Hop til indhold
denmarkth

Luxus tur til Thailand

Recommended Posts

Kære brødre

Jeg har tænkt mig, at dele denne tur med jer, da jeg ofte har gjort brug af de mange råd som er kommet fra jer på denne site.

Luksus tur til Thailand. Planlægningen er gået ind i den sidste fase. Og alle generelle ting er på plads.

Jeg har længe haft lysten til at tage en vild Luksus tur til Thailand, hvor jeg ikke vil tænke i hvor meget det koster, ja og så alligevel vil jeg, for nu deler jeg jo også disse oplysninger med jer, så et eller andet sted har jeg vel tænkt på det. Nå pyt.

Jeg vil gerne starte med at sige, jeg har været i Thailand en del gange, både alene men også med familien, så kender landet ret godt. Men denne gang skal det være anderledes, jeg vil kun gå efter guldet, rejse på Business class, bo på et 5 stjerne hotel, i en suite. Jeg vil finde high end girls online inden min tur som jeg så vil mødes med. Jeg vil shoppe det jeg har lyst til. Jeg vil spille golf på de bedste baner. Jeg vil have limo service. Kort og godt. Den skal have max gas.

Men jeg vil have det hele planlagt, så meget at det næsten bliver sygeligt. Og her følger lidt om hvad jeg har gjort inden afrejsen denne gang.

Jeg begyndte i slut 2015 at se efter hvornår jeg kunne holde fri, eller lægge rejsen sammen med en forretningsrejse. Det faldt meget heldigt på plads, så jeg kan tage af sted i start marts og være der i 14 dage. Det på plads gik jagten ind på fly og hotel.

Fly:

Jeg har fløjet med SAS, Thai, Emirates. Og må klart sige at alle har ganske fin service, men Emirates er i mine øjne bare det bedre, og specielt når vi snakker Business class, jo det er da en ulempe at man skal have en mellem landing i Dubai, men når man rejse på en Airbus 380 hele vejen, ja så må man leve med det. Fint billetterne blev booket igennem Emirates egen side, da jeg har bonus aftale med dem. Pris 15.104 kr. tur retur. Med i prisen er så Lounge i CPH og Dubai på vej ud, og på vej hjem er der Lounge i BKK og Dubai. Så er der også Chaufførservice fra BKK til Hotel, og igen fra Hotel til BKK lufthavn.

 

Hotel:

Jeg har boet på en del af de hoteller som man kan se hvis man søger efter girlfriendly hotel Bangkok, og dem jeg har prøvet er ganske udmærket, men jeg ville lige en tak op, så søgte efter 5 stjerne hoteller, i Sukhumvit området. Fandt en del. Men et faldt i min smag. Grand Centre Point. Gode anmeldelser og ud fra billederne temmelig fed 1 bedroom suite. Det måtte jeg slippe 10.354 kr. for 14 overnatninger. Tjek og booket, ja jeg har taget alle 14 dage på dette hotel og i BKK, da jeg i den første uge har en del møder og fabriksbesøg. Om jeg tager et smut til Hua Hin eller Pattaya ved jeg ikke, og tager det som det kommer når jeg er der.

 

Godt så, med de ting på plads, kan jeg kun sige, nu skal vi i gang. Så her følger hvad jeg gjorde:

Søgte en del på nettet, om hvordan score man de high end girls, og ikke dem man kan købe. Fandt en hel del sider som gav mig et ret godt billede af hvad der skal til. Online dating

-          Opret en profil på Thaifiendly

-          Sørg for at der er nogle gode billeder af dig selv.

-          Lave en takst som er kort, men også med god stil.

-          Have styr på din tøjstil. Igen lav nogle billeder hvor du har high end tøj på, Chinos eller helt mørke jeans, skjorte, et ur som signaler stil, sørg for at håret sidder, det må gerne være med en dyr bil lige bag dig.(den kan du lade som om du ejer)

-          Herefter er det bare i gang med at søge på sitet, HUSK gå kun efter dem som signaler High end. Og ikke dem hvor du nærmest får væltet hendes patter ud i skærmen, eller hun optræder med meget lidt tøj på, ikke fordi der er noget galt med dem, det er bare en anden type jeg vil have denne gang.

På nettet kan i finde en masse om hvordan man køre det game på en dating site, så det vil jeg ikke lige gå mere ind i nu.

Jeg blev ret overrasket over hvor mange der henvendte sig til mig, også af de her High end girls. Efter at have kørt mit game på siden i en lille uge, kunne jeg se at jeg allerede havde aftaler med 9 High end girls, flere har af egen fri vilje selv kørt en lidt lummer stil, efter et par beskeder frem og tilbage, jeg har aldrig selv været den som har lagt ud med at alle de sensuelle ting jeg gerne vil gøre med dem.

-          Ha styr på din krop, prøv hvis der er nogle kilo for meget, at seriøst smide nogle kilo, det giver både selvtillid, som faktisk kan ses på dine foto, og i den udstråling du har.

-          Test af kondomer, har prøvet dem man køber i Thailand, og de er ikke lige gode. Så fandt nogen i Føtex som passer mig.

-          Søg efter hvor de her High end girls er at finde i BKK. Der er et udvalg af natklubber, som jeg kan læse har en del gæster i den ende af skalaen.

o   KuDeTa nightclub, den skal besøges.

o   Levels nightclub, den skal besøges.

-          Når man så har en date, hvor tager man sin date med hen. Bar natklub, restaurant.

o   Above 11 er en sky bar, som klart skal prøves.

o   Hide and Seek restaurant skal også prøves.

o   Lebu sky bar skal helt klart prøves.

 

Ja undskyld hvis det er lidt tørt. Men det er altså måden jeg planlægger min luksus tur på.

 

Jeg skal nok når jeg er i BKK, holder jeg opdateret omkring hvordan det hele køre..

 

Og når jeg nu er i dette skønne land, vil jeg da klart lige svinge forbi nogle af de fantastiske massage steder, og måske også Dr BJ.

 

Indtil da, keep up writing… og tak for alle de gode råd her på siden

Del dette indlæg


Link til indlæg
denmarkth skrev, den 24/2/2016 at 15:02:

 

Kære brødre

Jeg har tænkt mig, at dele denne tur med jer, da jeg ofte har gjort brug af de mange råd som er kommet fra jer på denne site.

Luksus tur til Thailand. Planlægningen er gået ind i den sidste fase. Og alle generelle ting er på plads...

(snip)

Lyder godt nok spændende. 

Hvad står sådan en tur i, alt i alt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille hårde skrev, den 27/2/2016 at 19:28:

For at være den gode turist bør du læse dette, inden du evt. tror det du har mødt dem på nettet gør de bare vil det helt store. 

http://rejse-til-thailand.dk/sex-i-thailand-koster

Hejsa

 

jeg forstår hvor du vil hen, men kan sige at det er gjort før, og med succes, det er et spørgsmål om at gøre sit hjemmearbejde godt, så behøver det ikke koste dig andet end en drink eller en middag..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 7 timer siden:

Lyder godt nok spændende. 

Hvad står sådan en tur i, alt i alt?

Tja jeg har sat 40.000 af til turen, og ved ikke om jeg kommer til at bruge det hele.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen Tonajt skrev, den 13/3/2016 at 09:25:

Tag evt. daten med her - http://www.baiyokebuffet.com/Home.aspx, vælg det udendørs VIP - det koster kun et par hundrede TBH mere.

Det er en fantastisk oplevelse at se solnedgangen over Bankok herfra - og daten bliver passende imponeret ;)
Jeg mener jeg gav knapt 4000 TBH, alt inklusiv, for et par måneder siden.

kan også anbefale at booke et værelse i spacezone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant indlæg. Har selv lavet den der luksustur flere gange og været "2 week king"...

I Bangkok holder jeg mig til 2 hoteller nu. St. Regis som har sin egen Sky Train station er ideel i Sukhumvit området. 14 dage i en Suite på St. Regis er nok lige i den pebret ende med priser på mellem 4000-6000 om natten. Det er dog også den vildeste luksus man kan forestille sig. Du har bla. din egen butler tilknyttet suiten.

Ellers er mit favorit luksus hotel i Bangkok Shangri-La. Det er som at være på et tropisk resort midt inde i byen.

Det med at lave dates på Thaifriendly kan jeg bare ikke anbefale. Har prøvet det, men har aldrig fået så gode oplevelser som ved at tage på et af de store gogo's og finde en supermodel. Tag f.eks. på Baccara. Der finder du helt sikkert en smukkere pige end nogen du vil kunne finde på Thaifriendly. 

Angående Sky Bars så kan jeg anbefale Cloud 47. Man kan som regel få et godt bor og de har desuden et glimrende udvalg af vine. Cloud 47

Fra erfaring så kan 40.000 kr hurtigt få ben at gå på. :-D

God tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kommer der lige en lille update fra det dejlig varme Thailand.

 

Lad mig skrue tiden lidt tilbage.

 

Jeg tog afsted for lidt over en uge siden.. fløj med Emirates, og det gør jeg gerne igen, selvom tiden er længere, for  en rigtig fed oplevelse. Rigtig god service ombord, og rigtig god plads, og med sæder som kan ligges helt ned, må jeg sige at jeg for første gang kom helt udhvilet frem.. dejligt for jeg landede kl. 12.00 lokal tid. Så der var jo, stadig en del tid tilbage på dagen..

Jeg havde grundet Business class fast track i BKK lufthavn. Og det gik hurtigt, fra flyet satte hjulene på jorden til jeg stod med og ventede på min kuffert gik der 20 min. Og ved ikke om det var et tilfælde eller igen business class, men min kuffert kom som nr. 3.. bum bum. Så ud for at finde chaufføren fra Emirates, han stod klar. Fedt at blive kørt til hotellet i en ny Mercedes..

Tjek ind på hotellet og hovsa, jamen om ikke de lige gav mig en upgrade, fra one bedroom suite til Grand one bedroom suite.. me like  hehe..

Nå men jeg havde jo skrevet med en del inden jeg tog herned. Så nu var det tid til at finde ud af om de var til noget. Så jeg skrev ud til de første som jeg havde mest øje til.  Bum under 1 min. Skrev den ene, at hun var klar. 15 min efter jeg skrev stod hun i receptionen…

Jeg var så klar.. havde aftalt vi gik ud for at få en drinks. Men havde glemt min mobil på værelset, så den måtte vi lige hente.. hun blev så imponeret over den suite jeg havde, så vi satte os i stuen og snakkede lidt,  ja vi kom aldrig ud for at få den drink. Men bestilte roomservice.. nu ville jeg jo goså gerne lige se området hvor jeg bor, og selvom at jeg var meget mere udhvilet denne gang ved ankomst til BKK, ja så ville en gang massage jo ikke gøre noget. Og dan min nye ven, skulle på arbejde kl .18. passede det jo fint.

I en høj varme som man lige skal vende sig til, gik jeg ud for at se området. Man skal gå et stykke før end der sker noget, altså ca. 800 m. Lidt øv.

Endte på Soi 7 hos noget som hedder Heavenly.. ganske god massage og mega hot afslutning. Jeg plejer ellers at gå efter de steder hvor man kan se kvaliteten på deres sideliner, men her sad de alle inde, og jeg sprang bare ind, og hallo der var flere rigtig fine. Og med det mener jeg unge mellem 20 – 23 og rigtig sprød krop, og hvis man ønsker at de har fået et tilskud i brysthøjde er der flere af dem.

Og naturligvis bad før og efter sammen med pigen.. mener hun hed wee. Og er 22 år. Pris. For en time med det hele. 2000 baht.

På vej hjem ind og spise på food loft ved Ploen Chit BTS og Central Embassy shopping mall.

Nå men kan se der er et par stykker som er begyndt at skrive tilbage..

Og specielt en, som jeg har megt højt på min liste, hun skriver om jeg vil med til fest, ved en af hendes veninder..tja hvorfor ikke..

