Hop til indhold

Recommended Posts

Det er altid lidt dyrt, når Cream er hos Mali på Chr. Kiers Plads i Aarhus (engang Chaba) - for man blir altså lidt afhængig af den dejlige tøs.

Var der i dag og fløj en tur med hende - massagen ok, men resten !!! - og fik så at vide, at hun kun er der en uge mere! Jeg når hende med garanti igen, men jeg syntes da lige, I andre skulle vide det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest flensborgeren

Frækriko og aksel.

Der er retningslinjer der skal følges når man skriver her på EG.

§ 4. Det er forbudt på nogen måde at krænke en massagepiges privatliv. Derfor må massagepigens rigtige navn, privat adresse, private telefonnummer, mobilnummer, e-mail adresse eller andre personlige forhold, såsom familieforhold og børn under INGEN omstændigheder offentliggøres på Eroguide.dk. Offentliggørelse kan medføre bortvisning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
flensborgeren skrev, for 1 time siden:

Frækriko og aksel.

Der er retningslinjer der skal følges når man skriver her på EG.

§ 4. Det er forbudt på nogen måde at krænke en massagepiges privatliv. Derfor må massagepigens rigtige navn, privat adresse, private telefonnummer, mobilnummer, e-mail adresse eller andre personlige forhold, såsom familieforhold og børn under INGEN omstændigheder offentliggøres på Eroguide.dk. Offentliggørelse kan medføre bortvisning.

Flensborgeren har helt ret.

Jeg har ryddet lidt op.

Hohum!

Int

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...