Hop til indhold

Rose - Pussygalores

Featured Replies

Skrevet

Roses fotos på Pussygalores hjemmside har fanget mit nysgerrige blik og sendt sulten og lysten direkte ned i epicentret syd for navlen. Hjernen holder lidt igen og hjulpet TIL med en søgning på den smukke kvinde her i Eroguides arkiver. Uden held. Hverken i forhold til at finde brugbare informationer eller tæmme lysten og sulten til de sjove leg i det vandrette univers. 

Derfor står spørgsmålene i kø:

- Er der nogen som kan give hende en anbefaling (ja, jeg ved godt at kemi spiller en væsentlig rolle for den endelige oplevese)?

- Den smukke Rose er lidt oppe i 30erne, så det kunne være dejligt at vide, om hun har slået foldern i branchen tidligere?

På forhånd tak - og Rose er naturligvis velkommen til at svare direkte i en PM

allo allo

PS: Den opmærksomme læser vil vide, at jeg tidligere har haft en profil herinde. Lukkede den i forbindelse med et længere udlandsophold. Nu er jeg on/off tilbage DK

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.