Vi aftalte hun kunne kommer hen til central embassy så vi kunne følges. Det blev en sjov aften og en adnerledes fest end hvad jeg havde prøvet før. Der blev åbenlyst talt om hvem har knaldet hvem, og hvor nemme vi Farang er.. jeg lyttede blot og ville ikke kommentere for meget. Nå men jeg tiden kom til at nu ville jeg have noget action, så tog stille min date i hånden og trak hende stille mod døren. Hun sagde stille, at hun ikke troede jeg ville holde så længe, men at hun var glad for det, for nu var hun i stødet. Taxi til hotellet.

Hold nu kæft hun kunne nogle trix.. så jeg var så færdig efter 2 gange, og da hun kom på anden tur, kunne jeg ikke mere den dag.

Må lige komme med en indskydelse, det her dating site, har virkelig givet pote. For da jeg opdateret at jeg var i BKK, så gik det hurtigt. Fik op i mod 40 beskeder hver dag. Nogle fra Proer, som vil have penge, men også mange som bare gerne vil finde en kæreste eller en mand. Ja også er der den som bare gerne vil prøve en hvid..

En studerende på universitetet, kørte på at hun ikke ville have noget for et møde, før en alt andet var på plads. Kom den gale klasiker, min mor er syg.. og tænkte, jeg vil sgu høre fra hende selv om det virker på mange. Så jeg spillede med på legen, og hun kom over på mit hotel, og så gik jeg i gang med mit krydsforhør, det havde hun ikke regnet med, men lidt efter sad vi begge og grinede over hver vores game. Og hovsa, lige pludselig sad hun ovenpå mig med tungen langt ned i halsen på mig, og tak for kaffe, hun var sprød. Hun viste mig bagefter hvor mange hun har gang i.. det var en del, flere af dem sende penge til hende hver måned. Hun vil bruge pengene på hendes uddannelse.

Nå men den aften havde jeg aftalt med den søde unge sygeplejske, at vi skulle ud og spise sammen. Man bliver altså lidt som en teenager igen. For her kommer denne skøbnhed og sætter sig ved dit bord, og spørg om man er fra Frankrig, savare nej, hende, undskyld have lige håbet du var min date… jamen hvad er dig nr. Så lad os ringes ved….

Min date kom,,, ikke lige hvad jeg havde håbet på, for hun lignede slet ikke billedet, men skide sød, så vi spiste sammen, og det var det.. næste på listen, havde skrevet at hun var i byen med nogle venner, jeg skrev til hende at jeg ikke gad at være i byen mere, men blot hjme i seng og kæle med hende, så om ikke hun lige kunne tage en taxi til mit hotel.. havde ikke renget med noget, men tror der gik en lille time, så stod hun i Lobbyen,, damn hun var hot, lidt højere end normal thaier, og lignede en tilbygning, men var ikke sikker. (det var det)

Jeg hentede hende i lobbyen, og gik op på mit værelse, og straks spurgte hun om ikke hun måtte tage et bad inden.. nå tja aghh, OK, men jeg skal med.. OK.. nøj det var godt.. hun blev natten over, og gik med ned til morgenmad, sammen med en hel masse forretningsfolk som også boede på samme hotel, de var ved at dreje hovedet ad led, da hun kom ind.. jeg nød at tænke på at hende har jeg så lige haft sex med to gange på 7 timer. Ikke at vi gjorde det 7 timer i træk, men indenfor 7 timer havde vi sex 2 gange..

Resten af dagen stod på shopping, og ellers ind og nyde et på kolde med Alfred og Chris fra Tyskland og Schweiz. Mega hygge…

Nå men tog om aftenen på Nana. Først lige en og se den nye Hooters bar. Som gennem resten af turen kostede mig lidt baht. Og et væddemål…

Ja jeg kan lige så godt komme med hvorfor jeg tabte et vædemål, jeg følte mig total sikker på at jeg kunne score en af de ansatte hos Hooters, det kom så ikke til at ske.

Men ellers et meget hyggeligt sted.

Nå men dette var lige min opstart, på denne tur, som indtil nu fuldt lever op til hvad jeg havde håbet…

Hyg jer i DK..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
denmarkth skrev, for 17 timer siden:

 

Så kommer der lige en lille update fra det dejlig varme Thailand.

 

 

 

Lad mig skrue tiden lidt tilbage.

 

 

 

Jeg tog afsted for lidt over en uge siden.. fløj med Emirates, og det gør jeg gerne igen, selvom tiden er længere, for  en rigtig fed oplevelse. Rigtig god service ombord, og rigtig god plads, og med sæder som kan ligges helt ned, må jeg sige at jeg for første gang kom helt udhvilet frem.. dejligt for jeg landede kl. 12.00 lokal tid. Så der var jo, stadig en del tid tilbage på dagen..

 

Jeg havde grundet Business class fast track i BKK lufthavn. Og det gik hurtigt, fra flyet satte hjulene på jorden til jeg stod med og ventede på min kuffert gik der 20 min. Og ved ikke om det var et tilfælde eller igen business class, men min kuffert kom som nr. 3.. bum bum. Så ud for at finde chaufføren fra Emirates, han stod klar. Fedt at blive kørt til hotellet i en ny Mercedes..

 

Tjek ind på hotellet og hovsa, jamen om ikke de lige gav mig en upgrade, fra one bedroom suite til Grand one bedroom suite.. me like  hehe..

 

Nå men jeg havde jo skrevet med en del inden jeg tog herned. Så nu var det tid til at finde ud af om de var til noget. Så jeg skrev ud til de første som jeg havde mest øje til.  Bum under 1 min. Skrev den ene, at hun var klar. 15 min efter jeg skrev stod hun i receptionen…

 

Jeg var så klar.. havde aftalt vi gik ud for at få en drinks. Men havde glemt min mobil på værelset, så den måtte vi lige hente.. hun blev så imponeret over den suite jeg havde, så vi satte os i stuen og snakkede lidt,  ja vi kom aldrig ud for at få den drink. Men bestilte roomservice.. nu ville jeg jo goså gerne lige se området hvor jeg bor, og selvom at jeg var meget mere udhvilet denne gang ved ankomst til BKK, ja så ville en gang massage jo ikke gøre noget. Og dan min nye ven, skulle på arbejde kl .18. passede det jo fint.

 

I en høj varme som man lige skal vende sig til, gik jeg ud for at se området. Man skal gå et stykke før end der sker noget, altså ca. 800 m. Lidt øv.

 

Endte på Soi 7 hos noget som hedder Heavenly.. ganske god massage og mega hot afslutning. Jeg plejer ellers at gå efter de steder hvor man kan se kvaliteten på deres sideliner, men her sad de alle inde, og jeg sprang bare ind, og hallo der var flere rigtig fine. Og med det mener jeg unge mellem 20 – 23 og rigtig sprød krop, og hvis man ønsker at de har fået et tilskud i brysthøjde er der flere af dem.

 

Og naturligvis bad før og efter sammen med pigen.. mener hun hed wee. Og er 22 år. Pris. For en time med det hele. 2000 baht.

 

På vej hjem ind og spise på food loft ved Ploen Chit BTS og Central Embassy shopping mall.

 

Nå men kan se der er et par stykker som er begyndt at skrive tilbage..

 

Og specielt en, som jeg har megt højt på min liste, hun skriver om jeg vil med til fest, ved en af hendes veninder..tja hvorfor ikke..

 

Vi aftalte hun kunne kommer hen til central embassy så vi kunne følges. Det blev en sjov aften og en adnerledes fest end hvad jeg havde prøvet før. Der blev åbenlyst talt om hvem har knaldet hvem, og hvor nemme vi Farang er.. jeg lyttede blot og ville ikke kommentere for meget. Nå men jeg tiden kom til at nu ville jeg have noget action, så tog stille min date i hånden og trak hende stille mod døren. Hun sagde stille, at hun ikke troede jeg ville holde så længe, men at hun var glad for det, for nu var hun i stødet. Taxi til hotellet.

 

Hold nu kæft hun kunne nogle trix.. så jeg var så færdig efter 2 gange, og da hun kom på anden tur, kunne jeg ikke mere den dag.

 

Må lige komme med en indskydelse, det her dating site, har virkelig givet pote. For da jeg opdateret at jeg var i BKK, så gik det hurtigt. Fik op i mod 40 beskeder hver dag. Nogle fra Proer, som vil have penge, men også mange som bare gerne vil finde en kæreste eller en mand. Ja også er der den som bare gerne vil prøve en hvid..

 

En studerende på universitetet, kørte på at hun ikke ville have noget for et møde, før en alt andet var på plads. Kom den gale klasiker, min mor er syg.. og tænkte, jeg vil sgu høre fra hende selv om det virker på mange. Så jeg spillede med på legen, og hun kom over på mit hotel, og så gik jeg i gang med mit krydsforhør, det havde hun ikke regnet med, men lidt efter sad vi begge og grinede over hver vores game. Og hovsa, lige pludselig sad hun ovenpå mig med tungen langt ned i halsen på mig, og tak for kaffe, hun var sprød. Hun viste mig bagefter hvor mange hun har gang i.. det var en del, flere af dem sende penge til hende hver måned. Hun vil bruge pengene på hendes uddannelse.

 

Nå men den aften havde jeg aftalt med den søde unge sygeplejske, at vi skulle ud og spise sammen. Man bliver altså lidt som en teenager igen. For her kommer denne skøbnhed og sætter sig ved dit bord, og spørg om man er fra Frankrig, savare nej, hende, undskyld have lige håbet du var min date… jamen hvad er dig nr. Så lad os ringes ved….

 

Min date kom,,, ikke lige hvad jeg havde håbet på, for hun lignede slet ikke billedet, men skide sød, så vi spiste sammen, og det var det.. næste på listen, havde skrevet at hun var i byen med nogle venner, jeg skrev til hende at jeg ikke gad at være i byen mere, men blot hjme i seng og kæle med hende, så om ikke hun lige kunne tage en taxi til mit hotel.. havde ikke renget med noget, men tror der gik en lille time, så stod hun i Lobbyen,, damn hun var hot, lidt højere end normal thaier, og lignede en tilbygning, men var ikke sikker. (det var det)

 

Jeg hentede hende i lobbyen, og gik op på mit værelse, og straks spurgte hun om ikke hun måtte tage et bad inden.. nå tja aghh, OK, men jeg skal med.. OK.. nøj det var godt.. hun blev natten over, og gik med ned til morgenmad, sammen med en hel masse forretningsfolk som også boede på samme hotel, de var ved at dreje hovedet ad led, da hun kom ind.. jeg nød at tænke på at hende har jeg så lige haft sex med to gange på 7 timer. Ikke at vi gjorde det 7 timer i træk, men indenfor 7 timer havde vi sex 2 gange..

 

Resten af dagen stod på shopping, og ellers ind og nyde et på kolde med Alfred og Chris fra Tyskland og Schweiz. Mega hygge…

 

Nå men tog om aftenen på Nana. Først lige en og se den nye Hooters bar. Som gennem resten af turen kostede mig lidt baht. Og et væddemål…

 

Ja jeg kan lige så godt komme med hvorfor jeg tabte et vædemål, jeg følte mig total sikker på at jeg kunne score en af de ansatte hos Hooters, det kom så ikke til at ske.

 

Men ellers et meget hyggeligt sted.

 

Nå men dette var lige min opstart, på denne tur, som indtil nu fuldt lever op til hvad jeg havde håbet…

 

Hyg jer i DK..

 

 

 

 

Fed anmeldelse -totalt drømmeferien :)))) hvad koster det at være på thaifriendly?

Er der andre der har efaringer med sitet ? 

Redigeret af anders Jensen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thaifriendly priser:  https://www.thaifriendly.com/upgrade.php (25 dollar for en måned) Uden at btale kan man skrive et brev hvert 10. minut. Thaierne er hurtigt villige til at skrive videre via programmet Line, som virker ligesom messenger (altså ingen begrænsninger i kommunikationen).

Du finder nok alle typer af piger derinde. De mest sex-hungrende finder du nok i de typiske sex-turiststeder, hvorimod hvis du befinder dig i det nordlige Thailand finder du ikke så mange lokale piger på Thaifriendly eller andre medier. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...