Hop til indhold

smuk blondine

Featured Replies

Skrevet

kan man ikke sige noget godt skla man vel holde kæft

gude smuk og ung og kedlig ---fatter ikke en kæft italinsk, men det gjore hun og kun det ,

tog mine penge og bestemte det var et blow ,,,jeg trode jeg sku havde meget blow og fisse ,,,hade takket nej til kun et blow---meget kedligt hånd job med lidt mund

stort kaos med en anden pige går ind i rumet.. midt i blow ,står nøgen med pik i mund-- meget forstyrende, kommer ikke igen. måske hvis hun er alene men nej nok ikke

tak her fra http://side6.dk/resultatside/?q=malitta

Skrevet

Det kunne da godt tænde mig lidt ekstra, at der kom en anden pige ind i rummet medens jeg er ved at få et blov.

Skrevet
  • Author

ja det er 100% hende,, flote bryster- men silikone- tog lidt på dem det var hun ikke så meget for.så lod jeg. dem være.

Skrevet
  • Author

deralte-------blev ført ind i et nyt værelse ikke det sædvanlige bollerum i stuen men lige ud i køkknet hvor der kun er et tyndt lagen for

. det blev først lukket.

da det ringede på døren ---tror man ku kikke igemmen hvis man ville

.da komme den anden pige stadi ind efter noget

Skrevet
  • Author

hade sagt man ikke fik hvad man betalte for 

Skrevet

Hehe. Takker for advarsel. Jeg havde luret lidt på at kontakte hende - godt jeg så ikke fik det gjort!

Skrevet
  • Author

dane123.... lad ikke det kønne udsenede snyde  ----spar dine penge 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.