Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skulle prøve dette univers for første gang og valget blev Savannah.

http://Www.pussygalores.dk

jeg var som mange sikkert skide nervøs så jeg kørte bare forbi. Det viste sig hun var optaget, og jeg måtte booke til senere. Jeg valgte at booke 45 min så der var god tid.

da jeg ankom blev jeg ledt ind i et rum og ventede ca 10 min, jeg var så nervøs at jeg nærmest stammede da hun kom ind. Hun var guide smuk, dog mere gylden i huden end jeg havde forestillet mig. Jeg fik fremstammet at det var min første gang i dette univers og jeg blev mødt at et stort smil og en forsikren om at hun skulle nok guide mig godt igennem.

Men nu begyndte mine problemer for nervøsiteten gjorde at jeg ikke kunne få den op, og her må jeg give savannah 10 ud af 10 mulige for forsøg. Jeg besluttede mig for at jeg nok ville slikke hende først for det giver mig humør. Jeg ved godt at pigerne er gode til at simulere, og jeg forestiller mig ikke at jeg er en Gud, men hun fik mig til at føle at hun nød det og at hun kom. Dette gjorde underværker på humøret, og jeg kunne nu præstere og nød resten af tiden med et kort "min skyld" knald og hyggelig samtale og massage efterfølgende.

alt i alt blev det en udskrivning på kr 1600 men absolut det værd. Om jeg kommer igen er svaret ja 100% sikkert, hvis jeg har modet.

Der skal led en stor tak til Savannah for at få mig til at føle mig som dagen mand, selv om man er over 40 og halvskaldet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åh ja, nogle af de piger er helt fantastiske til at få en til at føle sig som noget særligt, og selv om vi godt ved, at der indgår en stor del skuespil i det, er mange af dem fantastiske.

Jeg har endnu aldrig mødt Savannah, men det lyder som traf du et godt førstegangsvalg. Velkommen til denne verden og en af de dejligste hobbyer, der findes.

Venligst OT

Del dette indlæg

Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 8 minutter siden:

Savannah er rigtig god til dirty-talk ;) mvh hende der sidder fast med hende hver tirsdag og elsker at være inde til trekanter med hende :wub:

Ihh, altså, - der er meget man skal huske at nå at få tid til. Jeg ville nyde at komme under jeres behandling - tilsat noget saftig pik-i-kusse -snak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 32 minutter siden:

Savannah er rigtig god til dirty-talk ;) mvh hende der sidder fast med hende hver tirsdag og elsker at være inde til trekanter med hende :wub:

Nu ved jeg hvad jeg drømmer om i nat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 8 timer siden:

Der kom lige nogle dejlige billeder på den indre skærm ;)

Men hvor kan dette opleves på den ydre skærm?

Redigeret af Oldtimer
tilføjet spørgsmål

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo
Angelina Angel skrev, for 9 timer siden:

SCHWING!

Redigeret af Runaldo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dast74

Wow.....någon som har erfarenhet av de två tillsammans ??

Jag har på samma sted treffet Anna och Tiffany sammen några gånger och det är helvildt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 3 timer siden:

Der kom lige nogle dejlige billeder på den indre skærm ;)

Men hvor kan dette opleves på den ydre skærm?

På Seduction hver tirsdag 8-16 :)

Dast74 skrev, for 1 time siden:

Wow.....någon som har erfarenhet av de två tillsammans ??

Jag har på samma sted treffet Anna och Tiffany sammen några gånger och det är helvildt. 

Kom og prøv selv ;) vi elsker at være inde sammen, så det vil du ikke fortryde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 11 timer siden:

Lækkert men er ikke kvalificeret til det endnu skal nok have indledende runder først. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nybegynder2016 skrev, 1 time siden:

Lækkert men er ikke kvalificeret til det endnu skal nok have indledende runder først. 

Ja, det er nok for meget at skulle favne og gribe om på én gang i første hug. - Så meget bryst - også meget hofteparti - - - og øjenkontakt til begge!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 14 timer siden:

Du har ret Angelina har selv fået ørene i maskinen , am getting too old for this shit, slemme slemme piger....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nybegynder2016 skrev, den 23. feb. 2016 at 00:04:

Jeg skulle prøve dette univers for første gang og valget blev Savannah.

http://Www.pussygalores.dk

jeg var som mange sikkert skide nervøs så jeg kørte bare forbi. Det viste sig hun var optaget, og jeg måtte booke til senere. Jeg valgte at booke 45 min så der var god tid.

da jeg ankom blev jeg ledt ind i et rum og ventede ca 10 min, jeg var så nervøs at jeg nærmest stammede da hun kom ind. Hun var guide smuk, dog mere gylden i huden end jeg havde forestillet mig. Jeg fik fremstammet at det var min første gang i dette univers og jeg blev mødt at et stort smil og en forsikren om at hun skulle nok guide mig godt igennem.

Men nu begyndte mine problemer for nervøsiteten gjorde at jeg ikke kunne få den op, og her må jeg give savannah 10 ud af 10 mulige for forsøg. Jeg besluttede mig for at jeg nok ville slikke hende først for det giver mig humør. Jeg ved godt at pigerne er gode til at simulere, og jeg forestiller mig ikke at jeg er en Gud, men hun fik mig til at føle at hun nød det og at hun kom. Dette gjorde underværker på humøret, og jeg kunne nu præstere og nød resten af tiden med et kort "min skyld" knald og hyggelig samtale og massage efterfølgende.

alt i alt blev det en udskrivning på kr 1600 men absolut det værd. Om jeg kommer igen er svaret ja 100% sikkert, hvis jeg har modet.

Der skal led en stor tak til Savannah for at få mig til at føle mig som dagen mand, selv om man er over 40 og halvskaldet.

Se sådan noget her gør mig jo rigtig glad at læse, glad for du havde en god første gangsoplevelse :-) det varmer i hjertet! 

vil glæde mig til at se dig igen ;) 

Hahah!! Og i andre drenge!! I kommer bare ;) mig og Angelina skal nok få fyret op ;) vi er lige perverse begge to! Tror absolut vi er branchen to mest liderlige tøser .. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo
Savannah summer skrev, for 4 timer siden:

Se sådan noget her gør mig jo rigtig glad at læse, glad for du havde en god første gangsoplevelse :-) det varmer i hjertet! 

vil glæde mig til at se dig igen ;) 

Hahah!! Og i andre drenge!! I kommer bare ;) mig og Angelina skal nok få fyret op ;) vi er lige perverse begge to! Tror absolut vi er branchen to mest liderlige tøser .. ;)

Ugh ... wet dream .. ;]

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hi ladies and gents. Just wanted to give my recommendations for both Angelina and Savannah. Both very nice. Both very hot. Both have good words written about them before here at eroguide of course. As I always say, chemistry is the key, but if there is, both girls ROCK!

I have met Savannah many times now ever since she started in the business, and the fact that I come back again and again means I have a blast every time. Savannah has the ultra hot look, (of course a personal taste) combined with the personality and great attitude for hot fun. If you read this Savannah, thanks for all the great times and I will see you around. Now knowing you two do FFM threesome, I need to try to make a trip when you two work together. Should be awesome! Keep it up both of you! Take care everyone. Best regards!/A

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...