Guest Liderlig-fyr Skrevet 24. Februar, 2016 Hej Artemis skulle have fitness rum men er det noget? Altså er det på højde med fitnessdk ? eller er det bare noget skrammel ligesom mange af hotellerne i Tyrkiet som reklamerer med fitnessrum og så står der 3-5 Bilka lort maskiner? Og hvilket niveau er wellness på? eller er der andre fkk klubber hvor man kan kombinere ordentlig fitness med god wellness? Som et alternativ til en tur til la Santa sport hvor der også er pigehygge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. Februar, 2016 Alle Fkk har fitness, jeg dyrker mange timers sex i alle mulige stillinger, så motion er der nok af. Artemis har lidt vægte og nogle trængsmaskiner men de bliver sjældent brugt de gange jeg har været der, jeg svømmer hellere i poolen. Jeg mødte nogle som deltog i Berlin marathonløb, bagefter tog de på Artemis, se de er rigtige sportsfolk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 26. Februar, 2016 Liderlig-fyr skrev, den 24/2/2016 at 21:49: Artemis skulle have fitness rum men er det noget? Altså er det på højde med fitnessdk ? eller er det bare noget skrammel ligesom mange af hotellerne i Tyrkiet som reklamerer med fitnessrum og så står der 3-5 Bilka lort maskiner? Artemis' fitnessrum er som sådan ok, jeg har engang set et par piger på løbebånd der, og udstyret er ok, omend der kun er de grundlæggende maskiner. Det er bedre end dine "3-5 Bilka lort maskiner", nærmest som et alm. pænt mellemhotels fitnessrum. Og der er ingen ventetid ved maskinerne, for der er stort set ingen der bruger dem, ud over de piger, der skal have strammet ballerne inden aften. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg