nielsp 35 Skrevet 24. Februar, 2016 Det er altid lidt dyrt, når Cream er hos Mali på Chr. Kiers Plads i Aarhus (engang Chaba) - for man blir altså lidt afhængig af den dejlige tøs. Var der i dag og fløj en tur med hende - massagen ok, men resten !!! - og fik så at vide, at hun kun er der en uge mere! Jeg når hende med garanti igen, men jeg syntes da lige, I andre skulle vide det! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 233 Skrevet 28. Februar, 2016 Hvem kan man ellers møde hos Mali, og hvad tilbydes der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 570 Skrevet 29. Februar, 2016 End of an era, øv.... Hun var ellers en sød GP. Kommer hun mon tilbage til Danmark senere hen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keegan 31 Skrevet 3. Marts, 2016 Hun er tilbage igen ultimo juni. Har det fra hestens egen mule;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flensborgeren Skrevet 6. Marts, 2016 Frækriko og aksel. Der er retningslinjer der skal følges når man skriver her på EG. § 4. Det er forbudt på nogen måde at krænke en massagepiges privatliv. Derfor må massagepigens rigtige navn, privat adresse, private telefonnummer, mobilnummer, e-mail adresse eller andre personlige forhold, såsom familieforhold og børn under INGEN omstændigheder offentliggøres på Eroguide.dk. Offentliggørelse kan medføre bortvisning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Internalizer 289 Skrevet 6. Marts, 2016 flensborgeren skrev, for 1 time siden: Frækriko og aksel. Der er retningslinjer der skal følges når man skriver her på EG. § 4. Det er forbudt på nogen måde at krænke en massagepiges privatliv. Derfor må massagepigens rigtige navn, privat adresse, private telefonnummer, mobilnummer, e-mail adresse eller andre personlige forhold, såsom familieforhold og børn under INGEN omstændigheder offentliggøres på Eroguide.dk. Offentliggørelse kan medføre bortvisning. Flensborgeren har helt ret. Jeg har ryddet lidt op. Hohum! Int 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobbes 77 Skrevet 6. Marts, 2016 Hvem er kommet i stedet for Cream?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobbes 77 Skrevet 30. Marts, 2016 Er der ingen der har besøgt stedet siden Cream forlod os? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg