Gæst Skrevet 24. Februar, 2016 Tester om jeg kan skrive Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest razorfiend Skrevet 24. Februar, 2016 Jeg havde problemer tidligere, men i bunden af skærmen er der en Theame knap, hvor jeg skiftede fra Defaule med annoncelight tul bare default og det løste problemet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Februar, 2016 Ja det ser ud til at vi kan skrive igen, men aktiviteten er stadig meget lav. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. Februar, 2016 (edited) sølvpapirshat skrev, for 2 minutter siden: Ja det ser ud til at vi kan skrive igen, men aktiviteten er stadig meget lav. Måske du kan komme på et godt emne til generel debat Der er jo masser af folk online. Redigeret 24. Februar, 2016 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Februar, 2016 holstebronx skrev, for 1 minut siden: Måske du kan komme på et godt emne til generel debat Der er jo masser af folk online. Jeg kan ikke lige komme i tanke om noget jeg vil debattere i generel debat, men tak for rådet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. Februar, 2016 sølvpapirshat skrev, for 4 minutter siden: Jeg kan ikke lige komme i tanke om noget jeg vil debattere i generel debat, men tak for rådet. Der er flere hvor de kommer fra 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg