Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er lidt på rejse  tilbage i minderne, og for 1-2 års tid siden kom jeg nogle gange på Lampoo i Løgten, det er nu knapt 1 år siden jeg var der sidst. Er der nogen der kan fortælle hvordan det står til der inde nu? Faktisk var det ret elendigt sidst jeg var forbi, og der var ikke nogen af de 2 piger jeg mødte som jeg ønskede massage af..... sikken skuffelse på det ellers så fine sted :(

Men hvordan er der nu?

Mvh Mr.Djurs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Mr Djurs

Jeg har besøgt stedet par gange her i det nye år.

Der er kommet ny ejer i efteråret 2015, det er hende som tidligere havde klinik i Rønde som har stedet nu. Ejeren er kun til massage, hård massage.

Jeg har fået massage af en flot ung pige, vil tro ca 30 år, men det er svært at bedømme alder. 

Pigen hvis navn er Tammy eller Tammie,

gør det godt, og det sortiment som tilbydes er på linje med hvad du tidligere kunne købe på stedet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er faktisk ikke nogen helt dårlig kombination, der tilbydes på Lampoo. Først får du en god, hård massage af ejeren, mens hun diplomatisk finder ud af, hvilken type du er. Hvis du er ugift – jeg tror faktisk, det var et kriterium – og virker OK, kommer Tammy ind, når det er tid til at vende sig rundt, mens ejeren trækker sig tilbage. Tammy overtager massagen på en ganske inciterende måde. Hvis du er førstegangs kunde, venter hun med at tilbyde noget, indtil du selv spørger – eller også var jeg bare hurtigere end hende. Først tilbyder hun kun HJ og sidenhen også mere, hvis det svinger. Tammy er køn uden at være smuk, men hun er ret charmerende og desuden glad for komplimenter. Jeg betalte 800 for HJ, hvor hun var nøgen og lod mig røre ret frit, og hun fulgte med i brusebad bagefter. Jeg syntes, jeg fik god valuta for pengene. Undervejs fik jeg tilbudt fuld pakke, men med 1200 havde jeg vist for få penge i pungen. Måske er priserne anderledes, hvis man kommer igen, hvilket jeg nok gør før eller siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var en tur forbi stedet sidste søndag, jeg havde bestilt massage og ikke andet, og for at være sikker på at min svage karakter ikke skulle tage overhånd hen ad vejen, havde jeg kun medbragt penge til alm. massage.

Jeg blev modtaget af ejeren, men blev straks efter fulgt ind i massagerummet af Tammy (så det arkibal skriver om at behandlingen måske afhænger af om man er ugift, tror jeg ikke har betydning)

Jeg spurgte til priserne på massage , og fik at vide at 45 minutter for 300 og 400 for 60 minutter er prisen..... jeg bestilte en time og betalte de 400 og lidt til lommen til Tammy inden start, for at signalere at det var hvad jeg havde tænkt at ofre på mig selv den dag. Jeg fik en super fin massage, og blev selvfølgelig spurgt om ekstra, hvilket jeg afslog da jeg jo kun havde penge med til selve massagen....... men dejligt at komme et sted hen hvor man rent faktisk får 60 minutter når man bestiller en time, og der er ingen sure miner fordi man kun køber selve massagen og ingen ekstra...... dog spurgte jeg ind til hvad man evt ville kunne købe ekstra for en anden gangs skyld, og der er vist mulighed for at købe det hele der. ;) Det er da ikke helt umuligt at jeg vil udforske den pige lidt mere inden længe.

På vej ud fik jeg en god snak med ejeren igen, hun taler fint dansk, og Tammy blev nok koblet en smule af samtalen det meste af tiden der, men så måtte der jo lige oversættes lidt til engelsk, så hun også var helt med på at jeg havde haft det godt i hendes hænder ;)

Jeg følte mig meget velkommen på stedet, både som kunde men lige så vigtigt for mig også som person

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...