Hop til indhold

Rose i Rødovre tilbage i dårlig form

Featured Replies

Skrevet
The Rider skrev, for 2 timer siden:

1955

Hvis du tænker på det bagerste hul så hedder det græsk ikke dansk, enig med dig i at det er en dejlig oplevelse

Rider

Er ikke helt rookie indenfor dette område, hverken med rigtige eller want to bee kvinder / piger. Jeg ville aldrig kunne være sammen med en ladyboy hvis hun ikkk ligner, - lyder, - og knepper som en kvinde / pige, den eneste -og væsentlige forskel sidder foran - og det er jo samtidig skide udfordrende synes jeg. Men når du knepper hende i missionærstilling, er der ikke den store forskel syns jeg:-)

Skrevet

1955 skrev, for 7 timer siden:

Rider

Er ikke helt rookie indenfor dette område, hverken med rigtige eller want to bee kvinder / piger. Jeg ville aldrig kunne være sammen med en ladyboy hvis hun ikkk ligner, - lyder, - og knepper som en kvinde / pige, den eneste -og væsentlige forskel sidder foran - og det er jo samtidig skide udfordrende synes jeg. Men når du knepper hende i missionærstilling, er der ikke den store forskel syns jeg:-)

nej et hul er vel et hul haha hvor mange der er , er vel underordnet :-)

Skrevet

Det där är väl ändå inte Rose? 

Nummer 1 billede er blevet brugt på en annonce Rose havde tidligere

Skrevet
  • Author

Jeg tror det er hende på alle billeder.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.