Hop til indhold

Lilly Thai Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg er ny og kende ikke systemet på denne side, men jeg har spurgt om der er nogen af jer der har kendskab til Lilly thai Hobrovej Aalborg, jeg har været der og har aldrig haft mod til at spørge om specielle ydelser, og jeg er blevet interesseret fordi jeg tror der er en afløser lige for tiden som jeg egentlig gerne ville have en time med fuld service med, - så der for spørge jeg om i har erfaring med denne dame, jeg tror faktisk også jeg så hende sidste sommer omkring juli august . 

Skrevet

Du må sætte dig ud over din blufærdighed og din gode opdragelse. De første par gange kan det måske være lidt svært, men har du gjort det et par gange, vil det ikke på samme måde være et problem for dig. Man kan jo godt spørge på en høflig måde.

Skrevet

Der er fuld pakke på stedet 

venligst 8000

• 4 weeks later...
Skrevet

Hun stinker til massage, og efterlader dig sølet ind i olie.. Men et OK handjob

Skrevet

jeg har mødt to piger hos Lilly. En yngre, sød pige (naboens thai-datter på en 30 år-agtig). Hun gav god massage og et prima hand-job. Har været der to gange med samme oplevelse og den kan absolut anbefales. En af de bedste thai-erfaringer.

Sidst var det vist mutter selv (nok omkring 40, ser godt ud) der havde vagten. Desværre kender hun ikke klokken. 35 min fra indgang til jeg stod på gaden igen, og hun gik og snakkede med en anden thai som sad iført overfrakke og støvler udenfor forhænget. Teknisk set OK udført HJ, virkelig ringe massage og det med at snyde med tiden er altså et stort turn-off for mit vedkommende.

Kan godt finde på at besøge Lilly igen, men hvis det er mutter selv, så gider jeg ikke spilde tid og penge på det.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.