Hop til indhold
Candyflos

Lilly Thai Aalborg

Recommended Posts

Jeg er ny og kende ikke systemet på denne side, men jeg har spurgt om der er nogen af jer der har kendskab til Lilly thai Hobrovej Aalborg, jeg har været der og har aldrig haft mod til at spørge om specielle ydelser, og jeg er blevet interesseret fordi jeg tror der er en afløser lige for tiden som jeg egentlig gerne ville have en time med fuld service med, - så der for spørge jeg om i har erfaring med denne dame, jeg tror faktisk også jeg så hende sidste sommer omkring juli august . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du må sætte dig ud over din blufærdighed og din gode opdragelse. De første par gange kan det måske være lidt svært, men har du gjort det et par gange, vil det ikke på samme måde være et problem for dig. Man kan jo godt spørge på en høflig måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Samson

Hun stinker til massage, og efterlader dig sølet ind i olie.. Men et OK handjob

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har mødt to piger hos Lilly. En yngre, sød pige (naboens thai-datter på en 30 år-agtig). Hun gav god massage og et prima hand-job. Har været der to gange med samme oplevelse og den kan absolut anbefales. En af de bedste thai-erfaringer.

Sidst var det vist mutter selv (nok omkring 40, ser godt ud) der havde vagten. Desværre kender hun ikke klokken. 35 min fra indgang til jeg stod på gaden igen, og hun gik og snakkede med en anden thai som sad iført overfrakke og støvler udenfor forhænget. Teknisk set OK udført HJ, virkelig ringe massage og det med at snyde med tiden er altså et stort turn-off for mit vedkommende.

Kan godt finde på at besøge Lilly igen, men hvis det er mutter selv, så gider jeg ikke spilde tid og penge på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...