Hop til indhold

Fitnessrum

Featured Replies

Skrevet

Hej

Artemis skulle have fitness rum men er det noget? Altså er det på højde med fitnessdk ? eller er det bare noget skrammel ligesom mange af hotellerne i Tyrkiet som reklamerer med  fitnessrum og så står der 3-5 Bilka lort maskiner? Og hvilket niveau er wellness på?

eller er der andre fkk klubber hvor man kan kombinere ordentlig fitness med god wellness? Som et alternativ til en tur til la Santa sport hvor der også er pigehygge 

Skrevet

Alle Fkk har fitness, jeg dyrker mange timers sex i alle mulige stillinger, så motion er der nok af.

Artemis har lidt vægte og nogle trængsmaskiner men de bliver sjældent brugt de gange jeg har været der, jeg svømmer hellere i poolen. Jeg mødte nogle som deltog i Berlin marathonløb,  bagefter tog de på Artemis, se de er rigtige sportsfolk :lol:

Skrevet
Liderlig-fyr skrev, den 24/2/2016 at 21:49:

Artemis skulle have fitness rum men er det noget? Altså er det på højde med fitnessdk ? eller er det bare noget skrammel ligesom mange af hotellerne i Tyrkiet som reklamerer med  fitnessrum og så står der 3-5 Bilka lort maskiner?

Artemis' fitnessrum er som sådan ok, jeg har engang set et par piger på løbebånd der, og udstyret er ok, omend der kun er de grundlæggende maskiner. Det er bedre end dine "3-5 Bilka lort maskiner", nærmest som et alm. pænt mellemhotels fitnessrum. Og der er ingen ventetid ved maskinerne, for der er stort set ingen der bruger dem, ud over de piger, der skal have strammet ballerne inden aften.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.