HypnoWrestler 2 Skrevet 25. Februar, 2016 Hej Alle, Jeg har nu brugt rigtig lang tid på at forsøge at finde en partner (hunkøn) til at dyrke en af mine største fantasier som er erotisk brydning / wrestling. Dog uden held og det virker nærmest umuligt at finde her i DK. Er der nogen der ude der kan hjælpe eller kender til hvem det yder denne service? Jeg håber i kan hjælpe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Helene 487 Skrevet 26. Februar, 2016 hej Jeg har tilbudt denne form for leg men erfaring siger mig at ikke alle kan finde ud af at det er en leg og giver sig til at kæmpe for alvor det er ikke lige så sjovt igen og derfor stopper det hurtigt igen Helene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dellepude1970 174 Skrevet 27. Februar, 2016 Måske en omgang mudderbrydning (det ville da være frækt)??? Og hvis en fra publikum så kunne være så heldig at vinde et bad med deltagerne, og få lov til at vaske de to dejlige deltagere?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HypnoWrestler 2 Skrevet 29. Februar, 2016 Madame Helene skrev, den 26. februar 2016 at 22:07: hej Jeg har tilbudt denne form for leg men erfaring siger mig at ikke alle kan finde ud af at det er en leg og giver sig til at kæmpe for alvor det er ikke lige så sjovt igen og derfor stopper det hurtigt igen Helene Hej Helene, Tak for dit svar. Men var der så en stor efterspørgelse på det? Jeg kan godt forstille mig at der er nogen der nok har svært ved at styre det. Jeg har ikke prøvet det før. Men som person er jeg en rolig type og jeg tror også det måske har noget at gøre med den indstilling man går ind i denne erotiske brydning med. Grunden til jeg gerne vil prøve det er spændingen men også for at blive domineret. vh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg