for en stor pik.) 

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
Se4 skrev, for 10 timer siden:

dude :)

 

Har ikke besøgt hende, så har kun hvad der er af info på nettet.

 

http://www.shemalewiki.com/?type=page&id=859&itemid=1518&refid=859

 

Så hun er vist lige gangen højere end to thai'er du har haft held med ;)

 

Du følger med kan jeg se :-) men de er jo rejst derfor på det fri marked efter en smuk "pige / Kvinde" har læst om hende på shemalewiki.com og det er inspirerende men nervøs for en stor pik i modsætning til mine 2 thaipiger fra Rødovre, og det er ikke oplyst af nogen som helst?

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 47 minutter siden:

Du følger med kan jeg se :-) men de er jo rejst derfor på det fri marked efter en smuk "pige / Kvinde" har læst om hende på shemalewiki.com og det er inspirerende men nervøs for en stor pik i modsætning til mine 2 thaipiger fra Rødovre, og det er ikke oplyst af nogen som helst?

1955

Har lige sms'et med hende og hun siger at hun har en "mediumpik" som er 17 cm eller ?

 ps.tror sgu jeg besøger hende i weekenden.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
LOVER BY CHOICE skrev, den 27/2/2016 at 15:39:

Jeg følger lige med her :-D

Det blev ikke Julie  derimod Mimi fra Daisy -Club, synes faktisk at Julie virker skræmmende på en rookie som mig. Havde læst at Mimi har en mini pik som jeg måske mere "tør". Det blev en så som så omgang, virkedemere som om jeg havde vundet rettet til at betale for at være sammen med Mimi. Hun stlllede sig bare til -lagde sig bare ned på ryggen - spille løs på egen pik, mens jeg var på -på hende. Måtte selv "gøre mig til" men så var hun også på - lækker blow. Aftalte at hun skulle komme tidligt i min mund - lækker oplevelse - derefter var det min tur -og det var også super. Der var blot gået 17 min - men selvom hun mente hun godt kunne få hende pik op igen, valgte jeg at holde inde.

Summa Sumarum - Mimi er sgu go nok -ikke smuk (et lidt stort hoved) men sød og imødekommende.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 4 minutter siden:

Det blev ikke Julie  derimod Mimi fra Daisy -Club, synes faktisk at Julie virker skræmmende på en rookie som mig. Havde læst at Mimi har en mini pik som jeg måske mere "tør". Det blev en så som så omgang, virkedemere som om jeg havde vundet rettet til at betale for at være sammen med Mimi. Hun stlllede sig bare til -lagde sig bare ned på ryggen - spille løs på egen pik, mens jeg var på -på hende. Måtte selv "gøre mig til" men så var hun også på - lækker blow. Aftalte at hun skulle komme tidligt i min mund - lækker oplevelse - derefter var det min tur -og det var også super. Der var blot gået 17 min - men selvom hun mente hun godt kunne få hende pik op igen, valgte jeg at holde inde.

Summa Sumarum - Mimi er sgu go nok -ikke smuk (et lidt stort hoved) men sød og imødekommende.

1955

Glemte en vigtig detalje - Mimi har ingen bryster - og det er turno´ff for mig - skidt

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 14 timer siden:

Glemte en vigtig detalje - Mimi har ingen bryster - og det er turno´ff for mig - skidt

1955

Har set andre beskrive hende som vældigt maskulin er det rigtigt? For det kan jeg bare ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LOVER BY CHOICE skrev, for 6 timer siden:

Har set andre beskrive hende som vældigt maskulin er det rigtigt? For det kan jeg bare ikke.

Jeg vil ikke vurdere hende som maskulin, nærmere som godt buttet, men igen mest påfaldende er det meget store hoved.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min første (og pt eneste desværre) oplevelse med en TS var med Julie. Ligger et år eller to tilbage i tiden. Hun holdte til på et helt nubygget hotel tæt på Kongens Nytorv.

jeg havde en super god oplevelse, selvom nervøsiteten var stor. Vel ankommet til rummet tager hun i mod i frækt sort lingeri og kysser mig velkommen. 

Vi fortsætter og hun vender ryggen til mig så jeg kan mærke hendes numse mod min - trods nervøsiteten - hårde pik. Hun førte mine hænder ned mod hende pik og det var egentlig en dejlig måde at røre en andens for første gang da det ikke var lige op i ansigtet. 

Vi lægger os på sengen og jeg begynder at sutte hende, og det Tønder mig og hun får os hurtigt vendt i en 69. 

Hun får også slikket mig i røven og begynder at give mig en finger, det føltes dejligt. Efter lidt tid så er det tid til at få hendes pik at føle. Det er egentlig ganske udemærket og forløber uden det store problem, så kan klart anbefale hende til nybegyndere. 

Vi køre forskellige stillinger igennem og hun ruder mig til sidst hvor hun spørger om hun gerne må komme og det må hun naturligvis, så hun klare den selv mens hun rider mig og hun kommwr ud over min mave.

vi skifter og jeg tager hende i missionæren og hun er dejlig stram og hat nogle dejlige bryster man kan lege med samtidig. Jeg har hendes ben godt op på mine skuldre så jeg kan komme ordentlig i bund. Jeg trækker mig ud og kommer som jeg aldrig er kommet før, formår at sprøjte helt op i ansigtet på hende, men det tog hun med et smil og mig ligeså.

kan ikke sammenligne hendes pik med andres da hun stadig er den eneste jeg har været sammen med men den bør ikke bære et problem, da Julie formår at tænde en og få en til at slappe af og der hele er meget afslappet. Fik en dag et lille frækt klip at at på hendes pc, da vi havde udvekslet biller på mail også. 

/H

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...