minitulle2 49 Skrevet 25. Februar, 2016 Hej Da jeg ikke er til klinikker med flere piger søger jeg et sted med kun en pige/kvinde hvor der tilbydes massage med afslutning, nogle forslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
manden 1960 4 Skrevet 25. Februar, 2016 Prøv Søborg Thai Massage, hun giver en god massage med evt. Afslutning hvis man spørger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 25. Februar, 2016 Det sjove ved thaiklinikker er, at man aldrig ved vor mange piger der er der, nogen gange er der kun en når man kommer, når man så er færdig, sidder der fire i forlokalet og griner/smiler til dig når du kommer ud. you never know 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Februar, 2016 minitulle2 skrev, for 5 timer siden: Hej Da jeg ikke er til klinikker med flere piger søger jeg et sted med kun en pige/kvinde hvor der tilbydes massage med afslutning, nogle forslag SKAL det være thai massage????, ja jeg ved godt at du har lagt din søgning i "efterlysninger thai Sjl/Kbh. Men ellers er der både Malle i Nordsjælland, samt Dalya i Buddinge, Malle er 100% dansk og Dalya er "vist nok" af iransk afstamning, men hun taler 100% dansk. Jeg har været hos dem begge, og de får begge min anbefaling, og de har begge en profil herinde på EG. Brug evt søge feltet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
minitulle2 49 Skrevet 26. Februar, 2016 Når man læser anmelderser af Søborg Thai massage virker det da som der er flere piger ?. Jeg har både besøgt Dalya og Malle jeg er dog ikke så vild med Malle men Dalya giver en god massage mm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
manden 1960 4 Skrevet 26. Februar, 2016 De sidste par gange jeg har været der var hun alene. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky 60 Skrevet 26. Februar, 2016 minitulle2 skrev, for 1 time siden: Når man læser anmelderser af Søborg Thai massage virker det da som der er flere piger ?. Jeg har både besøgt Dalya og Malle jeg er dog ikke så vild med Malle men Dalya giver en god massage mm. Har selv overvejet Malle.....vil gerne høre hvad du ikke er vild med vedr. hende. På forhånd tak! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
minitulle2 49 Skrevet 26. Februar, 2016 Kinky skrev, for 1 time siden: Har selv overvejet Malle.....vil gerne høre hvad du ikke er vild med vedr. hende. På forhånd tak! Hun er mægtig sød og flink hun tænder mig bare overhoved ikke, måske lidt at gøre med hun har lidt pynt i brystvorterne det er ikke lige mig, men vi tænder jo på forskellige ting så kan sagtens være du vil få en super oplevelse, har ikke hørt noget dårligt om hende hun er bare ikke min type. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg