Hop til indhold
holstebronx

Banner gør login næsten umulig at finde

Recommended Posts

Det der Victoria Milan banner, gør at siden vises i widescreen format nærmest, så når jeg prøver at logge ind på mobilen, så er login feltet nærmest umuligt at finde... Hvis jeg vender telefonen i landscape, så kan jeg være heldig at finde login feltet! 

Så var det bedre med røv slikker annoncen :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan sådan set stadigvæk næsten ikke logge ind, selvom banneret er væk :D

Nu er feltet med ny bruger eller eksisterende bruger, mørkt og man kan ikke trykke login, eller gå tilbage sådan set. 

Så jeg skal finde en tråd og så være heldig med at login feltet popper op, et sted på skærmen... Telefon skærmen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
david a skrev, for 8 timer siden:

Jeg har et andet login irritation. Før huskede min ipad min login, nu skal jeg logge in hver gang.

Tryk på 'Ja' når den spørger om den skal huske dit log-in. Og/eller sæt flueben i 'Husk mig'.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, den Thursday, February 25, 2016 at 07:51:

Det der Victoria Milan banner, gør at siden vises i widescreen format nærmest, så når jeg prøver at logge ind på mobilen, så er login feltet nærmest umuligt at finde... Hvis jeg vender telefonen i landscape, så kan jeg være heldig at finde login feltet! 

Hvilken browser?

(det virker uden problemer på min mobilos, med Chrome)

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 2 minutter siden:

Hvilken browser?

(det virker uden problemer på min mobilos, med Chrome)

KF.

Ja, det var også chrome her, på telefonen.

Nu er der jo et andet banner :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 minut siden:

Ja, det var også chrome her, på telefonen.

Nu er der jo et andet banner :) 

Hvorfor sætter du den ikke til at logge ind automatisk? Kan der jo være mange grunde til, spørger bare opklarende.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 2 minutter siden:

Hvorfor sætter du den ikke til at logge ind automatisk? Kan der jo være mange grunde til, spørger bare opklarende.

KF.

Aner det ikke, men det har jeg åbenbart bare valgt ikke at gøre :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
david a skrev, for 12 minutter siden:

Har sat v i auto log in.

 

bruger safari

Og du har ikke deaktiveret cookies, eller hvor den nu gemmer dine log-in oplysninger? Nu kender jeg ikke til Safari, men hvis du bruger den i noget i stil med Chromes 'Incoqnito mode', så kan den ikke gemme log-in. Måske skal du bare over i 'normal mode' igen, og så kører det?

KF

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 35 minutter siden:

Og du har ikke deaktiveret cookies, eller hvor den nu gemmer dine log-in oplysninger? Nu kender jeg ikke til Safari, men hvis du bruger den i noget i stil med Chromes 'Incoqnito mode', så kan den ikke gemme log-in. Måske skal du bare over i 'normal mode' igen, og så kører det?

KF

Den har i lang tid fungeret som den skulle, ved altid at være logget in. Uden at der er blevet ændringer eller opdateringer. Så fungere det ikke mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
david a skrev, for 1 minut siden:

Den har i lang tid fungeret som den skulle, ved altid at være logget in. Uden at der er blevet ændringer eller opdateringer. Så fungere det ikke mere

Jeg er slet ikke Æble mand.. men der må da være en funktion til at starte forfra med det dér auto-login?

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 5 minutter siden:

Jeg er slet ikke Æble mand.. men der må da være en funktion til at starte forfra med det dér auto-login?

KF.

Aner det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
david a skrev, for 2 timer siden:

Har sat v i auto log in.

 

bruger safari

Prøv at trykke på forum over i venstre side, i stedet for på log in. Så skulle du gerne logge ind automatisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...