Kram666 8 Skrevet 24. Februar, 2016 Hej Allesammen. Jeg er meget nysgerrig og leger med planer om at prøve at tage en tur over grænsen for at prøve sådan en faltrate-klub. Men er der en venlig sjæl som vil forklare mig hvordan det virker. Betaler man kun indgang eller betaler man også til pigerne? Hvor findes disser klubber og hvilke er bedst? gerne fra grænsen og er villig til at køre ned til hamborg så noget i den stil. På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 24. Februar, 2016 (edited) Kram666 skrev, for 38 minutter siden: er villig til at køre ned til hamborg 1. flattrate klub http://sexclub-hamburg.dk/, der er værd at snakke om, finder du lige ved afkørsel HH-Stellingen (søg selv efter flere anmeldelser af Fantasi Lounge herinde og hvordan det ellers virker er efterhånden beskrevet til hudløshed) Her betaler du € 50,- (€ 60 i weekender) i entre, kan tage bad og se dig lidt om i klubben og pigerne lidt an, inden du beslutter om du også vil betale (€ 50/60,-) for armbåndet, der giver adgang til intim action med pigerne. Redigeret 24. Februar, 2016 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kram666 8 Skrevet 24. Februar, 2016 Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden: 1. flattrate klub http://sexclub-hamburg.dk/, der er værd at snakke om, finder du lige ved afkørsel HH-Stellingen (søg selv efter flere anmeldelser af Fantasi Lounge herinde og hvordan det ellers virker er efterhånden beskrevet til hudløshed) Her betaler du € 50,- (€ 60 i weekender) i entre, kan tage bad og se dig lidt om i klubben og pigerne lidt an, inden du beslutter om du også vil betale (€ 50/60,-) for armbåndet, der giver adgang til intim action med pigerne. Så der er entre €50 og €50 pr. pige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 25. Februar, 2016 Kram666 skrev, 1 time siden: Så der er entre €50 og €50 pr. pige? Nej, det er € 50,- for intim kontakt med pigerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Game6 32 Skrevet 13. Marts, 2017 Spøger måske dumt Men er det omkring 100€ og så fri sex med alle de damer, jeg har lyst til ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 13. Marts, 2017 Game6 skrev, for 10 timer siden: Spøger måske dumt Men er det omkring 100€ og så fri sex med alle de damer, jeg har lyst til ? Lyst og lyst. I princippet ja. Men hvis du kommer en dårlig dag, hvor der er fyldt med østeuropæiske og tyrkiske mænd, så kan antallet af ture gå hen og blive begrænset. Det har jeg prøvet, og det var til at få lange klunker af. Men det er rigtigt nok med prisen. Det er billigt og nogle af pigerne vil gerne have, at du sprøjter dem i munden - og det er også inkluderet i prisen. Personligt bryder jeg mig ikke om, at man ikke kan lukke dørene til værelserne, da der ingen døre er. De har sådan noget perlekædeforhæng. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 14. Marts, 2017 Fisseslikkeren skrev, for 7 timer siden: Personligt bryder jeg mig ikke om, at man ikke kan lukke dørene til værelserne, da der ingen døre er. De har sådan noget perlekædeforhæng. Stedet er et gammelt bilværksted, der har været indrettet til swingerclub, men de manglende døre er nu bare en sikkerhedsforanstaltning for pigerne - men som regel er der ingen problemer med folk, der kigger ind - ellers bliver de hurtigt forlegne - og så meget kan man alligevel ikke se pga. den ringe belysning. Kun i det store bollerum ved toiletterne må du regne med at folk stiller sig op for at kigge på - lige indtil de selv bliver inviteret op på madrassen af 2 - 3 piger - men det er kun de aftener, hvor der virkelig er mange besøgende ud på aftenen at der er GangBang - så kommer du tidligt, skal du såmænd nok nå de ture du kan overkomme, hvis du ellers forstår at charmere dig lidt ind på pigerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 14. Marts, 2017 Jernsvinet skrev, for 16 timer siden: så kommer du tidligt, skal du såmænd nok nå de ture du kan overkomme, hvis du ellers forstår at charmere dig lidt ind på pigerne Men det er jo lige det, der er mit problem 1. Jeg kommer altid tidligt både på den ene og anden måde. 2. Jeg er charmeforladt - her vil jeg gerne frabede mig smarte kommentarer fra diverse brugere af dette forum. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den Forkerte Farve Skrevet 15. Marts, 2017 Fisseslikkeren skrev, den 14/3/2017 at 00:23: Personligt bryder jeg mig ikke om, at man ikke kan lukke dørene til værelserne, da der ingen døre er. De har sådan noget perlekædeforhæng. På Fantasy har de skiftet de lasede trevler ud med et helt sort forhæng. Det nye kan du ikke se igennem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 15. Marts, 2017 Den Forkerte Farve skrev, for 17 timer siden: På Fantasy har de skiftet de lasede trevler ud med et helt sort forhæng. Det nye kan du ikke se igennem. Tak for informationen - sort forhæng har jeg det lidt bedre med. Så kan det godt være, at der snart kommer nye boller på suppen i Hamborg for mit vedkommende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den Forkerte Farve Skrevet 16. Marts, 2017 Fisseslikkeren skrev, for 7 timer siden: Tak for informationen - sort forhæng har jeg det lidt bedre med. Så kan det godt være, at der snart kommer nye boller på suppen i Hamborg for mit vedkommende Så lidt da, I øvrigt, det med charme forladt. Er selv sådan semi genert og har svært ved at opsøge pigerne selv, også selvom jeg har bollet bunkevis af piger på tyske klubber og ikke er novice mere. Til Pointen, det behøver du ikke at bekymre dig om på Fantasy. Generelt plejer pigerne at sørge godt for dem der er nye, altså har en mand siddet i nogen timer knaldet nogen stykker, så er en nyankommen ham der fokuseres på. Garanti for fisse og i rigelige mængder er der på Fantasy. Om du kan slikke dem, må du selv finde ud af. Indrømmer det ikke lige er mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg