Hop til indhold

Link, link ??

Featured Replies

Skrevet

Hej alle brødre.

Nu er jeg snart ved at kaste op over de evindelig spørgsmål i anmeldelser og efterlysninger, nemlig Link, link, link?

Har bemærket, at det ofte er den/de samme personer, der spørger om link, link?

Hvad synes I andre?

MEN, det kunne undgås, hvis efterlyseren eller anmelderen selv uden videre indsatte det meget omspurgte eller modsat skrev, at der ikke er noget Link....

Redigeret af Aalborg

Skrevet

Jo det er belastende, men det er ikke alle, der kan finde ud af at sætte link ind. 

Skrevet

Nej det er dælme osse svært. :wink:

Redigeret af Lange

Skrevet
Aalborg skrev, 1 time siden:

Nu er jeg snart ved at kaste op over de evindelig spørgsmål i anmeldelser og efterlysninger, nemlig Link, link, link?

Har bemærket, at det ofte er den/de samme personer, der spørger om link, link?

Hvad synes I andre?

MEN, det kunne undgås, hvis efterlyseren eller anmelderen selv uden videre indsatte det meget omspurgte eller modsat skrev, at der ikke er noget Link....

Klart er det en mangel når en anmeldelse eller efterlysning ikke har et link eller anden brugbar oplysning. Mht anmeldelser synes jeg at det er ok at spørge om nærmere oplysninger, når anmelderen ikke selv har givet et link. Synes godt nok også , at det efterhånden er dårlig stil at undlade et link, men det kan selvfølgelig smutte i farten. ;-)

Mht efterlysninger vil jeg ignorere den. Hvis man ikke gør sig den ulejlighed at gøre klart præcis hvem man søger oplysninger om, jamen så er man selv ude om mangelende respons.

sølvpapirshat skrev, for 38 minutter siden:

Jo det er belastende, men det er ikke alle, der kan finde ud af at sætte link ind. 

Så svært er det altså heller ikke; det fremgår da ret klart af menulinien, hvordan man gør, og hvis man ikke kan finde ud af det, så må man gøre sig den ulejlighed  enten at spørge en, der har benyttet denne mulighed, eller lave en forespørgsel om vejledning, eller også opgive.

Skrevet

Hvis klinikken har et link, så sæt det ind. Tager 5-10 sekunder, så no biggie :-)   

Helt klart en oplysning, der hører med i en god anmeldelse. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.